![]() |
Israël dreigt Gaza Stad te vernietigen als gijzelaars niet vrijkomen
Defensie Minister Israel Katz kondigde vrijdagochtend aan dat hij de plannen van de IDF om Hamas in de Gazastrook te verslaan heeft goedgekeurd.
Volgens Katz zullen de plannen intense vuurkracht, evacuatie van bewoners en grondmanoeuvres omvatten. "Gisteren hebben we de plannen van de IDF voor de nederlaag van Hamas in Gaza goedgekeurd – door intens vuur, evacuatie van bewoners en grondmanoeuvres", schreef Gallant. Katz benadrukte dat als Hamas niet instemt met de voorwaarden van Israël voor het beëindigen van de oorlog, in de eerste plaats de vrijlating van alle gijzelaars en de ontwapening van de terreurgroep, 'de poorten van de hel spoedig zullen opengaan boven de hoofden van de moordenaars en verkrachters van Hamas in Gaza – totdat ze instemmen met de voorwaarden van Israël voor het beëindigen van de oorlog, in de eerste plaats de vrijlating van alle gijzelaars en ontwapening.' Hij voegde eraan toe: "Als ze het er niet mee eens zijn, zal Gaza, de hoofdstad van Hamas, worden zoals Rafah en Beit Hanoun. Precies zoals ik beloofd heb – zo zal het zijn." |
Citaat:
Welke zin heeft het om elke dag een nieuw draadje te openen voor een minuskuul deelthema waarover een didicated en alomvattend topic bestaat met daarin al 10.743 reacties ? https://forum.politics.be/showthread.php?t=241460 :? |
Citaat:
|
Het is goed dat men dat ratten ongedierte van Hamas in hun laatste holen verdelgt. De Gazanen hebben ze beschermd en het is maar normaal dat ze delen in de klappen.
Het kan niet alle dagen 7 oktober feest zijn. Voor de rest ja, ik had niet gezien dat dit een nieuwe draad is, het is inderdaad verwarrend 36 draden over een zelfde onderwerp te openen. |
Citaat:
|
Citaat:
Oekraïense oorlog https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=228 |
Als alles in 1 draad kon, dan was er geen subforum aangemaakt. De enige reden dat je iets in een algemene draad wil dumpen is dat je wil dat het kort besproken wordt maar liefst snel naar de achtergrond verdwijnt.
|
Citaat:
Dus ja, iedereen in Gaza heeft onvermijdelijk Hamas in de familie. |
Citaat:
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_Strip#Demographics |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwijgt daar verdoeme over, caroline gennez gaat straks nog ne vlieger of tien sturen om er nog wa naar hier te halen, dat rood ssossen kutwijf.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Soldaten" die in burger strijden, of zich vermommen in de uniformen van de vijand verliezen die regels. |
Citaat:
En iedereen wordt gefilterd als ze de stad verlaten om te vertrekken naar hun nieuw vakantie oord. Dit om te vermijden dat er Hamas terroristen tussen zitten. Wie blijft zitten kan bommen en kogels vreten. |
Citaat:
Punt uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan verkeerd zijn maar heb toch de indruk dat daar heel extremistische radicalen zijn en ik zou ze precies niet graag direct als buren willen....maar volgens mij mogen we er hier binnenkort een pak verwelkomen want bij hun moslimburen lijken ze al liever niet te gaan of alleszins niet welkom te zijn ondanks dat stuk voor stuk schatrijke landen zijn. |
Citaat:
In zo een geval is de exterminatie van dat volk een strikte noodzakelijkheid, en zijn het dus in de eerste plaats de kweekmogelijkheden voor toekomstig zulk volk die getroffen moeten worden: vrouwen en kinderen he. Dat is trouwens ook waar onze aandacht naar zou moeten uitgaan in de eerste plaats bij ons, eens we onze zinnen terugvinden, en wettelijk beslissen dat we ervan af moeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be