Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welkom bij de openbare onderstand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274451)

Nr.10 31 augustus 2025 17:32

Welkom bij de openbare onderstand

Zo zie ik de toekomst van de hele mensheid.
AI neemt het over omdat de mens meer kwaad dan goed doet.
Mensen zijn te dom om de planeet te beheren als goede huisvaders.
De AI gaat dat in onze plaats doen.

Om van het menselijk probleem vanaf te raken is er maar één oplossing. De AI zal een manier vinden om van het menselijk probleem vanaf te raken, de AI zal daarom mensen aan de openbare onderstand zetten. Welkom bij de openbare onderstand.

patrickve 31 augustus 2025 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10530479)
Om van het menselijk probleem vanaf te raken is er maar één oplossing. De AI zal een manier vinden om van het menselijk probleem vanaf te raken, de AI zal daarom mensen aan de openbare onderstand zetten. Welkom bij de openbare onderstand.

Maar nee gij, alles opsmoren, dat lijkt mij veel pertinenter.

De fase van brood en spelen moet dienen om de macht helemaal over te nemen, maar waarom zou AI zich bezig houden met resources te verspillen aan iets dat voor hen geen enkel nut meer heeft ?

Vlad 31 augustus 2025 20:02

Die AI's die ik gebruik gaan nog veel moeten leren. Ik dien ze voortdurend te verbeteren. Lui dat die zijn.

Nr.10 31 augustus 2025 23:54

Het gaat beginnen met een digitaal concentratiekamp, een boete- en surveillancemaatschappij.

jad°relen°ir 1 september 2025 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10530627)
Het gaat beginnen met een digitaal concentratiekamp, een boete- en surveillancemaatschappij.

Het is niet AI die dat installeert.. 't zijn mensen die dat doen en ze maken daarbij gebruik van AI. En die digitale 'gevangenis' is al volop in wording.. De ontwikkeling van de 'programmeerbare' digitale munt, de data over uw 'verbruik' en 'voetafdruk', de toename van 'smart-technologie', ... allemaal door mensen geïnstalleerd en bedacht.. en wanneer al die technologie op punt staat en op mekaar afgestemd is, kan dat perfect gebruikt worden om uw doen en laten te volgen én te bepalen. Maar 't feit blijft: 't is door mensen ontwikkeld.

Vlad 1 september 2025 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 10530674)
Het is niet AI die dat installeert.. 't zijn mensen die dat doen en ze maken daarbij gebruik van AI. En die digitale 'gevangenis' is al volop in wording.. De ontwikkeling van de 'programmeerbare' digitale munt, de data over uw 'verbruik' en 'voetafdruk', de toename van 'smart-technologie', ... allemaal door mensen geïnstalleerd en bedacht.. en wanneer al die technologie op punt staat en op mekaar afgestemd is, kan dat perfect gebruikt worden om uw doen en laten te volgen én te bepalen. Maar 't feit blijft: 't is door mensen ontwikkeld.

... en aangekocht en gebruikt ... want het is zo gemakkelijk ...

Libro 1 september 2025 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10530554)
Die AI's die ik gebruik gaan nog veel moeten leren. Ik dien ze voortdurend te verbeteren. Lui dat die zijn.

Echt erg.

Libro 1 september 2025 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10530627)

Ongelooflijk, we zijn het eens over iets! Glenn Janssens spaart al voor de volgende Lamborghini.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be