![]() |
De Croo krijgt topjob bij VN.
|
Totaal onbegrijpelijk dat zulk individu, een fils a papa die ons land nog verder naar de afgrond heeft geduwd, zo een functie kan en mag uitoefenen. Weerzinwekkend. Wat is het volgende ? Verhofstadt Unicef laten leiden. En deze regering, de huidige premier, heeft zich daar achter geschaard ? Dat zaakje stinkt naar bokkenpis.
|
Citaat:
is waarschijnlijk ijdele hoop zeker?:roll: |
Citaat:
|
Den domsten boer, de dikste patatten.
Om te braken Dat varken die ons met corona-kerst niet bij familie liet gaan terwijl hij met gezin en kennissen grote sier hield achter gesloten rolluiken in een sterrenrestaurant in Geraardsbergen….’t crapuul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kan hij nu zijn Italiaanse callgirl paaien / naaien
Ik vermoed dat bamboefretter reeds een orgasme heeft gehad bij het vernemen van dit nieuws. Leve de liberale foefelaars :grab: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Van regering-De Wever kreeg hij nochtans geen officiële steun: hoe De Croo droomjob scoorde bij VN, en hem dat geen windeieren legt Alexander De Croo (Open VLD) kan langs de grote poort de nationale politiek verlaten. De ex-premier ruilt het gemeentehuis van Brakel in voor een glanzende wolkenkrabber in New York. https://www.hbvl.be/politiek/van-reg.../99117599.html De benoeming van De Croo is wel een domper voor Nicole de Moor (CD&V), die andere Belg die aast op een topjob bij de VN. Zij solliciteert momenteel voor de post van Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen. Haar kandidatuur geniet wél de officiële steun van de federale regering. Maar nu een Belg de derde hoogste functie bij de VN krijgt, lijken haar kansen zo goed als verkeken. |
Citaat:
Citaat:
|
Eigenlijk steekt hij zijn middenvinger op naar zijn partij (die nb in heel zwaar weer verkeert), en zegt hij "trek jullie plan maar, ik ga nu oogsten wat ik voor mezelf gezaaid heb".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be