![]() |
De dubbele moraal van de VRT.
Gisteren begon het proces van Marco Borsato.
Eén van de radiomakers zei gisteren in Terzake dat ze niet zou weten waarom ze de liedjes van Marco Borsato niet meer zou mogen draaien op de radio. Ze beschouwde de hits van Borsato zelfs als cultureel erfgoed enz ... Als ik dan zie hoeveel afleveringen van Flikken geschrapt zijn omdat... meespeelde. Als ik dan zie hoe Bart De Pauw behandeld werd nog voor er een proces was. Als ik ... Wat denken jullie hier van? |
Citaat:
Diegenen die constant politiek geïndoctrineerd willen worden moeten dan maar naar VTM kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Da's dan zoals den nva, geen dubbele moraal Eerder geen moraal.
Zoals Xenophon schrijft, een flinke besparing,. |
Citaat:
|
Citaat:
Graaien, zakken vol....... |
De framing van een ander aanklagen en ondertussen zelf framen. De VRT kan dat. Eerst zelf aanklagen dat twee toestanden door elkaar worden gebruikt, oorsprong en nationaliteit, en dan als je zelf de objectieve cijfers weergeeft de cijfers over de oorsprong weglaten ...
Feit blijft: bijna 60 % van diegenen die hun werkloosheidsuitkering gaan kwijtspelen zijn van buitenlandse afkomst terwijl maar 30 % van de totale bevolking dat zou zijn. (En zelfs die cijfers gaan vermoedelijk maar twee generaties terug.) |
Citaat:
Ik vroeg in de politieraad ooit hoe het zat met criminaliteitscijfers, bleek dat de Belgen het hoogst scoorden. Toen ik doorvroeg, over de afkomst van die Belgen, bleek dat ze daar geen cijfers van hadden. |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je hebt de Chinese nationaliteit maar U noemt Hubert Goossens.....ik ben er zeker van u in China zeker zal worden aanzien als een echte Chinees;-):-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De hoernalisten met hun gevolg best ook daar laten zitten, da zijn dan twee problemen opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
J.M.K. |
Citaat:
Maar dat mogen wij nu eenmaal niet weten, in het kader van het onderzoek en ... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be