![]() |
Trump krijgt Covid vaccinatie.
|
Haha, en Trump is nu een referentie geworden van intelligente beslissingen, of wa? :lol:
|
Who cares.
|
Citaat:
Het was een van de betere momenten, waarin Trump met zijn verstand van een 7-jarige, groot gelijk had, omdat de ganse wereld zot geworden was, en een simpel idee uiteraard beter was dan die waanzin. Als iedereen zot is, dan is een simpele onnozelaar slimmer natuurlijk. Moeilijk was dat toen niet. Trouwens, op dat vlak heeft de geschiedenis hem gelijk gegeven. De economische weerslag van die zottigheden betalen we nu he. |
Het is Trump die de goedkeuring van de vaccins heeft versneld, hij was voorstander. Ze hebben echter de vaccins uitgesteld tot net na de verkiezing om hem die overwinning niet te gunnen.
Hij was wel tegen de lockdowns, dat is een heel andere zaak. Dat iedereen dat stom vaccin maar neemt als die dat wil, zolang we niet verplicht worden is het ok. Ik zei aan de dokter dat mijn 86 jarige vader er geen mocht krijgen maar ze heeft op hem ingepraat om die toch te nemen. Er is nog steeds een grote dwang. |
Welk merk van Griep en Covid19 vaccins heeft Donald J Trump gekregen ? Waren ze made in de USA ?
|
Citaat:
Is Trump een antivaxxer? Zijn Trump zijn aanhangers antivaxxers? Zijn Trump zijn tegenstanders vaxxers? Wat bedoel je exact met antivaxxer. Ben jij dan tegen vaccins, of tegen verplichte vaccinatie? Hoe zit dat juist. Kortom, doe eens wat meer moeite om te duiden wat je eigenlijk wil zeggen. Ik vind het trouwens vrij logisch dat Trump zo een vaccinatie krijgt. De voordelen voor zo een oude man zijn vele malen groter dan de verwaarloosbare nadelen? |
Citaat:
|
Citaat:
Hilarisch alweer, Dadee. :-D |
Citaat:
Waarschijnlijk is een heel belangrijk percentage van antivaxxers Trumpist. Omgekeerd is natuurlijk niet waar. De opmerking was dus niet pertinent om Trump voor schut te zetten (er zijn honderden dingen die daar beter voor passen he :-) ), maar misschien wel om antivaxxers diets te maken dat hun idool er misschien geen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest die nitwit van een Kennedy zijn vaccins braaf nemen (wat me eigenlijk niet eens zou verwonderen), dan kan Dadee misschien een nieuw topic openen. Maar zijn obsessie met Trump laat precies niet toe dat hij rationeel denkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat jij nen afkijker bent, dat iedereen nen afkijker is. |
Citaat:
-- Antiseptics should be distinguished from antibiotics, which destroy microorganisms inside the body; and from disinfectants, which destroy microorganisms found on inanimate (non-living) objects. Antiseptics can be referred to as skin disinfectants. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be