Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Heeft links Charlie Kirk doodgeschoten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274526)

bf62 10 september 2025 22:48

Heeft links Charlie Kirk doodgeschoten?

Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk (USA). Een christelijke man zonder hoger diploma die menige universitaire linkse tegenstander onder tafel klapte. In een wereld waar de linkse dictatuur steeds groter wordt, ging hij publieke debatten voeren met studenten om jonge mensen, de toekomst van onze maatschappij, bewust te maken van de ontsporing. Hij was voor de vrije meningsuiting, tegen cancel culture, tegen politieke correctheid, kritisch op woke en marxisme, patriottistisch en trots op identiteit, kritisch op de islam en verdediger van het christendom in de VS, ook tegen hoge belastingen en overheidsbemoeienis. Links kon niet winnen met argumenten, zag dat ze linkse zieltjes begonnen te verliezen, dus ...

https://www.hln.be/buitenland/trump-....google.com%2F

Meer en meer zie ik tekenen dat een burgeroorlog onvermijdelijk wordt, zowel in de VS als in West-Europa.

Skobelev 10 september 2025 23:00

Wie anders? Woke?

Nr.10 10 september 2025 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bf62 (Bericht 10534306)
Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk (USA). Een christelijke man zonder hoger diploma die menige universitaire linkse tegenstander onder tafel klapte. In een wereld waar de linkse dictatuur steeds groter wordt, ging hij publieke debatten voeren met studenten om jonge mensen, de toekomst van onze maatschappij, bewust te maken van de ontsporing. Hij was voor de vrije meningsuiting, tegen cancel culture, tegen politieke correctheid, kritisch op woke en marxisme, patriottistisch en trots op identiteit, kritisch op de islam en verdediger van het christendom in de VS, ook tegen hoge belastingen en overheidsbemoeienis. Links kon niet winnen met argumenten, zag dat ze linkse zieltjes begonnen te verliezen, dus
https://www.hln.be/buitenland/trump-....google.com%2F
Meer en meer zie ik tekenen dat een burgeroorlog onvermijdelijk wordt, zowel in de VS als in West-Europa.

"Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk"
Wie is dat?
En waarom is dat een held?
Omdat hij anderen "onder tafel klapte"?
Is het "onder tafel klappen" van anderen een heldendaad?

thePiano 11 september 2025 04:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bf62 (Bericht 10534306)
Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk (USA). Een christelijke man zonder hoger diploma die menige universitaire linkse tegenstander onder tafel klapte. In een wereld waar de linkse dictatuur steeds groter wordt, ging hij publieke debatten voeren met studenten om jonge mensen, de toekomst van onze maatschappij, bewust te maken van de ontsporing. Hij was voor de vrije meningsuiting, tegen cancel culture, tegen politieke correctheid, kritisch op woke en marxisme, patriottistisch en trots op identiteit, kritisch op de islam en verdediger van het christendom in de VS, ook tegen hoge belastingen en overheidsbemoeienis. Links kon niet winnen met argumenten, zag dat ze linkse zieltjes begonnen te verliezen...

En zo heb jij meteen alle redenen opgesomd waarom links vond dat Charlie Kirk geliquideerd moest worden. Jammer. Ik was één van zijn 4 miljoen abonnees op zijn website; we zullen hem missen.

Charlie Kirk's podcast op YouTube
https://www.youtube.com/@RealCharlieKirk

dalibor 11 september 2025 05:21

Ik gok op de Groenlandse inlichtingendienst.

Hoofdstraat 11 september 2025 05:23

Het wordt duidelijk dat de groep die het harst roept dat Trump een fascist is, net zelf de grootste fascisten zijn. Dit is terreur.

dalibor 11 september 2025 05:35

It's worth it to have a cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the Second Amendment.

Citaat uit 2023 van Charlie Kirk.

Frankenstein 11 september 2025 05:39

De hoofdschuldige in het verhaal is natuurlijk MSM. Vanmorgen wat DPG kranten gelezen. Eén grote propaganda bagger lees ik.
Mijn gevoel zegt dat binnenkort deze club door een billionaire opgekocht gaat worden. Dat zou pas het einde van links zijn.

Frankenstein 11 september 2025 05:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10534372)
It's worth it to have a cost of, unfortunately, some gun deaths every single year so that we can have the Second Amendment.

Citaat uit 2023 van Charlie Kirk.

Als wapens verboden gaan worden dan was hij ook doodgeschoten. Politieke moorden zijn per definitie links en Islamist.

Frankenstein 11 september 2025 05:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10534367)
Het wordt duidelijk dat de groep die het harst roept dat Trump een fascist is, net zelf de grootste fascisten zijn. Dit is terreur.

Dat is allang duidelijk. fascisme is de boom van links niet de tak.

dalibor 11 september 2025 05:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 10534375)
Als wapens verboden gaan worden dan was hij ook doodgeschoten. Politieke moorden zijn per definitie links en Islamist.

Gewoon een overmoedige dude die aan zijn eigen logica is tenonder gegaan.

Pandareus 11 september 2025 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10534366)
Ik gok op de Groenlandse inlichtingendienst.

:lol:

Pandareus 11 september 2025 05:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10534378)

Hoeveel van onze extreem-rechtse fanboys, wapen-gekkies en conspiracy nutters gaan er hun mening over ongereglementeerde wapenverkoop herzien nu ?

Frankenstein 11 september 2025 05:56

De reactie moet vreedzaam, permanent en lasergericht zijn op degenen die verantwoordelijk zijn voor de staat waarin we ons bevinden. Elke nieuwsorganisatie, CNN, de Post, de Times. De Ford Foundation. Bill & Melinda. Meta en Alphabet. DPG media. Beroof hun activa. Sluit ze op. Doe het vandaag nog.

Frankenstein 11 september 2025 06:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10534380)
Hoeveel van onze extreem-rechtse fanboys, wapen-gekkies en conspiracy nutters gaan er hun mening over ongereglementeerde wapenverkoop herzien nu ?

Onbegrijpelijk dat heel links die Hamas vereerd én juist Charlie Kirk die ertegenin gaat door een CIDI pro Israel persoon als gij wordt veracht.

Frankenstein 11 september 2025 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10534378)

Aha gewoon..

Nee niet gewoon; links is de massa moordenaar van andersdenkenden ook in landen waar wapenbezit verboden is.

HOUZEE ! 11 september 2025 06:09

Met één schot vanop 180 meter. Dan moet ge al ferm goed kunnen mikken.

Ik gok op een false flag. :-P

jogo 11 september 2025 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10534367)

De eerste stap naar fascisme is een groep aanduiden die te bestrijden zijn.(bewijzen zijn niet nodig, ongefundeerd herhalen des te meer )

Karel Martel B 11 september 2025 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10534337)
"Een van mijn grootste helden is dood, Charlie Kirk"
Wie is dat?
En waarom is dat een held?
Omdat hij anderen "onder tafel klapte"?
Is het "onder tafel klappen" van anderen een heldendaad?

Het is een conservatieve held hee.

Hoofdstraat 11 september 2025 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 10534388)
De eerste stap naar fascisme is een groep aanduiden die te bestrijden zijn.(bewijzen zijn niet nodig, ongefundeerd herhalen des te meer )

Ja, het gelijkt wel op de vervolging van de Joden. Eerst demoniseren en aanduiden als oorzaak van alles wat verkeerd loopt, dan is moord en chaos allemaal gerechtvaardigd.

Verschil is wel dat de helft van de bevolking achter de oranje man staat, het is geen klein deel van de bevolking zoals bij de Joden in Duitsland.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be