![]() |
Vrije meningsuiting.
We hebben het hier al meermaals gehad over vrijheid van meningsuiting.
Ik denk dat iedereen hier voorstander van is of op z'n minst zou moeten zijn. In mijn ogen gaan we nu een trapje hoger. We zetten de vrije meningsuiting op de schop en gaan over tot een verplichte meningsuiting, een verplichte meningsuiting onder druk van ... Wat denken jullie hier van? Laat de discussie maar losbarsten. |
Betekent dat dat ik nu opeens wel kritiek mag hebben op BDW en zijn trawanten?
|
Op X
Frank Peeters Er zijn mensen die enkel voor vrijheid van meningsuiting zijn als ze dezelfde mening hebben. Ze beseffen dus blijkbaar niet dat ze eigenlijk tegen vrijheid van meningsuiting zijn. 16/09/2025, 10:17 |
Citaat:
De 'waarde' van de 'mening' kan (en zou moeten) hierdoor ondersteunt worden. Wat zien we op fora vandaag, een hoop gezever zonder ook maar enige grond van waarheid en 'iets' niet voor publicatie vrijgeven is daar de grote oorzaak van. Uit eigen ervaring kan ik zelfs zeggen (en bewijzen) dat men er op openbare fora er zelfs toe overgaat om 'moeilijke' discussies gewoon te laten verdwijnen. Zo'n interventies doen de geloofwaardigheid en rechtschapenheid van die fora geen goed. |
Alleen die achterlijke joden en hun plebs hebben daar problemen mee.
|
Citaat:
|
Vrije meningsuiting? Volledig en onbegrensd.
Van mij mag iedereen zeggen wat hij wil. De holocaust ontkennen, oproepen tot geweld, zeggen dat uw voorzitter een politieke hoer is, om het even wat, verbaal of geschreven, voor mij is alles toegelaten. |
We moeten ook stoppen met iedere belediging naartoe joden als antisemitisme te kaderen. Die kruidjesroermeniet ons gerecht niet laten verzadigen.
Ze zijn achterlijk en een religie van genocide. Basta. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben manieren om U doen te praten :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Negationisme. Ik heb al vroeger gezegd dat ik dat een slecht idee vind. Het is er enkel gekomen omdat er in sommige extreemrechtse kringen heel veel vergoeielijking kwam van wat Hitler gedaan heeft. 2. Aansporen tot geweld. Dat is een tweezijdend zwaard omdat het voor interpretatie vatbaar is. Maar al bij al is het toch verkiesbaar. Denk maar aan Isis. Dat is echt iets dat door haatspraak op internet groot geworden is. Belangrijk: dit dient altijd de Juridische wet te passeren, het is niet de Uitvoerende Macht die vrijspel heeft. |
Citaat:
Gingen die joden trouwens op dezelfde manier met anderen om als vandaag? De autochtonen beledigen voor antisemieten enzovoort? Hun vrijheden aanvallen omdat ze als beledigend ervaren werden? Is de holocaust overdreven? Gelogen? |
Is het niet eerder tijd die joden te verduidelijken dat dat hier ons land is en wij niet geloven in uitverkoren volkeren?
En dit dus ook niet tolèreren in het onderwijs? Waarom hebben die aparte wijken en scholen enzo? Is dat niet de reden waarom zo weinig joden hier Nederlands spreken? Weigeren opzij te gaan op het voetpad omdat ze ons als goy zien en dus supérioriteitsgevoelens cultureel meedragen. Veroorzaakt dit niet automatisch achterdocht, schuw en zelfs afgunst? Zijn wij bezet gebied van joden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps: Ik wil benadrukken dat het vetgedrukte een voorbeeld is en totaal niet van toepassing is voor forummer Skobelev! |
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpend lezen aub! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be