Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   In Nepal worden ambtenaren (nu) op straat gelynched (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274524)

Frankenstein 10 september 2025 16:26

In Nepal worden ambtenaren (nu) op straat gelynched

https://x.com/visegrad24/status/1965...LWVzq1Llw&s=19

Frankenstein 10 september 2025 16:28

Ambtenaren vonden het nodig om Youtube, X, en nog wat andere social media te bannen. Gevolg ambtenarij wordt nu oo straat doodgeslagen. Of in geval van video met een helicopter ontzet.

maddox 10 september 2025 16:33

Allemaal de schuld van Bart De Wever.

Frankenstein 10 september 2025 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10534163)
Allemaal de schuld van Bart De Wever.

Zonder gekheid. Ik vind het nogal wat daar nu gebeurd.

maddox 10 september 2025 16:44

Zoals ik elders schreef, Nepal zit tussen China en India gewrongen. En die 2 hebben toch al een paar decennia Himalaya oprispingen achter de rug.

Ik zie een paar mogelijkheden.
  • De Nepalese Leiders/politici/Ambtenaren hebben het grondig verknoeid. En de volkswoede laat zich nu voelen.
  • China en/of India heeft een goeie agigator campagne gevoerd, en hoopt daarmee een lapje grond mee in te lijven (Ik voorspel veel spellekes met Ghurka's)
  • Een 4de partij hoopt met dit gezeik de aandacht af te kunnen leiden.

Frankenstein 10 september 2025 16:48

parlementsgebouw staat in de fik

https://x.com/RadioGenoa/status/1965...3Q9MrqqAg&s=19

Frankenstein 10 september 2025 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10534168)
Zoals ik elders schreef, Nepal zit tussen China en India gewrongen. En die 2 hebben toch al een paar decennia Himalaya oprispingen achter de rug.

Ik zie een paar mogelijkheden.
  • De Nepalese Leiders/politici/Ambtenaren hebben het grondig verknoeid. En de volkswoede laat zich nu voelen.
  • China en/of India heeft een goeie agigator campagne gevoerd, en hoopt daarmee een lapje grond mee in te lijven (Ik voorspel veel spellekes met Ghurka's)
  • Een 4de partij hoopt met dit gezeik de aandacht af te kunnen leiden.

Soit, maar hier dan ?

Ambtenarij en media hebben het hier ook grondig verknoeid

Daarnaast we zijn ons spotgoedkope Russische aardgas kwijt, Europa deindustraliseert in rap tempo, en mijn goede vrind Rutte heeft het voorelkaar gekregen om Trump 'pappie' te noemen én elk NATO land 5% te laten betalen voor oorlogsbijdrage.

Ondertussen heeft de staatsmedia het enkel over Palestina en enge Russen én sneuvelbereidheid. En schiet me nog te binnen, sinds moord op Lisa, mannenpobleem; terwijl overduidelijk is welke mannen het probleem zijn maar dat wordt doodgezwegen.

Hoelang nog voordat hier de vlam in de pan slaat. Navolging GB en Frankrijk misschien..

Frankenstein 10 september 2025 17:17

De minister van Financiën is van zijn kleren gestript, dus poedelnaakt; er wordt met stokken op hem in gehakt.

https://x.com/ObaOfVibes/status/1965...MOc0l_1xg&s=19

Frankenstein 10 september 2025 17:30

nieuwe live beelden:

https://x.com/ActressPicsHD/status/1...eP87pRh9w&s=19

maddox 10 september 2025 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 10534171)
Soit, maar hier dan ?

Ambtenarij en media hebben het hier ook grondig verknoeid

Daarnaast we zijn ons spotgoedkope Russische aardgas kwijt, Europa deindustraliseert in rap tempo, en mijn goede vrind Rutte heeft het voorelkaar gekregen om Trump 'pappie' te noemen én elk NATO land 5% te laten betalen voor oorlogsbijdrage.

Ondertussen heeft de staatsmedia het enkel over Palestina en enge Russen én sneuvelbereidheid. En schiet me nog te binnen, sinds moord op Lisa, mannenpobleem; terwijl overduidelijk is welke mannen het probleem zijn maar dat wordt doodgezwegen.

Hoelang nog voordat hier de vlam in de pan slaat. Navolging GB en Frankrijk misschien..

Ik stel voor naar 1975 Libanon te kijken, lijkt me prima vergelijkbaar met de situatie nu in de EU.

Skobelev 10 september 2025 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 10534182)
De minister van Financiën is van zijn kleren gestript, dus poedelnaakt; er wordt met stokken op hem in gehakt.

https://x.com/ObaOfVibes/status/1965...MOc0l_1xg&s=19

Die zal dat wel verdiend hebben zeker?

dalibor 10 september 2025 19:31

In plaats daarvan krijgen ze nu een militaire regering. Dat zal veel vrijer zijn. Not.

maddox 10 september 2025 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10534220)
In plaats daarvan krijgen ze nu een militaire regering. Dat zal veel vrijer zijn. Not.

