Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Trump krijgt Covid vaccinatie. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274716)

Dadeemelee 11 oktober 2025 23:34

Trump krijgt Covid vaccinatie.

https://www.thedailybeast.com/trump-...cretary-hates/

Wat nu antivaxxers?

DIBO 12 oktober 2025 00:14

Haha, en Trump is nu een referentie geworden van intelligente beslissingen, of wa? :lol:

maddox 12 oktober 2025 03:42

Who cares.

patrickve 12 oktober 2025 06:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10548428)

Trump is NOOIT een antivaxxer geweest. Niet vergeten dat men destijds de testen van vaccins tegen covid heeft AFGEREMD tot na de presidentsverkiezingen he. Trump was destijds - terecht trouwens - tegen de opsluit waanzin. Hij pushte in den tijd voor snelle vaccinatie vrijgifte, maar men heeft dat express weerhouden tot na de verkiezingen.

Het was een van de betere momenten, waarin Trump met zijn verstand van een 7-jarige, groot gelijk had, omdat de ganse wereld zot geworden was, en een simpel idee uiteraard beter was dan die waanzin.

Als iedereen zot is, dan is een simpele onnozelaar slimmer natuurlijk. Moeilijk was dat toen niet.

Trouwens, op dat vlak heeft de geschiedenis hem gelijk gegeven. De economische weerslag van die zottigheden betalen we nu he.

Hoofdstraat 12 oktober 2025 08:03

Het is Trump die de goedkeuring van de vaccins heeft versneld, hij was voorstander. Ze hebben echter de vaccins uitgesteld tot net na de verkiezing om hem die overwinning niet te gunnen.

Hij was wel tegen de lockdowns, dat is een heel andere zaak. Dat iedereen dat stom vaccin maar neemt als die dat wil, zolang we niet verplicht worden is het ok.

Ik zei aan de dokter dat mijn 86 jarige vader er geen mocht krijgen maar ze heeft op hem ingepraat om die toch te nemen. Er is nog steeds een grote dwang.

ViveLaBelgique 12 oktober 2025 08:33

Welk merk van Griep en Covid19 vaccins heeft Donald J Trump gekregen ? Waren ze made in de USA ?

fox 13 oktober 2025 13:37

Citaat:

Heb je ook een punt van discussie, want ik begrijp niet zo goed wat je wenst te bereiken met je openingspost? Kan je even elaboreren?

Is Trump een antivaxxer?
Zijn Trump zijn aanhangers antivaxxers?
Zijn Trump zijn tegenstanders vaxxers?

Wat bedoel je exact met antivaxxer. Ben jij dan tegen vaccins, of tegen verplichte vaccinatie? Hoe zit dat juist. Kortom, doe eens wat meer moeite om te duiden wat je eigenlijk wil zeggen.

Ik vind het trouwens vrij logisch dat Trump zo een vaccinatie krijgt. De voordelen voor zo een oude man zijn vele malen groter dan de verwaarloosbare nadelen?

quercus 13 oktober 2025 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10548915)
Heb je ook een punt van discussie, want ik begrijp niet zo goed wat je wenst te bereiken met je openingspost? Kan je even elaboreren?

Is Trump een antivaxxer?

Wat bedoel je exact met antivaxxer. Ben jij dan tegen vaccins, of tegen verplichte vaccinatie? Hoe zit dat juist. Kortom, doe eens wat meer moeite om te duiden wat je eigenlijk wil zeggen.

Ik vind het trouwens vrij logisch dat Trump zo een vaccinatie krijgt. De voordelen voor zo een oude man zijn vele malen groter dan de verwaarloosbare nadelen?

Mijn vrouw en ik hebben onze covid-vaccinatie vorige week gekregen. Dat is een jaarlijkse kleine routine, niks aan de hand en normaal voor een oud koppel (allebei 88 jaar). Geen bijwerkingen gehad.

E. Gidius 13 oktober 2025 14:16

Citaat:

Wat heeft den Donald met antivax te maken? Tenzij dan in de paranoïde mind van de woke leftist?

Hilarisch alweer, Dadee. :-D

patrickve 13 oktober 2025 14:39

Citaat:

Daar zitten er natuurlijk een pak bij, dat moet nagegeven worden. Zijn halve gare Kennedy is er zo ene. Maar Trump zelf is er geen.

Waarschijnlijk is een heel belangrijk percentage van antivaxxers Trumpist. Omgekeerd is natuurlijk niet waar. De opmerking was dus niet pertinent om Trump voor schut te zetten (er zijn honderden dingen die daar beter voor passen he :-) ), maar misschien wel om antivaxxers diets te maken dat hun idool er misschien geen is.

jogo 13 oktober 2025 18:54

Citaat:

Is Trump een antivaxxer?

Trump heeft een antivaxer (weliswaar nu min of meer bijgedraaid) tot minister van volksgezondheid benoemd.

jogo 13 oktober 2025 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10548937)
Wat heeft den Donald met antivax te maken? Tenzij dan in de paranoïde mind van de woke leftist?

Hilarisch alweer, Dadee. :-D

Inderdaad, hij is zelfs even ontwikkelaar van een hoogst eigen antiviraal middel namelijk zijn javel inspuitingen.

fox 14 oktober 2025 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 10549015)
Trump heeft een antivaxer (weliswaar nu min of meer bijgedraaid) tot minister van volksgezondheid benoemd.

Dus de standpunten van iemand die voor u werkt zijn 100% matching met die van u?

Moest die nitwit van een Kennedy zijn vaccins braaf nemen (wat me eigenlijk niet eens zou verwonderen), dan kan Dadee misschien een nieuw topic openen. Maar zijn obsessie met Trump laat precies niet toe dat hij rationeel denkt.

patrickve 15 oktober 2025 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 10549017)
Inderdaad, hij is zelfs even ontwikkelaar van een hoogst eigen antiviraal middel namelijk zijn javel inspuitingen.

We moeten daar eerlijk over zijn, dat was gewoon het gebruik van het verkeerde woord, omdat die woorden te complex zijn voor Donald. Hij verwarde de betekenissen van antisceptic en disinfectant.

gunter5148 15 oktober 2025 16:35

Citaat:

Ja, wat nu? Denk jij dat intelligente mensen hun beslissingen laten afhangen van de beslissingen van iemand anders?

Het is niet omdat jij nen afkijker bent, dat iedereen nen afkijker is.

Hoofdstraat 15 oktober 2025 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10549404)
We moeten daar eerlijk over zijn, dat was gewoon het gebruik van het verkeerde woord, omdat die woorden te complex zijn voor Donald. Hij verwarde de betekenissen van antisceptic en disinfectant.

Het wordt ook door elkaar gebruikt, een antiseptic is een disinfectant voor lichamelijk gebruik. Een vierkant is een rechthoek, maar niet alle rechthoeken zijn vierkanten.

--
Antiseptics should be distinguished from antibiotics, which destroy microorganisms inside the body; and from disinfectants, which destroy microorganisms found on inanimate (non-living) objects. Antiseptics can be referred to as skin disinfectants.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be