![]() |
Maximumstraf Meester Thijs: 20 jaar
https://www.nieuwsblad.be/crimi/zwar.../91541197.html
Blijkbaar als je zo ziek bent dat je KLEUTERS verkracht moet je nog altijd recht hebben op een pensioen. Die kleutertjes zijn VOOR HET LEVEN GETEKEND! Volledig machteloos en misbruikt... Ik begin meer en meer te denken dat er binnen justitie en de wetgevende macht gelijkgezinden aan Meester Thijs zitten. :evil: Als ne meester thijs 20 jaar krijgt dan zou een gelijkgezinde straf voor Sven Pichal "Foei jongen" zegggen zijn!! 8O :x :evil: :cry: Wat een ROTTE maatschappij is dit. |
Hoe is dat toch mogelijk? Mijn maag draait ervan om.
Walgelijk dat hij er zolang mee weggekomen is. En die voorgestelde straf stelt ook niks voor. Binnen enkele jaren is hij vrij en kan hij herbeginnen.:evil: Werkelijk elke dag worden er in ons land kinderen misbruikt en meestal niet door 'de slechte man in de bosjes/ struiken', maar door een vertrouwenspersoon! Leraren, leiders van jeugdbewegingen, opa's, 'brave' huisvaders....het stopt niet. Waarom wordt er aan zulke vuile, smerige monsters geen 'definitieve' straf gegeven? Ik ben voor castratie. Niet chemisch maar verplicht operatief! Mocht ik inspraak hebben zouden 2 bakstenen volstaan. Spotgoedkoop en effectief. En ja; zonder verdoving! |
Zoals in de andere draad, als hij schuldig bevonden wordt, dan zijn mijn garnalen hongerig.
|
De verdachte van de ontvoering/moord op de 3-jarige Maddy McCann hebben ze nu ook vrijgelaten in Duitsland. Hij zat al voor gewelddadige verkrachting en ander fraais.
Hij wordt gezien als een "gevaarlijk" persoon, maar is toch maar mooi weer buiten. |
Afmaken die meester Thijs. Geen medelijden, geen excuses.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat van die bakstenen; ik weet ook wel dat dit nooit goedgekeurd zal worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kleuters verkrachten…noem me naïef maar wat moet ik me daarbij voorstellen? Je kan toch uw wietel niet in een kleuter duwen zonder dat daar lichamelijke schade bij aangericht wordt? Sorry, t gaat mijn verstand te boven.., |
Citaat:
Wat gaan we dan met die bakstenen doen? |
Citaat:
Pedofiele vrouwen? Bestaat dat? |
wat een rotte mens
|
Citaat:
Maar niet in ons land. |
Citaat:
Het heeft nog lang geduurd. Alhoewel vrouwelijke kindermisbruikers een kleine minderheid zijn mogen van mijn part hun handen en vingers afgekapt worden. Geen compassie mee! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be