![]() |
Al die Trump/Maga vrouwen lijken wel klonen van mekaar.
Kirk
Halligan Bondi ![]() Leavitt ![]() Ik vind ze allemaal te opgepoetst, overgeschminkt en/of gebotoxed. Zijn ze uw ideaal? |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk daarentegen eens naar deze linkse madammen: ![]() ![]() Als het alleen over mooie vrouwen zou gaan, zou ik wel weten voor wie ik moet kiezen. En dan betalen de Dems tientallen miljoenen om uit zoeken hoe ze terug mannelijke kiezers kunnen aanspreken. :-D Allé, slaapwel hé. |
![]() Die heeft wel brains en een eigen mening, dus ongeschikt als Maga tradwife. |
Citaat:
"Ziekelijke adoratie" en bewijs dat ze allemaal botox hebben gebruikt dade, anders zijt ge een dikke leugenaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Och, Dade. Bij links; frigide en korte haren. Hebben ze niet zoveel last van die onnozel mannen op straat. Pepperspray alsof dat iets uithaalt. Je bent toch geen reservist. Je moet soms kappen en knallen, euh. "Zucht..." |
|
En; heb je ze in alle soorten en maten gehad maar zit je nog steeds in de stiefmoederlijke fase?
"Die wijven kunnen niet kiezen ook al claimen ze dat in al hun slogans; my body, my choice." Mja; we verzinnen wel een nieuw excuus en doen voort... |
Ze kunnen niet allemaal op Asha Ten Broeke lijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals de meeste linksextremisten gewoon een leugenares uit de bourgeoisie... |
reddit loosers can not meme
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier nog zo'n leugenachtige Democratische madame die het rolletje "ik sta zo dicht bij het gewone volk" speelt: Jasmine Crockett accent before and after
:rofl: |
wat een lelijke blonde dellen
alsof je een verzameling temptation-islands verleidsters in een pakje steekt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be