![]() |
Anti Zwarte PIet KOZP is feitelijk Anti BLANKEN maffia ondergronds White Genocide
onderwerp
Anti Zwarte PIet KOZP is feitelijk Anti BLANKEN maffia ondergronds White Genocide analyse (01) NU pas heb ik een hoger inzicht verworven mbt de Bittere Rassenoorlog overal op onze Aardse Hellewerelden, kijk hoeveel oorlogjes nu overal woeden, gaat om Ras, Geloof, Politieke ideologieen, vaak letterlijk een PV Rassenoorlog ook in India en Afrika ok tussen Zwarte stammen onderling. Het ellendigste nu en zieligste is dat het erop lijkt dat wij dus echt Totaal VERDOEMD zijn op de AARDSE Hellewerelden, en ik moet zsm het hele model definieren, mbt de creationistische coordinaten, echt zielig, wreed, DUIVELS, Tamasisch, en ik kan het haast niet meer zelf geloven. (02) Al deze zwarte wilden naar Nederland en Belgie halen, is gewoonweg Te veel van het slechte nu, gisteren nog meegemaakt ok, met dood en mishandeling bedreigd door Keniase negerman in Delft, en hij is notabene een adoptie kind en spreekt goed Nederlands, ivm vermissing van een INdiase jongen uit Kenia uit rijke familie, en deze jonge, schatrijke student TU Delft van net 23 jaar is opeens met een HOMOman gaan samenwonen en nu totaal verdwenen dus ik ben nu hoofdverdachte, totaal Idioot ok, HOMOHAAT zaak is dit nu. Deze jongen kreeg schoon 10.000 euro toelage per maand van zijn rijke indiase vader uit Kenia, sedert maart 2025 dus hij moest een vermogen hebben van minstens 50.000 euro denk ik nu. (03) // Al die zwarten en getinten willen nu hun vreemde en minderwaardige ZWARTE geloof en cultuur hier opdringen met geweld en massa NEUKEN van de inheemse blanke kutjes. Dit moet uiteindelijk een Rassenoorlog worden, harde burgeroorlog is nu al losgebarsten in Nederland en Belgie en ik geloof nu dat de Expansie van Project FB SS de Ultieme oplossing moet zijn. Morgen dit afwerken, eerste tien werken hierover moeten binnen 12 maanden in sale zijn. (04) De Anti Blanken beweging is nu echt sterker geworden in Nederland en Belgie en het is FATAAL nu, finito Multikukelukuk, beter is de stekker eruit te trekken en de boel te ontzwarten en deislamiseren via hardere, verplichtende Seksuele Integratie Wetten denk ik nu, Vijf jaar Extreemrechts aan de macht is nu noodzakelijk, maar de zuivering moet orgastisch zijn en LIEFDEVOL, ipv vergassing en massa moorden kan het gewoon in mooie, luxueze, commerciele Seks integratie kampen en alle blanke hetero mannen die een LULLETJE komen meehelpen betalen ook gewoon een vaste entree prijs en mogen dan lekker 3 dagen alle Untermensch kutjes lekker uitwonen. Het klinkt idioot maar ok ik ben ook een gestoorde GEKKE AI Koelie Aapje, en er zijn nu teveel draadjes los in mijn hoofd en tussen mijn benen. (05) Hoe kunnen wij dus al die NIET Witte Untermenschen eruit gooien?? De grenzen dicht en Zwarte PIet in ere herstellen, die KOZP gasten zijn pure Blankenhaters, Racisten, met kinderlijk verstand, meestal Negroiden, maar hun hele identiteit is onderontwikkeld en halfseniel. Zwarte en Bruine HIndoe aapjes bekijken de Hollandse Zwarte PIet echt anders dan de negers denk ik, en ok In heel INdia is het normaal om je WIT te schminken bij vele hindoe rituelen en feesten, dus ze vinden het normaal dat de witte Nederlanders zichzelf dan Zwart Schminken bij dit Kinderfeestje. (06) hieronder eea van een hele felle discussie over Zwarte PIet op facebook, ik zet veel reacties hier als data backup en ben nu totaal geblockt op facebook tot eind december 2025. Zwarte