Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   't gaat niet goed met het forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=274922)

Voltian 25 november 2025 15:56

't gaat niet goed met het forum

3 Bijlage(n)
Omdat ik al even de indruk had dat het hier stilletjes aan't sterven is en ook omdat ik op zoek was naar een hobby-projectje, heb ik met een crawler wat statistieken gemaakt over de gebruikers base op dit forum.

Gan het forum "buitenland" en een 10% sample van "binnenland" heb ik binnengetrokken.

Tgaat echt serieus achteruit met het aantal actieve leden:
Bijlage 121723
Bijlage 121724

Er wordt vooral tijdens de werkuren gepost ;-)
Bijlage 121725

Volgende stap in het hobby-project is om met Detoxify te zien of het forum met de tijd effectief gortiger is geworden, of dat alleen maar een indruk is. Da's wel een stevig werkske.

Maar bij deze dus wel bevestigd. p.be is effectief langzaam aan't sterven. De user base gaat gestaag achteruit.

Pandareus 25 november 2025 16:36

Eén van de problemen is dat er al heeel lang geen nieuwe deelnemers meer worden toegelaten. Er is geen vervanging, als er iemand wegvalt of al dan niet tijdelijk inactief wil zijn.

En subforum buitenland heeft enorm veel last van Poetin trollen die de boel verzieken met russische agitprop. Ik kan me voorstellen dat dit nogal wat deelnemers ontmoedigt om nog te posten.

kelt 25 november 2025 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10561991)
Eén van de problemen is dat er al heeel lang geen nieuwe deelnemers meer worden toegelaten. Er is geen vervanging, als er iemand wegvalt of al dan niet tijdelijk inactief wil zijn.

En subforum buitenland heeft enorm veel last van Poetin trollen die de boel verzieken met russische agitprop. Ik kan me voorstellen dat dit nogal wat deelnemers ontmoedigt om nog te posten.

Oei....:-(

We gaan moeten een 28-punten programma opstellen om het verdere territorium van het forum veilig te stellen dan?

:silly:

Skobelev 25 november 2025 17:27

Citaat:

Mag je hier niet aan de kant van Rusland staan misschien?

wagner.666 25 november 2025 17:41

Citaat:

moslim lovers genoeg hier, ik denk dat jullie graag geiten en schapen neuken bij gebrek aan iets anders.....

N-VA 25 november 2025 18:10

Is het daarom dat je zo actief bent de laatste tijd, Voltian? Wil je het forum redden?

Voltian 25 november 2025 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 10562018)
Is het daarom dat je zo actief bent de laatste tijd, Voltian? Wil je het forum redden?

Wat is uw probleem eigenlijk?

N-VA 25 november 2025 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 10562019)
Wat is uw probleem eigenlijk?

Nee, was gewoon een vraag. :mrgreen:

DewareJakob 25 november 2025 19:07

Dat er eens een grote kuis gehouden wordt. De ledenlijst staat vol met mensen die meer dan 10 tot 20 jaar niets meer gepost hebben. Vaak dan nog met minder dan 10 berichtjes.

Eberhard Leclerc 25 november 2025 19:45

A) Algemeen fenomeen >> Alle fora zijn zieltogend.

B) De pagina's op de fora worden al jaren niet meer geïndexeerd door zoekmachines. >> je komt hier googlelend dus nooit meer terecht.

DIBO 25 november 2025 20:10

De voorbije 2 dagen, zo'n 60 geregistreerde bezoekers, nog genoeg om een café te vullen.

Libro 25 november 2025 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10562038)
A) Algemeen fenomeen >> Alle fora zijn zieltogend.

B) De pagina's op de fora worden al jaren niet meer geïndexeerd door zoekmachines. >> je komt hier googlelend dus nooit meer terecht.

Google anders eens iets over "tetten" :angel:

Den Ardennees 25 november 2025 22:17

Citaat:

Hoezo, er worden geen nieuwe deelnemers meer toegelaten?

Zijn wij een uitstervend ras dan?:-(

maddox 25 november 2025 22:26

Ik werk gewoon op rare momenten. En heb tussen de laboratoriumtesten door een paar minuten hier en daar.

N-VA 25 november 2025 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10562056)
Ik werk gewoon op rare momenten. En heb tussen de laboratoriumtesten door een paar minuten hier en daar.

Je hoeft je niet te verantwoorden, iedereen reageert wanneer hij/zij wil. ;-)

dalibor 25 november 2025 23:09

Het gaat echt slecht. Alleen de wagner is hier nog om mensen in het wilde weg te schofferen.

wagner.666 25 november 2025 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10562045)
Google anders eens iets over "tetten" :angel:

eberhartje kan daar niet tegen, mo zou zeer boos worden.....

wagner.666 25 november 2025 23:35

Den coke snuiver is present...........................

Zipper 25 november 2025 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10562065)
Het gaat echt slecht. Alleen de wagner is hier nog om mensen in het wilde weg te schofferen.

Ge vergeet Panda, die alles en iedereen die hem niet aanstaan voor nazi/fascist uitscheldt en/of associeert met concentratiekampen.

wagner.666 25 november 2025 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10562070)
Ge vergeet Panda, die alles en iedereen die hem niet aanstaan voor nazi/fascist uitscheldt en/of associeert met concentratiekampen.

Da's zijn vriendje, alhoewel kunnen ze vrienden hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be