![]() |
Palestijnse vlaggen bij koers…
Valt dat nog goed te keuren?
Levensgevaarlijk voor de renners van dienst. Moet er een verbod op zwaaien met de Palestijnse vlag tijdens sportwedstrijden en andere aangelegenheden komen? Ga in uw eigen land staan zwaaien en uw mening uiten over wat daar aan de hand is, de landen uitvoeren EU hebben daar geen boodschap aan, aan dat gezwaai daar het wreed opdringerig weet over te komen. Gaat men zo de mening van sommige mensen winnen? Twijfelachtige zaak. :roll: P.s. Heeft het zwaaien met vlaggen een ander doel, verlegt men de oorlogen???? |
Wegspuiten met een zeer krachtige hogedruk Kärcher.
|
De koers trekt onnozelaars aan. Kijk maar eens naar een beklimming in een Ronde.
|
Citaat:
Serieus? ![]() |
Citaat:
C-130 op en huiswaarts? De betere optie? Waar ik wel een zwaar probleem met heb is dat zij hun gelijk proberen te komen halen tijdens een sportevenement en de renners van dienst nog serieus in gevaar brengen! Uiteindelijk is elke oorlog er eentje teveel maar leg dat maar eens uit aan zij die er geld met verdienen . Joden proberen hun eigen bevolking te redden, zelfs voor een deel ook de EU want hebben wij een boodschap aan de vlaggenzwaaiers??? |
De dag dat een Palestijn of ne Jood op ne velo ziet in de koers snap ik het.
Nu zie ik aandachtshoeren. (Los van het feit dat Netanyahu een Nuerenberg-proces verdient) |
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be