![]() |
ACV viert feest bij PVDA, met de steun van CM.
Het ACV heeft blijkbaar een ferme ruk naar links gemaakt.
Het ACV zoekt of beter geschreven heeft toenadering gezocht naar uiterst links en dat ook gekregen. Het ACV zal meeschitteren in Manifesta, het jaarlijks feest van de solidariteit, ingericht door de communisten. Hopelijk keren veel arbeiders het ACV de rug toe. Vergeet niet dat het ACV, via het ACW, met haar tentakels in het ARCO debacle zat. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.deslegte.com/auteurs/tom-cochez-67114/ |
Citaat:
Wat heeft dit nu met Bart De Wever te maken. A.S. |
Citaat:
Is dat toegestaan of ga ik hiervoor opgepakt worden? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar owee als ik BDW ergens bij durf te sleuren. Dan is het kot te klein. HPYOCRIET sorteer maar. |
Citaat:
Selectief geheugen en dan niet kunnen lezen wat je schreef. A.S. |
Citaat:
Dank om het te verduidelijken. A.S. |
Citaat:
Ik begon zelf over beerputten. Mijn fout. U begon over tentakels en ik maakte daar "tentakels in beerputten" van. Daardoor ontstond nadien natuurlijk verwarring. Was ik nu over beerputten of over tentakels begonnen? Ik heb dat dan niet meer nagekeken met de gekende resultaten tot gevolg. Een fout van mij. Onvergeeflijk. Gelukkig hebben we u, om zo'n dingen recht te zetten. Wat u ineens een reden geeft om niet op de inhoud van mijn post te moeten reageren natuurlijk. Maar dat kan ik u niet kwalijk nemen. De grote fout in deze draad is mijn schuld. Ik heb het hier om zeep geholpen. Gelukkig was uw onderwerp blijkbaar niet echt interessant want buiten u en ik was hier nog geen kat te bespeuren. Of ja, nog eentje maar die reageerde ook niet op uw OP. Dus eigenlijk; als we het eens wat van wat dichterbij gaan bekijken moet u mij nog dankbaar zijn voor mijn fout. Want zonder die fout was deze draad waarschijnlijk zo dood als een pier gebleven. Ik heb u dus eigenlijk gewoon geholpen. Geen dank. Als ik u kan helpen sta ik op de eerste rij, dat weet je eh? F.B. |
Citaat:
Wat zei jij over niet kunnen lezen wat je schrijft (of wat je in een kleur zet)? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be