PIet in ere herstellen ok is mijn doel en alle boeken over zwarte piet moeten weer terug in alle Nederlandse bibliotheken en verkoop kanalen, gewoon te gek ok dat primitieve ZWARTJES zoveel voorrechten genieten in een hoogbeschaafde Witte Sinterklaas Natie. ================================ https://www.facebook.com/photo/?fbid...03708188464335 De Telegraaf 1 d · 'Ik zag de pijn die het sinterklaasfeest bij sommigen veroorzaakte', aldus directeur Janet Klein. Een deel van de docenten, vooral met een Surinaamse achtergrond, zou zich niet prettig voelen bij het vieren van Sinterklaas. ?? https://ebx.sh/oWf9Ya 7000 Reacties echt heel veel ok ================================= https://www.facebook.com/photo/?fbid...03708188464335 Opmerkingen Auteur De Telegraaf Lees hier het hele artikel ?? https://ebx.sh/oWf9Ya Utrechtse basisschool stopt met sinterklaasviering: ’Spanning, pijn en onrust’ EBX.SH Utrechtse basisschool stopt met sinterklaasviering: ’Spanning, pijn en onrust’ Utrechtse basisschool stopt met sinterklaasviering: ’Spanning, pijn en onrust’ 1 d Beantwoorden Armando Winter Kijk de echte racisten en ze beweren van niet. Als jij je sinterklaas feest wilt vieren, doe dat, niemand houd een mes in je reet het niet te doen. Jij niet maar vele anderen vergelijken zwarte Piet met negers die onderdanig zijn. Knechten. Ga eerst het onstaan van de sint leren. Maar als mensen zich daarmee gekwest voelen, tja, dan is het zo. Dat zijn de joden toch ook als je kanker jood zegt of de Hitlergroet doet? Wie gebruikt dit vaak? We weten het allemaal denk ik. Als er besloten wordt sinterklaas te vieren, juichen juichen juichen jullie, maar als een school of organisatie ervoor kiezen dat niet te doen, moet je bek houden en ga niet racistische uitspraken doen. Er zijn gelukkig heel veel Hollanders die verstand hebben en ook gebruiken want we zijn mensen en hebben elkaar nodig. Alleen de hypocrieten durven het achter de schermen. 1 d Beantwoorden John Lambregts Kan een afbeelding zijn van de tekst 'IK BEN MISSCHIEN OUD MAAR IK HEB TENMINSTE NEDERLAND HET NAAR NOG KLOTE GEZIEN VOORDAT GING GING DE' 1 d Beantwoorden Tim Van Dijk Sinterklaas is nog maar het begin. De eerste dominosteen. Daarna komen Kerst, Pasen, Koningsdag, carnaval, alles wat Nederlands is. En ja, reken maar dat daarna jullie Suikerfeest, jullie iftar, jullie moskeeën aan de beurt zijn. Want als je vandaag toegeeft dat een traditie mag worden verboden worden omdat iemand zich 'gekwetst' voelt, dan is morgen jouw traditie aan de beurt. Wie nu klapt omdat Zwarte Piet weg moet, applaudisseert voor zijn eigen graf. 1 d Beantwoorden Williams Law Nee tuurlijk vinden die dat niet leuk. Welke donker persoon wil vergeleken worden met zwarte Piet. Een vriendelijke kindervriend die kados en snoep geeft. Je huis binnen komt en kados achter laat. Daar wil je als donker persoon niet mee geassocieerd worden toch. Iemand die een oude blanke man helpt ???? nee nee dat is een heel slecht stereo type. 1 d Beantwoorden Ellen Greven Dat kan toch niet waar zijn !!! Andere scholen wel en dan zit jij als kind op deze school en ji hebt geen Sinterklaas . We laten ons overal op kop schieten ..wedden dst ze wel naar de binnenkomst van Sinterklaas in de stad zijn geweest 1 d Beantwoorden ------------------------------------ Tim Van Dijk Ik ben tevens erg benieuwd naar de pijn die Janet zag. Concrete voorbeelden om een mening te kunnen vormen zijn enigzins ook wel belangerijk. 