Beter dan Somalië achterna gaan.

dalibor 10 september 2025 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10534224)
Beter dan Somalië achterna gaan.

Mogen ze in Somalië niet in tinternet?

Frankenstein 10 september 2025 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10534219)
Die zal dat wel verdiend hebben zeker?

De media is pure leugen. Wie aan social komt of sterker dat wil verbannen kan de toorn des volks voelen als het volk, in dit gebal generatie Z er helemaal klaar mee is. Alleen dat helpt om niet in een zombie-samenleving, met 1 aandachtshypnose, zoals Covid of recenter Palestina geleuter te kunnen ontsnappen.

Skobelev 10 september 2025 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 10534266)
De media is pure leugen. Wie aan social komt of sterker dat wil verbannen kan de toorn des volks voelen als het volk, in dit gebal generatie Z er helemaal klaar mee is. Alleen dat helpt om niet in een zombie-samenleving, met 1 aandachtshypnose, zoals Covid of recenter Palestina geleuter te kunnen ontsnappen.

Je ziet dat stilaan in de ons omringende landen ook. Meer en meer mensen zijn er helemaal klaar mee. Dag moet uitbarsten op termijn.

Frankenstein 10 september 2025 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10534188)
Ik stel voor naar 1975 Libanon te kijken, lijkt me prima vergelijkbaar met de situatie nu in de EU.

We zullen zien. Maar ik denk dat het probleem meer of beter gezegd vooral bij links ligt. Als men grappen gaat maken over een Oekraiens meisje waarvan de keel is doorgesneden; in dit geval een gestoorde neger. En een persoon, op ons forum, beweert doodleuk dat het een non issue is vanwege de doden in Palestina dan heb je als maatschappij een groot probleem. Namelijk persoon in kwestie is allesbehalve een eenling; het is de menung van activistisch links. Greta Thurnberg . Soit dit is op dit forum gebeurd, bij een ander topic. Maar in het echt heb ik onlangs gezien hoe een groep blanken , ik meen ambtenaren, stond te juichen nadat er een kippenboerderij in de fik is gegaan; door activistrn in brand gestoken. We leven in tijden die China in de jaren 60 onderging. Culturele revolutie in Europa. We leven in een nu-tijd waarin beweert wordt dat alle hetero blanke mannen slecht zijn en de rest is goed tot beter. Moslims voelen zich hierdoor gesteund omdat ze hierdoor begrijpen dat zij, net zoals in hun heilige boekje staat, superieur zijn; en sommige negers vinden het weer nodig om op blanken in te steken. Waarom? Links maakt er een sport van hun eigen cultuur en ras af te vallen. Het is hetzelfde soort als kapo's.. Je eigen mensen beroven voordat ze naar kamp en dood gaan.

N-VA 12 september 2025 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 10534274)
We zullen zien. Maar ik denk dat het probleem meer of beter gezegd vooral bij links ligt. Als men grappen gaat maken over een Oekraiens meisje waarvan de keel is doorgesneden; in dit geval een gestoorde neger. En een persoon, op ons forum, beweert doodleuk dat het een non issue is vanwege de doden in Palestina dan heb je als maatschappij een groot probleem. Namelijk persoon in kwestie is allesbehalve een eenling; het is de menung van activistisch links. Greta Thurnberg . Soit dit is op dit forum gebeurd, bij een ander topic. Maar in het echt heb ik onlangs gezien hoe een groep blanken , ik meen ambtenaren, stond te juichen nadat er een kippenboerderij in de fik is gegaan; door activistrn in brand gestoken. We leven in tijden die China in de jaren 60 onderging. Culturele revolutie in Europa. We leven in een nu-tijd waarin beweert wordt dat alle hetero blanke mannen slecht zijn en de rest is goed tot beter. Moslims voelen zich hierdoor gesteund omdat ze hierdoor begrijpen dat zij, net zoals in hun heilige boekje staat, superieur zijn; en sommige negers vinden het weer nodig om op blanken in te steken. Waarom? Links maakt er een sport van hun eigen cultuur en ras af te vallen. Het is hetzelfde soort als kapo's.. Je eigen mensen beroven voordat ze naar kamp en dood gaan.

Die neger die dat blanke Oekraïnse meisje doodstak in de metro beging een racistische moord. Stel je voor als het omgekeerd was geweest: Amerika stond weer wekenlang in brand.

https://www.nieuws365.be/buitenland/...-met-messteken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be