![]() |
Winteruur 2025
Wat is er aan de hand?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar allez, mijn analoge klok staat nu op 10:33u maar de digitale klokken van smartphone en iPad staan toch echt op 11:33u. |
Citaat:
of ... Het begin van ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou denken dat er wel meer mensen geconfronteerd werden met hetgeen jij nu meemaakt maar ik hoor niemand klagen. As alle digitale klokken plots een uur verschil gaan aangeven... Dat is volgens mij wereldnieuws. Wat zou er dan allemaal in de soep draaien als zoiets onaangekondigd gebeurt? Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik zou de batterij van uw analoge klok veranderen... |
Citaat:
Of anders was Oma al gans het halve jaar nog op de vorige wintertijd, incluis haar analoge klok, en is het een update van Apple die de apple klokken EINDELIJK op het juiste zomeruur zette. In elk geval zijn haar klokken in overeenstemming met de onze. |
Citaat:
|
Citaat:
Heel vreemd! Ook een beetje creepy...hier niks aan de hand. |
Niet helemaal hetzelfde, maar ook iets vreemd;
sedert enkele weken is er elke nacht om precies 3u iets vreemd aan de hand bij mijn moeder. Ze heeft zo'n wekker met projector. De uren en minuten schijnen in rode letters op haar plafond. Maar: de laatste tijd stopt dat tussen 3.00u en 3.u'15. Haar wekker blijft de tijd juist aangeven maar wordt niet op haar plafond geprojecteerd vanaf precies 3 u 's nachts. Raar toch!? |
Citaat:
|
Citaat:
1) er woont een spook in het huis van uw ma, misschien werd iemand vermoord om 3 uur 's nachts. 2) de internet box doet een reset om 3 uur en die geconnecteerde wekker is in paniek. 3) er is een nachtfunctie in die wekker, die slecht is geregeld. Je hebt veel toestellen die een nachtfunctie hebben, ttz, die de lichtjes dimmen tussen 2 uren, als die in uw slaapkamer staan, om geen lastige lichtbron te zijn als ge slaapt. |
Citaat:
Die post hier immers om 11:38 schrijvende dat ze 11:33 gezien had op haar uurwerk dat voodoo toestanden onderging. Misschien is Oma door een soort van wormgat gevlogen, waar een uur verschil in zat, maar haar analoge wekker kon de zwaartekrachtvelden niet aan... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Edit: de forumklok loopt juist nu maar ik merk geregeld dat die er een uur naast lijkt te zitten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be