![]() |
Oekraïne wil NATO meesleuren in z’n oorlog met Rusland
Het is al langer dat Zelensky pleit voor een volle deelname van NATO aan de oorlog, toch zeker met wapensystemen om Rusland klein te krijgen. In feite is NATO ook al in oorlog met Rusland al willen ze het niet toegeven met zoveel woorden.
Oekraïne heeft al de NS2 opgeblazen, of toch 1 leiding, en volgens mij is het zeker niet ondenkbaar dat ze nog dergelijke false flag operaties uitvoeren om ons mee te sleuren in de oorlog. Bijvoorbeeld, drones in luchthavens, een spoorlijn in Polen opblazen, ik zeg maar iets. Ik ben benieuwd wat er nog komt. Saboteurs blazen Poolse spoorlijn naar Oekraïne op: “De bedreigingen voor onze veiligheid zijn reëel zijn en nemen toe” https://www.nieuwsblad.be/buitenland...105524077.html . |
Rare titel.
Even opfrissen: Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Eigenlijk is het nog veel erger. Amerika valt Rusland aan en sleurt zijn vazallen mee. Tot ze merken dat ze niet kunnen winnen. Vanaf dan laten ze de vazallen de rekening. En het ergst van al: Amerika dat de kritieke infrastructuur van zijn vazal opblaast. (fig.) |
Citaat:
![]() |
Verbazend, die hardnekkige verdwazing van de Olgino's.
|
Citaat:
Collaboratie met de vijand dus. Laten we dat maar onthouden tegen als het erop aankomt. |
Citaat:
Je hebt er ook die de illusie koesteren dat het mogelijk is buiten dat conflict te blijven. De naïeve isolationisten zoals Hoofdstraat. |
Citaat:
|
--
|
Gelukkig heeft de usa zijn vasallen niet meegesleurd in elke oorlog die ze zijn begonnen. Syrie, Libië, Irak, Vietnam….
Straks Belgische soldaten naar Venezuela? |
Citaat:
|
Citaat:
Oorlog om te voorkomen dat Oekraïne zou opsplitsen in kleinere landen, oh, the horror. |
Citaat:
|
Citaat:
Oekraïne valt uit elkaar, het gedeelte met Kiev start een oorlog tegen de Donbas omdat die meer Russisch gezind zijn en willen afsplitsen. Deze oorlog is puur om Oekraïne samen te houden, Joegoslavië hebben we zelf opgesplitst om de oorlog te stoppen. Merk je de tegenstelling? |
Citaat:
2. het is louter STEUN aan een zich verdedigende natie. 3. als het grootste land van de planeet nog groter wil worden moet dat gestopt worden. 4. ik moet nog aan kinderen beginnen |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het nu ? In de openingspost is het een oorlog tegen Rusland. Nu flipt ge over naar een zogezegd louter Oekraïens intern conflict. |
Citaat:
NATO leverde wapens om te vechten tegen de Donbas, Rusland leverde wapens om te vechten tegen Kiev. Dus ja, de Donbas oorlog was intern, maar ook weer niet. |
Citaat:
gij uw waarheid... |
Citaat:
Toen Tito (een Sloveen) nog leefde (< 1980) zag hij dat al aankomen en nam toen al maatregelen daarmee Servië niet zou overheersen over de andere republieken. De uiterste provincies van republiek Servië, ttz Kosovo en Vojvodina kregen in 1974 meer autonomie van Tito. https://nl.wikipedia.org/wiki/Joegos...C3%AB_(1988-91) Het eerste wat de Serviërs deden was die autonomie van Vojvodina en Kosovo ontnemen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be