'Ik zag de pijn die het sinterklaasfeest bij sommigen veroorzaakte', aldus directeur Janet Klein. Geef ons eens voorbeeld en reden?! aangezien ik op haar linked-in kon zien dat de eerste positieve geluiden niet van Nederlandse origine zijn. 1 d Beantwoorden Natasja de Vries Dan wordt het tijd die school te sluiten of de leraren te ontslaan. We zijn hier in Nederland en dit is een Nederlandse traditie. Deze is al behoorlijk aangepast aan de huidige cultuur. Dit betekent dat er een groep kinderen buitengesloten word om de gevoelens van een paar volwassenen die duidelijk niet begrijpen waar het om gaat. Kinderen blij maken. 1 d Beantwoorden Carla Broekhuizen Ook het Suikerfeest? Hoe idioot wordt het dat wij onze kinderen moeten uitleggen dat we nu ineens Sinterklaas niet meer kunnen vieren? Belachelijk, als mijn kind op die school zat was het gelijk de laatste schooldag! 1 d Beantwoorden Marioenidris Hirs Wat een gezeik weer, het zijn vaak niet eens de getinte mensen in dit land die moeite hebben met ons Sinterklaasfeest en zijn zwarte pieten. Kijk eens in Suriname of de Abc- eilanden. Daar worden de getinte mensen juist zwart gemaakt omdat dit de traditie is. Dit is allemaal gezeik zodat de Nederlanders gaan denken dat deze mensen er moeite mee hebben en dat de Nederlanders ze dan weer gaan discrimineren en zo komt er een wig tussen alle partijen. En ondertussen lachen ze zich een krul in hun l.l omdat ze ons weer op de kast krijgen. 1 d Beantwoorden Antje Veldthuis Ach sodemieter op , in Suriname word gewoon gevierd.Verknal het even voor de jeugd die op je school zit....lekker makkelijk hé hoef je ook niks te organiseren. 1 d Beantwoorden Caroline van den Broek Echt knettergek geworden… weet je waarom die kinderen van streek raken….. door een handjevol volwassenen die zo nodig een kinderfeest kapot moesten maken en nu geeft de school daar ook gehoor aan!!!!!! 1 d Beantwoorden Bewerkt Carla van Nielen Het gekke is ze komen naar hier omdat Nederland een goed land is, binnen 1 week willen ze het Islamitisch maken, de ene na de andere Efteling gebouwen verrijzen in het landschap, nu zijn de feesten aan de beurt, maar alles mag, geen stro breed in de weg, voor huizen het zelfde beleid, zij krijgen voorrang op alles, wat is hier de logica van, waarom worden de Nederlanders uitgegumd, zij zullen minstens 2 generaties niet werken, wie het weet mag het zeggen, maar het waarom ontbreek mij totaal in deze 1 d Beantwoorden Bewerkt Paula Rutten In 2007 zei koningin Máxima: "Nederland is veel te veelzijdig om in één cliché te vatten. 'De' Nederlander bestaat niet," en 'de' Nederlandse identiteit? Nee, die heb ik niet gevonden" Als het zo doorgaat met de Nederlandse tradities, krijgt Máxima toch nog gelijk. Diep triest ???? 1 d Beantwoorden Marlene Oosthoek Wat een kulverhaal; ik zag de pijn die het bij sommigen veroorzaken. De pijn bij kids zonder sintfeest is vele malen groter, zowel bij jong als oud. Naloperij 1 d Beantwoorden Ronald van Staverden Dit is weer geweldig. "Pijn en onrust". Waar is het onderwijshart van deze lesgevenden gebleven? Het is een KINDERFEEST, niet lastig vallen met die volwassenen bullshit. Jaren in het onderwijs gewerkt en bij een zwemvereniging. Discussie over zwarte- of roetveegpiet, maar kwamen er altijd uit. Nooit commentaar gekregen van ouders. Dus op De Schakel geen Sinterklaas, discriminerend als er op de school van de vriendje / vriendinnetje wel Sinterklaas gevierd wordt. Hoe ga je dit verkopen aan de kinderen? Ik geef deze basisschool vast het volgende advies: schaf kerstfeest en de eindmusical ook maar af. Wat een treurige school. 