![]() |
De rare vraag van het ogenblik…
U ziet en leest via het nieuws en op het net dat er overal ter wereld maar slachtoffers vallen.
Naast die oorlogen rijst dan de vraag: die mensen slachtoffers aan beide kanten krijgen die een ‘eervolle’ begrafenissen of laat men die lijken gewoon liggen wegrotten! Een lugubere vraagstelling maar toch… :oops: |
Citaat:
o....wacht....nu verwar ik even deze realiteit met een andere...:oops: |
.
|
Eervol?:-P
Als het wat meezit een put in en zand er over. Anders is laten opeten door aaseters ook een optie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie het niet weet zou eens een maand in China moeten gaan wonen. Misschien kom je na zo'n upgrade van levensstandaard niet meer terug. |
ene die zo onder 27 verdiepingen puin ligt, daar zullen de klein beestjes wel mee weg zijn.
als ze in de weg liggen in ne lijkzak of de put in. Als ge daar in een loopgraaf zit wilt ge niet door de lijkendrap baggeren tenzij ge ze tijdelijk als zandzakken kunt gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Zegen de Omnissiah... |
Citaat:
In het beste geval word ik straks gedwongen omgebouwd tot een servitor zodat mijn onwaardig vlees nog boete kan doen middels werk ....en binnen enkele jaren de zielige resten ,opnieuw ontdaan van de geheiligde metalen hulpstukken,tot voedzame pasta verwerkt. |
Toen ging het mis.
Ik ben er wat vroeg bij. Maar je kan "repenten" Cufi stijl. Hier een voorbeeld van hoe dat kan. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be