![]() |
Geoffrey Hinton
Over waarop China met AI omgaat:
LINK De nationale AI-strategie van China is gebaseerd op: - integratie - snelheid - schaalgrootte Staat te lezen in de handleiding bij deze video. China heeft een uitstekende AI-strategie, laat Hinton weten. Over Geoffrey Hinton: https://nl.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Hinton YT-kanaal gewijd aan Geoffrey Hinton, met meer video's: LINK |
Citaat:
Dat gezegd zijnde, in China trekken ze zich niets aan van de geelgroene salamander en de toccata zingende pimpelmees om een nieuwe snelweg te bouwen. Ik zei elders al; Europa is goed op weg om het Bokrijk van de wereld te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Elders voerde ik de discussie al eens wat AI wél en wat AI niet is. AI is de sprong van briefpapier naar e-mail. Er is grote disruptie aan de gang. Zeker en vast, maar die bits en bytes boezemen mij helemaal geen angst in. Een computer “weet” niets. Een computer herhaalt. Mijn mening komt hier op neer; zo lang mensen beslissen om bepaalde info niet te delen met computers, dan zullen computers altijd achterop lopen. Dat is de crux. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be