Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Maximumstraf Meester Thijs: 20 jaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274579)

IJsboer 19 september 2025 11:46

Maximumstraf Meester Thijs: 20 jaar

https://www.nieuwsblad.be/crimi/zwar.../91541197.html

Blijkbaar als je zo ziek bent dat je KLEUTERS verkracht moet je nog altijd recht hebben op een pensioen. Die kleutertjes zijn VOOR HET LEVEN GETEKEND! Volledig machteloos en misbruikt...

Ik begin meer en meer te denken dat er binnen justitie en de wetgevende macht gelijkgezinden aan Meester Thijs zitten. :evil:

Als ne meester thijs 20 jaar krijgt dan zou een gelijkgezinde straf voor Sven Pichal "Foei jongen" zegggen zijn!! 8O :x :evil: :cry:

Wat een ROTTE maatschappij is dit.

NieuwNoors 19 september 2025 14:00

Hoe is dat toch mogelijk? Mijn maag draait ervan om.
Walgelijk dat hij er zolang mee weggekomen is.
En die voorgestelde straf stelt ook niks voor. Binnen enkele jaren is hij vrij en kan hij herbeginnen.:evil:

Werkelijk elke dag worden er in ons land kinderen misbruikt en meestal niet door 'de slechte man in de bosjes/ struiken', maar door een vertrouwenspersoon!
Leraren, leiders van jeugdbewegingen, opa's, 'brave' huisvaders....het stopt niet.
Waarom wordt er aan zulke vuile, smerige monsters geen 'definitieve' straf gegeven? Ik ben voor castratie. Niet chemisch maar verplicht operatief!

Mocht ik inspraak hebben zouden 2 bakstenen volstaan. Spotgoedkoop en effectief. En ja; zonder verdoving!

maddox 19 september 2025 14:22

Zoals in de andere draad, als hij schuldig bevonden wordt, dan zijn mijn garnalen hongerig.

Zucht 19 september 2025 15:06

De verdachte van de ontvoering/moord op de 3-jarige Maddy McCann hebben ze nu ook vrijgelaten in Duitsland. Hij zat al voor gewelddadige verkrachting en ander fraais.
Hij wordt gezien als een "gevaarlijk" persoon, maar is toch maar mooi weer buiten.

Skobelev 19 september 2025 15:10

Afmaken die meester Thijs. Geen medelijden, geen excuses.

quercus 19 september 2025 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10539059)
En die voorgestelde straf stelt ook niks voor. Binnen enkele jaren is hij vrij en kan hij herbeginnen.:evil:

Werkelijk elke dag worden er in ons land kinderen misbruikt en meestal niet door 'de slechte man in de bosjes/ struiken', maar door een vertrouwenspersoon!
Leraren, leiders van jeugdbewegingen, opa's, 'brave' huisvaders....het stopt niet.
Waarom wordt er aan zulke vuile, smerige monsters geen 'definitieve' straf gegeven? Ik ben voor castratie. Niet chemisch maar verplicht operatief!

Mocht ik inspraak hebben zouden 2 bakstenen volstaan. Spotgoedkoop en effectief. En ja; zonder verdoving!

Daar zeg je wat. Ik vind dat voor dergelijke gevallen de strafwetgeving castratie moet voorzien. En let wel, de castratie uitgevoerd op een wijze dat een herstel van de sexuele mannelijke functie volstrekt onmogelijk is. Ik begrijp uw bakstenen-suggestie (:lol:) maar ik vrees dat dit in Europa geen kans maakt. Maar wel verplicht uitgevoerd op een medisch verantwoorde wijze en onomkeerbaar. M.a.w. omvormen tot eunuch.

NieuwNoors 19 september 2025 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10539069)
Zoals in de andere draad, als hij schuldig bevonden wordt, dan zijn mijn garnalen hongerig.

Het zou er nog aan mankeren dat hij niet schuldig bevonden wordt!:evil:

NieuwNoors 19 september 2025 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10539099)
Afmaken die meester Thijs. Geen medelijden, geen excuses.

Geen compassie idd!

E. Gidius 19 september 2025 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10539099)
Afmaken die meester Thijs.

Misschien gebeurt dat wel één van de volgende maanden hé.

NieuwNoors 19 september 2025 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10539110)
Daar zeg je wat. Ik vind dat voor dergelijke gevallen de strafwetgeving castratie moet voorzien. En let wel, de castratie uitgevoerd op een wijze dat een herstel van de sexuele mannelijke functie volstrekt onmogelijk is. Ik begrijp uw bakstenen-suggestie (:lol:) maar ik vrees dat dit in Europa geen kans maakt. Maar wel verplicht uitgevoerd op een medisch verantwoorde wijze en onomkeerbaar. M.a.w. omvormen tot eunuch.

Blij te lezen dat u er ook mee akkoord gaat dat zulke gevallen gecastreerd moeten worden. Definitief en onomkeerbaar! Geen mogelijkheid tot herstel!

Dat van die bakstenen; ik weet ook wel dat dit nooit goedgekeurd zal worden.

NieuwNoors 19 september 2025 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10539110)

Hopelijk geeft de anestethesist juist iets te weinig verdoving...oeps!

reservespeler 19 september 2025 15:52

Citaat:

Dat zijn normaal verzwarende omstandigheden.

Skobelev 19 september 2025 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10539116)
Misschien gebeurt dat wel één van de volgende maanden hé.

Laat ons hopen. Er is geen kleuter van mij bij anders werd de kans meteen een pak realistischer.
Kleuters verkrachten…noem me naïef maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je kan toch uw wietel niet in een kleuter duwen zonder dat daar lichamelijke schade bij aangericht wordt?
Sorry, t gaat mijn verstand te boven..,

reservespeler 19 september 2025 15:54

Citaat:

En wat doen we met vrouwen die kinderen misbruiken?
Wat gaan we dan met die bakstenen doen?

Skobelev 19 september 2025 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10539137)

Eentje tegen de linker en eentje tegen de rechter oor.
Pedofiele vrouwen? Bestaat dat?

Vette Pois(s)on 19 september 2025 15:58

wat een rotte mens

NieuwNoors 19 september 2025 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10539133)
Dat zijn normaal verzwarende omstandigheden.

Dat zou normaal moeten zijn ja.
Maar niet in ons land.

NieuwNoors 19 september 2025 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10539137)

Ik wist dat die vraag ging komen.
Het heeft nog lang geduurd.

Alhoewel vrouwelijke kindermisbruikers een kleine minderheid zijn mogen van mijn part hun handen en vingers afgekapt worden. Geen compassie mee! :evil:

Libro 19 september 2025 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10539138)
Eentje tegen de linker en eentje tegen de rechter oor.
Pedofiele vrouwen? Bestaat dat?

https://www.flair.be/nl/chillax/seri...elgische-kerk/

E. Gidius 19 september 2025 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10539153)
Ik wist dat die vraag ging komen.
Het heeft nog lang geduurd.

Alhoewel vrouwelijke kindermisbruikers een kleine minderheid zijn mogen van mijn part hun handen en vingers afgekapt worden. Geen compassie mee! :evil:

Ik stel een levenslange kuisheidsgordel voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be