![]() |
Uitverkoop op til bij Regering De Wever.
https://www.demorgen.be/politiek/een...reid~bdfb4922/
Citaat:
Waar zijn de NVA’ers die met gif zaten te spuiten naar Verhofstadt? Uw gedacht? |
Wat zijn we met een regering die zich meer om andere landen bekommert dan eigen volk?
We hebben defensie nodig ja, maar geen miljarden voor offensie. We hebben ons teveel in oorlogen laten meetrekken door deze megalomane fascisten. |
Citaat:
Aan dit tempo wordt de Phoney war in Oekraïne een 18 daagje veldtocht tot aan de kust, en mogen we alles afgeven aan een hoopje zakkenvullers ver van hier. En verafstoot is een politicus. Die krijgt van mij hetzelfde als alle andere politici, een kaartje naar de zee. |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens toch. A.S. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een tijdje geleden zat men steen en been te klagen omdat Electrabel en Tractebel verkocht werden. Diezelfden willen nu Belfius verkopen. |
Citaat:
Bij Belfius is het dubbel voor mij, je slacht geen kip met gouden eieren. 60 Miljard aan jaarlijkse subsidies voor organisaties die vooral integratie tegenwerken en segregatie in de hand werken valt makkelijker van te snijden. Maar Gennez zal niet zo graag hebben we de vriendjes van de Moslimbroeders kwaad maken. Overigens vind ik het heel belangrijk dat er méér geld naar defensie gaat. We hebben een bedreiging naast de Europese grenzen. Een aanval op een EU-land zou ook onze economie hard raken. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Electrabel is strategisch, een participatie in Belfius is dat helemaal niet. Het was trouwens nooit de bedoeling om die participatie aan te houden. Ze werd initieel genomen om Belfius te redden van de ondergang. De verkoop van een pakket aandelen aan Belgisch privékapitaal zorgt er trouwens voor dat het in handen blijft van Belgen. Het is trouwens nog steeds de bedoeling om een controlerend deel aan te houden. Dus nee, het is totaal niet vergelijkbaar met wat Verhofstadt deed. 3. Ik ben rabiaat tegenstander van dit voorstel. Ten eerste gooi je recurrente inkomsten weg voor eenmalige. Ten tweede zit het probleem hem helemaal niet in de inkomsten, maar bij de uitgaven. DAAR moet gesnoeid worden. Wat wel overwogen kan worden is het van de hand doen van participaties die verlieslatend zijn. Ik denk dan maar aan pakweg de lijn, NMBS of andere Bposts. Daar hebben ze in voorgaande regeringen reeds bewezen dat ze dat toch niet kunnen managen. |
Citaat:
Voor wie werk jij? |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse onafhankelijheid zal des te gemakkelijker zijn . Goed bezig ,Bart. |
Citaat:
|
Citaat:
2. De ééngemaakte markt kan geen verplichting tot Belgische verankering afdwingen. 3. De markt is rijp om bankaandelen van de hand te doen. Bpost heeft rampzalige CEO fraudes gekend en geld vergooid naar buitenlandse veroveringen met een negatief eigen vermogen tot gevolg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de katastrofale Vlaamse Begroting die geld in overvloed kreeg en krijgt is de schuld van Verhofstadt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be