![]() |
Goed nieuws: NHS nu ook pro inteelt
https://www.dailymail.co.uk/news/art...cts-women.html
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een goede christelijke traditie. :lol:
AI: Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat al gezegd, dat inteelt problematisch is als men van niet-inteelt naar inteelt gaat, en als men de misbaksels niet elimineert. De farao's waren bijna allemaal pure inteelt: meestal waren het broer en zus. |
Artikel is verwijderd.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men heeft die suggestie om dat in de toekomst te verbieden nu dus weggehaald. |
Citaat:
Voorbeelden: Citaat:
Citaat:
|
Wat er ook van zij, huwelijken tussen nauwe verwanten (en dat is het geval met neven en nichten) is af te raden. Het risico op afwijkingen bij kinderen van dergelijk koppel is veel te groot. Zelfs bij kinderen van neven en nichten is er nog een zeker risico.
|
Citaat:
Het gaat er eerder om argumenten om de huidige wetgeving niet te veranderen en het in de toekomst niet gaan te verbieden. De druk komt dus niet van moslims, maar van weet-ik-veels die de wet willen VERANDEREN om het gaan te VERBIEDEN. Ik ben het eerlijk gezegd eens met het standpunt dat het idioot is om dat willen gaan te verbieden. Ten eerste omdat papieren huwelijk en kinderen maken niks met elkaar te maken hebben al, want ik neem aan dat SEKS tussen die personen niet verboden zal worden. Het is niet het huwelijkspapiertje, maar het neuken dat kindjes maakt he. Het is niet omdat men verbiedt dat zekere mensen huwen, dat die niet gaan kweken he. Ten tweede zou het beter zijn om ganse gemeenschappen met misbaksels buiten te gooien eerder dan proberen de specifieke misbaksel redenen willen tegen te gaan met dingen die daar niet eens iets mee te maken hebben, als die misbaksels teveel kosten aan de gemeenschap. En ten derde zijn de argumenten van het orginele artikel perfect waar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna niemand kent toch nog de neven en nichten. En met plusgezins- of plusfamilieleden kan het geen kwaad. :silly: Tenzij er natuurlijk al genetische banden zijn met de plussers. :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) niet zullen neuken 2) niet eventueel zullen kweken ? |
Wie wil neuken , zal neukgenot vinden , da's een feit !!
Legale prostitutie is een mooie oplossing !! Sommige zullen op een ziekelijke & zielige manier neukgenot vinden !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be