![]() |
Nationalistische leider vrijgesproken van aanklacht 'Australië voor de blanke man'
Citaat:
Ook na 80 jaar blijven de ideeën van de Führer relevant en blijft hij een inspiratiebron voor (tientallen?) miljoenen mensen binnen én buiten Europa. Hoe komt dat? |
Wat is er mis met opkomen voor uw eigen cultuur?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ben jij doodsbang voor Geert Wilders??
ach joh, bekijk het biologisch:
ook die piepkleine, hersenloze Salmonella bacterien gillen continu de wereld is van ons, superieure, Hitleriaanse Salmonellas hahhahahha alle Rassen en volkeren jammeren ook hele dag in hun peeshokjes: Eigen LULLEN voor in Eigen KUTJES adolf hitler was nog een softie als het gaat om echte Genocides en massa moorden ok ============= KUT wereld is het geworden KUT planeet ok wie praat over de eerste genocides van de Jiddische volkeren toen zij de kanaanieten dus uitmoordden incl hun lammeren en geiten??? staat in hun eigen heilige boek thora he Elk geloof, volk en ras heeft zich ooit schuldig gemaakt aan massa moorden en genocides of aan bitter en bloedig RACISME ok Reken het maar na ================== Unieke en meest intelligente van de hogere blanke europeanen is juist dat zij de lessen leerden van het nazisme uit hitler duitsland ok en dit is oa door Peter Sloterdijk ook uitgewerkt als de didactische catastrofe die ooit moet geschieden als harde dure lessen // Sedert mijn jeugd is dit dus ook wat ik moest meemaken en het was een lijdensweg....... nu 59 jaar ik weet niet of ik dood ben of nog leef ok, alles om mij heen is allang doodgegaan ok ============== |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be