![]() |
Heeft links Charlie Kirk doodgeschoten?
Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk (USA). Een christelijke man zonder hoger diploma die menige universitaire linkse tegenstander onder tafel klapte. In een wereld waar de linkse dictatuur steeds groter wordt, ging hij publieke debatten voeren met studenten om jonge mensen, de toekomst van onze maatschappij, bewust te maken van de ontsporing. Hij was voor de vrije meningsuiting, tegen cancel culture, tegen politieke correctheid, kritisch op woke en marxisme, patriottistisch en trots op identiteit, kritisch op de islam en verdediger van het christendom in de VS, ook tegen hoge belastingen en overheidsbemoeienis. Links kon niet winnen met argumenten, zag dat ze linkse zieltjes begonnen te verliezen, dus ...
![]() https://www.hln.be/buitenland/trump-....google.com%2F Meer en meer zie ik tekenen dat een burgeroorlog onvermijdelijk wordt, zowel in de VS als in West-Europa. |
Wie anders? Woke?
|
Citaat:
"Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk"Wie is dat? En waarom is dat een held? Omdat hij anderen "onder tafel klapte"? Is het "onder tafel klappen" van anderen een heldendaad? |
Citaat:
Charlie Kirk's podcast op YouTube https://www.youtube.com/@RealCharlieKirk |
Ik gok op de Groenlandse inlichtingendienst.
|
Het wordt duidelijk dat de groep die het harst roept dat Trump een fascist is, net zelf de grootste fascisten zijn. Dit is terreur.
|
It's worth it to have a cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the Second Amendment.
Citaat uit 2023 van Charlie Kirk. |
De hoofdschuldige in het verhaal is natuurlijk MSM. Vanmorgen wat DPG kranten gelezen. Eén grote propaganda bagger lees ik.
Mijn gevoel zegt dat binnenkort deze club door een billionaire opgekocht gaat worden. Dat zou pas het einde van links zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De reactie moet vreedzaam, permanent en lasergericht zijn op degenen die verantwoordelijk zijn voor de staat waarin we ons bevinden. Elke nieuwsorganisatie, CNN, de Post, de Times. De Ford Foundation. Bill & Melinda. Meta en Alphabet. DPG media. Beroof hun activa. Sluit ze op. Doe het vandaag nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee niet gewoon; links is de massa moordenaar van andersdenkenden ook in landen waar wapenbezit verboden is. |
Met één schot vanop 180 meter. Dan moet ge al ferm goed kunnen mikken.
Ik gok op een false flag. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschil is wel dat de helft van de bevolking achter de oranje man staat, het is geen klein deel van de bevolking zoals bij de Joden in Duitsland. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be