Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Narcisten en psychopaten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274445)

CUFI 30 augustus 2025 22:32

Narcisten en psychopaten

Met daartussen hoogempethatische mensen die leeggezogen worden omdat de eerste 2 er een circus en bordeel van maken.
En dat laten gebeuren omdat het leegzuigen dikwijls vrij letterlijk manifesteert.

Crazy eyes... The eyes!!! The eyes!!!! }-)

Vlad 31 augustus 2025 04:53

Gewoon niet in de spiegel kijken ...

E. Gidius 31 augustus 2025 05:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10530131)
Met daartussen hoogempethatische mensen die leeggezogen worden omdat de eerste 2 er een circus en bordeel van maken.
En dat laten gebeuren omdat het leegzuigen dikwijls vrij letterlijk manifesteert.

Crazy eyes... The eyes!!! The eyes!!!! }-)

Een halve eeuw ervaring heeft me geleerd dat degenen die het hardste schreeuwen over narcisten en psychopathen, vaak de ergste narcisten en psychopathen zijn.

En ze zijn slim, om de aandacht af te leiden van hun narcisme en/of psychopathie, wijzen ze naar anderen die hen in de weg staan bij hun narcisme en/of psychopathie en noemen hen narcisten en/of psychopathen.

Universalia 31 augustus 2025 05:46

Gevaarlijke narcisme kenmerken

CUFI 31 augustus 2025 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10530161)
Gewoon niet in de spiegel kijken ...

Wilt u mij aub bijleren hoe ik die kenmerken vertoon? Oprechte vraag

CUFI 31 augustus 2025 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10530166)

De verdoken narcisten zijn de ergste.
Die doen buiten alsof ze perfect zijn, mensen zouden dat er nooit in zien; maar eens thuis mishandeling. Vaak emotioneel.

CUFI 31 augustus 2025 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10530163)
Een halve eeuw ervaring heeft me geleerd dat degenen die het hardste schreeuwen over narcisten en psychopathen, vaak de ergste narcisten en psychopathen zijn.

En ze zijn slim, om de aandacht af te leiden van hun narcisme en/of psychopathie, wijzen ze naar anderen die hen in de weg staan bij hun narcisme en/of psychopathie en noemen hen narcisten en/of psychopathen.

Ik wil daarin gerust bijleren.
Van U kan ik wel een voorbeeld aanhalen, daar u mede mijn inspiratie was.

Universalia 31 augustus 2025 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10530208)
Die doen buiten alsof ze perfect zijn, mensen zouden dat er nooit in zien; maar eens thuis mishandeling. Vaak emotioneel.

Oei dubbel sorry:oops:

Universalia 31 augustus 2025 09:07

Citaat:

tjah inderdaad, schone schijn :|

E. Gidius 31 augustus 2025 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10530209)
Van U kan ik wel een voorbeeld aanhalen, daar u mede mijn inspiratie was.

Ja, volgens u is rationeel denken en handelen het kenmerk van een psychopaat. :rofl:

E. Gidius 31 augustus 2025 09:16

Citaat:

Neen, nog erger zijn degenen die "narcist" schreeuwen naar anderen om de aandacht af te leiden van hun eigen narcisme.

CUFI 31 augustus 2025 09:27

RealTalk

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10530221)
Neen, nog erger zijn degenen die "narcist" schreeuwen naar anderen om de aandacht af te leiden van hun eigen narcisme.

Dat zou inderdaad projectie zijn.
Ik twijfel eerlijk gezegd soms zelf, maar dan voel ik wat ik voel en voel ik dat meer voor een ander dan mezelf.
Als iemand in het spectrum van iets anders, ben ik echter meer en meer bedreven geworden met empathie en leef ik 1001 scenario's in alvorens ik handel voor een ander.

Diagnoses namen al plaats, en mijn antipersoonlijkheidsdinges werd verward met mijn masker. Ik ben zo ergens 10 jaar geleden gewezen op mijn natuur en heb toen ook alle maskers afgedaan.
En dat was een opengoal voor veel ad hominems wat me dan een olifantenhuid gaf. :D

CUFI 31 augustus 2025 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10530219)
Ja, volgens u is rationeel denken en handelen het kenmerk van een psychopaat. :rofl:

Absoluut als dat in uw gepresenteerde context is.
Waar je dus kindermoord steunde.

CUFI 31 augustus 2025 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10530216)
tjah inderdaad, schone schijn :|

Weet je Uni, in de wereld herkent men vaak zichzelf, dus je gaat dikwijls van het beste in uw medemens uit als je zelf correct probeert te leven.
Maar door de geest van inzicht en nuchter kijken vanuit een level dat weinigen bereiken, heeft mij doen inzien hoe ziek de mensheid is.
Hoe slecht mensen zijn van aard en hoe ze daarin anderen slecht maken om er zelf als goeie uit te komen.
En dat dan omringd door een bende feministen die zero aansprakelijkheid opnemen = witchcraft = kruis erover.

Zucht 31 augustus 2025 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10530207)
Wilt u mij aub bijleren hoe ik die kenmerken vertoon? Oprechte vraag

Elke dag 5 nieuwe draden over hetzelfde onderwerp starten om toch maar in de aandacht te blijven lijkt me behoorlijk narcistisch.

CUFI 31 augustus 2025 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10530407)
Elke dag 5 nieuwe draden over hetzelfde onderwerp starten om toch maar in de aandacht te blijven lijkt me behoorlijk narcistisch.

Moet ik eens evalueren. Lijkt me meer adhd en ocd gericht.
Mensen gaan liever constant off topic ad hominem terwijl ik die onderwerpen wel degelijk serieus neem alsof de toekomst van ons Belgenlandje en Palestina er van af hangt.

E. Gidius 31 augustus 2025 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10530231)
Absoluut als dat in uw gepresenteerde context is.
Waar je dus kindermoord steunde.

Je begrijpt niet hoe belachelijk jij je hier aanstelt hé?

Ik zal toch nog eens proberen: kan je voor onze lezertjes asjeblief een (1) oorlog noemen waarin geen kinderen omkwamen?

Thank you for your attention to this matter.

E. Gidius 31 augustus 2025 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10530247)
Hoe slecht mensen zijn van aard en hoe ze daarin anderen slecht maken om er zelf als goeie uit te komen.

Dat ben jij hier al weken aan 't bedrijven hé.

Het is een speciale versie van virtue signalling.

CUFI 31 augustus 2025 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10530530)
Je begrijpt niet hoe belachelijk jij je hier aanstelt hé?

Ik zal toch nog eens proberen: kan je voor onze lezertjes asjeblief een (1) oorlog noemen waarin geen kinderen omkwamen?

Thank you for your attention to this matter.

Nee dit is projectie.
Want dit is en blijft een discussieforum waar je feiten weg knipte om uw idiote subjectief getrol voorop te plaatsen''

Zwakkere geesten zullen altijd liever de discussiepartner afzeiken. Mensen die discussie kunnen voeren zullen dat weerleggen met tegenfeiten of argumenten.
Maar gij staat nog steeds te blinken als psychopaat en ik dan nog liever als belachelijk'. ;)

CUFI 31 augustus 2025 19:42

In iedere oorlog komen kinderen om, maar waar snipers ze als oefeningsdoelen gebruiken om anderen te demoraliseren, is een oorlogsmisdaad.
En dat is bewezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be