![]() |
Moet Trump aftreden omdat hij ‘too fat (Hegseth voorstel)’ is?
Volgens Hegseth moeten generaals die ‘too fat’ zijn verdwijnen.
Dat geld dan ook voor de Commander in Chief Trump veronderstel ik? Zeg het maar. |
|
Citaat:
Hegseth trouwens ook niet Citaat:
Maar terzake: moddervette generaals moeten kunnen volgens u? Is dat een algemeen verspreid progressief standpunt? |
Citaat:
|
Citaat:
Een vette generaal is een afknapper voor de motivatie van de gewone soldaat. Dat is toch gewoon ouderwets gezond verstand, zeg. Citaat:
Bon, nog één keer: omdat Trump geen militair is en zij wel. Wel heel grappig dat links, nadat ze eerder moordenaars, drugskartels en verkrachters verdedigden, nu plots decadente generaals gaan verdedigen. Lijkt toch meer en meer op een zwaar geval van TDS, zenne. |
Interessant is ook dat Hegseth al de omwille van DEI-redenen verlaagde normen bij het groot huisvuil zet.
Dus nu moet je weer aan de normen voldoen om Amerikaans soldaat te kunnen worden. Links zal daar wel weer moord en brand over schreeuwen, maar we weten op voorhand dat al hun argumenten versleten bullshit uit de jaren 60-70 zullen zijn. |
Citaat:
|
Heerlijke beelden als dit gaan we voortaan moeten missen. MAGA-smeerlappen!
![]() |
![]() |
Citaat:
Militairen zijn niet anders dan andere functionele jobs he. Wat telt is dat ze goed zijn in hun job. De nodige kwaliteiten zijn functie van de job. Zo heeft het redelijk weinig belang wat uw fysieke uitzonderlijke kwaliteiten zijn, als het die niet zijn die van belang zijn bij het doen van uw ding in het leger. Moet bijvoorbeeld een duikboot commandant eerder hard kunnen lopen, en goed bergbeklimmen, of is het eerder van belang dat hij het hoofd koel kan houden als hij beslissingen moet nemen die zullen bepalen of zijn duikboot getorpedeerd wordt of niet ? |
Citaat:
|
Dus een briljant drone-operator met een kilootje te veel moet eruit. Maar een topfit leeghoofd dat zich in de infanterie kan te pletter lopen en blijven lopen op de vijand, die moeten we hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten soldaten in het Amerikaans leger goed kunnen hoofdrekenen bijvoorbeeld ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Anderzijds lijkt het me niet nodig dat ze op de hoogte zijn van de laatste stand van de klimaatwetenschap. Maar ik kan me vergissen hoor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be