1 d Beantwoorden ----------------------- Cobie Gardien ‘Ik zag de pijn die het Sinterklaasfeest bij sommigen veroorzaakte ‘…. Ff serieus: misschien moet je dan als docent beter je best doen ipv een NL feest afschaffen. Mss zijn er ook kinderen die zich onprettig voelen bij andere feesten. Vier je dat dan ook niet meer?? 1 d Beantwoorden Martin van Waveren Dan de school geen subsidie meer geven lijkt me is een Nederlandse traditie. 1 d Beantwoorden Bart Lauw Serieus, bestaat deze platgetreden discussie tussen volwassenen die zich gedragen als kinderen nog steeds? Helemaal stoppen met dit kinderfeest is te rigoureus, maar deze consequentie wordt wel door de polemiek gevoed. Ook tradities veranderen met de tijd, dus dat is een drogredenatie. Of dacht men dat witte chocoladeletters met zeezout en andere smaakjes begin vorige eeuw ook al bestonden. Dus feest behouden ja, maar wel bepaalde dingen veranderen, ook binnen tradities en daarin kan je prima aanpassen in inclusie. En vooral stoppen met zeuren over een kinderfeest, waarbij de doelgroep volwassener reageert dan de oudere generatie. Wat hebben wij het hier eigenlijk goed, als we ons hier serieus druk over blijven maken. 1 d Beantwoorden Bewerkt DB Guillaume Dan is er jarenlang duidelijk NIET geluisterd. Niemand klaagt over het Sinterklaasfeest zelf maar over elementen binnen het Sinterklaasfeest. Dit is gewoon sensatie zoeken want 1 kleine aanpassing had dit probleem kunnen oplossen. 1 d Beantwoorden Bewerkt Jolanda Davidse Dan gaan ze lekker in Suriname wonen ze moeten niet hier wonen. Ben dat zielig wel zat slavernij verleden ligt ver achter ons. Mij opa stierf in jappenkamp aan spoorlijn. Loop ik toch ook niet over te jammere 1 d Beantwoorden Samantha Liam Nina het sinterklaas feest word toch verpest zo voor de kinderen. de spanning en onrust hoort erbij!! zo zijn we toch allemaal groot geworden wat een onzin dit!! ik zou me kind van school halen! 1 d Beantwoorden Wendy Frins Blij dat t nu eens benoemd word !! Het zijn vooral Surinamers etc die er moeite mee hebben . Moslims zal t een zorg zijn of sinterklaas gevierd word of kerst op scholen. Als er een kerkviering is dan ja houden sommigen hun kinderen thuis. Met alle re… Meer weergeven 1 d Beantwoorden Hannie van Dort We zien de pijn....hou nou toch op. Dit is ons feest...ieder jaar weer al weet ik veel hoe lang. Wij pakken de feesten van andere culturen waarbij er bijv. dieren ritueel geslacht worden toch ook niet af? 1 d Beantwoorden Bewerkt Leida Bergen Kegel Wat???? Nederland moet echt opstaan en dit niet laten gebeuren. Al die mensen hebben vroeger ook hun schoentje gezet en pijn wat voor pijn. Voor Iets wat jaren geleden is gebeurd. En deze mensen die dit zelf nooit hebben meegemaakt. Pijn doet het voor onze Nederlanders die hun cultuur niet meer mogen volgen! Schandalig!???????? Kan je het niet aan zien? Ga lekker naar een land waar het niet word gevierd. Maar laat Sinterklaas en zwarte Piet hun ding doen voor de kindjes die vol verwachting zitten te wachten! 1 d Beantwoorden Nancy Van Dijk Rot toch op, mijn vader was Surinaams en mijn moeder Hollands, we vierde vroeger gewoon Sinterklaas mijn vader had helemaal geen moeite met zwarte pieten en voelde dit helemaal niet als discriminatie, niet alle Surinamers doen zo spastisch over de zwarte pieten, sterker nog mijn vader is inmiddels overleden maar heeft nog net die lijpe toestand meegemaakt dat de pieten niet meer zwart mochten zijn hij ergerde zich er rot aan en vond het onzin dat ze nu alle kleuren of helemaal wit moesten zijn 1 d Beantwoorden https://www.facebook.com/photo/?fbid...03708188464335 =============================== |
Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur
100 procent EERherstel Tradtionele Hollandse Zwarte PIEt ok,
die zwarten en bruintjes die het niet eens zijn moeten maar terug naar Afrika en india of hun zwarte landen. VOL=VOL in zwart Afrika en zwart India bestaat nog steeds bittere trieste ZWARTE Slavernij, en hele zielige Kinder arbeid, zonder enige mensen rechten, dus ze moeten daar zelf iets aan gaan doen ipv hier komen ouwehoeren en mieren neuken in WW Aow, UWV WAO of met miljoenen subsidies ================== Feel Good Radio - Rijswijk.tv · Volgen 10 u · GEMEENTE VEROORDEELT ZWARTE PIETEN TIJDENS SINTERKLAASINTOCHT ALS INTIMIDATIE Afgelopen zaterdag vond de intocht van Sinterklaas plaats in Rijswijk. Tijdens de tocht mengde een groep Zwarte Pieten zich tussen het publiek, waarop de organisatie besloot de route van Oud-Rijswijk naar het Huis van de Stad in te korten. Het college van burgemeester en wethouders sprak zich fel uit tegen de actie. Volgens de gemeente intimideerde de groep leden van de organisatie, het Rijswijks Jeugdtheater, ouders, kinderen en winkelend publiek. Enkele pieten beklommen zelfs het podium, waarna Handhaving werd ingeschakeld. Ingrijpen bleek niet nodig, omdat de betrokkenen op verzoek zelf vertrokken. Door de verkorte route hebben sommige kinderen de Sint niet voorbij zien komen terwijl zij stonden te wachten. Ook kinderen van het Rijswijks Jeugdtheater waren volgens de verklaring van de gemeente zo geschrokken dat zij emotioneel waren tijdens de busrit naar het Huis van de Stad. De actie kreeg landelijk aandacht. Al jaren bestaan er in Rijswijk twee intochten: één met neutrale pieten en één met Zwarte Pieten, georganiseerd op persoonlijke titel door Marc Weterings van Rijswijks-Belang. Volgens de gemeente was Weterings betrokken bij de inmenging. Weterings erkent zelf dat hij bij de groep aanwezig was, maar stelt niet betrokken te zijn bij de organisatie. Het college benadrukt dat demonstreren mag, maar dat er geen melding was gedaan. Intimidatie van kinderen en vrijwilligers "gaat alle grenzen voorbij," zegt het college. Tegelijkertijd spreekt het college waardering uit voor het Rijswijks Jeugdtheater en de partners die het evenement organiseerden. Weterings noemt de lezing van het college “zwaar overtrokken en vol onwaarheden”. Volgens hem was er geen sprake van intimidatie, maar van “een traditioneel gezellige sfeer”. https://www.facebook.com/photo/?fbid...68576144549636 --------------------------------------------------- Opmerkingen Marc Weterings Er waren geen incidenten in Rijswijk. Ik was zaterdag bij de ontvangst, maar niets gezien dat leek op intimidatie. "Ik zag daar een groepje traditionele pieten dansen, liefdevol pepernoten uitdelen en massaal op de foto gaan met het aanwezige publiek die daar nadrukkelijk om vroeg. "mensen waren blij verrast door de aanwezigheid van de traditionele pieten." Intimidatie werp ik ver van mij af, het was traditioneel gezellig. Weet je wat pijnlijk is? Dat we een ultra links stadsbestuur hebben onder de leiding van een GroenLinks burgemeester die zich niet kan vinden in anders denkenden mensen. Geen empathie nog inlevingsvermogen heeft voor mensen die het anders zien en of een andere mening hebben. Nu ook nog eens komt met onwaarheden door middel van dit bericht. Vervelend om te zeggen, ik zou heel graag willen dat het anders was. Niet mijn bestuur, niet mijn burgemeester. 