![]() |
Aan de duizenden fans van Peter de Forumzot
|
Nen draad over ne forumzot op den dag dat ik me hier registreerde en er werd niet eens op gereageerd?
Ah nee eh!! |
Citaat:
|
Citaat:
hmm, hebt ge de andere posts van 'de knut' ooit gelezen? dan zou je genoeg moeten weten :? |
Wie is hier nu zo'n beetje de forumzot?
|
Citaat:
Bekijk profiel: Brugge Veilig en Leefbaar Minister Brugge Veilig en Leefbaar ![]() Voeg Brugge Veilig en Leefbaar toe aan je vriendenlijst Voeg Brugge Veilig en Leefbaar toe aan je negeerlijst HandtekeningVB-Kamerlid Marleen Govaerts: "Ik wil het niet zo ver laten komen als bij Guido Tastenhoye." 14/03/2007 F. Vanhecke : "De Vlaamse onafhankelijkheid is voor mij een streefdoel, geen fetisj". 19/10/2004 ForuminfoContactinformatie Geregistreerd: 1 november 2002 BerichtenTotaal aantal berichten: 3.864 (2,08 berichten per dag) Zoek alle berichten van Brugge Veilig en LeefbaarZoek alle discussies die gestart zijn door Brugge Veilig en Leefbaar E-mail: Stuur een bericht via e-mail naar Brugge Veilig en Leefbaar Privébericht: Stuur een privébericht naar Brugge Veilig en Leefbaar Overige informatieLidmaatschap gebruikersgroepen Woonplaats: Brugge Interesses: Dwars liggen Brugge Veilig en Leefbaar is geen lid van een openbare groep Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar; justisjust Dus; Citaat:
|
Ok, ik word gek...
Daarjuist check ik Jazeker's bewering en jawel hoor, hij had gelijk... Nu log ik me in om vorig bericht te componeren en nu -eenmaal ingelogd- zie ik; Citaat:
|
Effe in de gaten houden zie
Jazeker; 20 februari Mij benieuwen of dat deze middag nog zo is... |
Citaat:
![]() |
omg de NWO heeft een dag van de kalender gewist!
|
hier ben jij ok van de 7e beste bigf
![]() |
wa dist nu?
7 of 8 januarie? :s kunt ge nimeer herinneren bigf? |
Citaat:
;-) En verder ben ik over't algemeen al blij als ik me dag van eergisteren nog kan herinneren dus bijna 3 jaar terugdenken is er voor mij echt niet meer bij... Ik heb al wel gemerkt dat wanneer ik niet ingelogd ben het 8 januari is en wanneer ik wel ingelogd ben het 7 januari is... De optie "gebruik onzichtbare modus" kan ik dus ook wel uitvinken... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
De vrouwen zijn in hun nopjes met zo'n dikke staart zeker? ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be