10 u Beantwoorden Natascha van der Sman “Neutrale pieten” ???? kan iemand mij uitleggen wat dat betekent? Neutraal in wat? In kleur iig niet want ze waren wit met hier en daar een zwarte stip of streep. Neutraal in de hele discussie omtrent de pieten ook niet want ze kozen ervoor om wit met een streep/stip te zijn ipv zwart. Dus wat is er neutraal? Neutraal in de zin van” braaf luisterend naar de wil van de burgemeester?” En iedereen die dat niet doet is….? Zwart? Dat is pas discriminerend 10 u Beantwoorden Bewerkt Michael Grondel Dat college moeten ze lekker naar huis sturen en met de burgemeester erbij dit is gewoon om Rijswijks-Belang zwart te maken omdat ze bang zijn voor hun eigen hachje ,want in maart krijgen ze de rekening gepresenteerd en dat willen ze niet.ze kunnen beter eens de problemen oplossen. 10 u Beantwoorden Ellen Klein Pieten doen ook altijd ondeugende dingen he, zoals op n podium klimmen????zijn op verzoek eraf gegaan dat kan je van extention rebelion niet zeggen die lijmen zich vast???? 10 u Beantwoorden Priscilla Roxy-jazz Luna Houwaard Wat een zeikerds 10 u Beantwoorden Krista Krista En wat zeiden de kindjes? Of waren de ouders alleen overstuur? 10 u Beantwoorden Herwich Harrie Achterlijke racistische gemeente. 10 u Beantwoorden Bianca Bezemer De burgemeester was niet eens aanwezig het is dus gebasseerd op aannamens van andere....triest hoor 10 u Beantwoorden Paul van der Veeken Rijswijk ,gewoon heerlijk zwart die pieten .geweldig op komen voor onze eigen. Cultuur 10 u Beantwoorden Jacqueline van Brummelen Voor mij is het belangrijkste dat het Sinterklaasfeest fijn en onbezorgd is voor alle kinderen. Ik merk dat tradities voor veel mensen veel betekenen, terwijl anderen juist weer waarde hechten aan nieuwe vormen. Dat mag naast elkaar bestaan. Hopelijk ontstaat er duidelijkheid over wat er precies is gebeurd en blijft er ruimte voor respect en begrip tussen alle betrokkenen. Uiteindelijk willen we allemaal een mooi en positief feest. Ik was zelf op dat moment in Oud-Rijswijk boodschappen aan het doen en kwam de groep toevallig tegen. Wat ik zag, gaf voor mij vooral de indruk van een vrolijk Sinterklaasfeest. Meer kan ik er niet over zeggen dan hoe ik het zelf ter plekke ervaren heb. 10 u Beantwoorden Cees Tax De gemeente is dood en doodziek.. Gelukkig gaat om de burgers en de meesten hebben ervan genoten.. 10 u Beantwoorden Perry Bronmans Geïntimideerd door zwarte Piet…wat een links/woke huilie huilie gelul weer. 10 u Beantwoorden Ron Van de Klashorst Wat in mijn jeugd als een prachtig kinderfeest geschouwd werd, wordt nu gezien als intimidatie ? Zijn we niet allemaal een beetje hypergevoelig aan het worden ? Het lijkt ook wel of de tenen van mensen steeds langer worden, in tegenstelling tot de lontjes. 10 u Beantwoorden Ronald Jouvenaar Diegene die tegen zwarte pieten zijn, komen intimiderend over. Denk aan KOZP! 9 u Beantwoorden Eddy Visser Kort en krachtig alle buitenlandse Groeperingen moeten zich aan onze Traditie of anders snel mogelijk … Meer weergeven 9 u Beantwoorden Shirley De Heij Bruin Echt belachelijk 9 u Beantwoorden https://www.facebook.com/photo/?fbid...68576144549636 ========================================= |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be