![]() |
Woke, Woker, Wokest, Geen konijnen meer op het menu.
“Geen huisdier op het menu”: Bite Back voert actie aan Genkse Lidl tegen verkoop van konijnenvlees
GenkAan supermarktketen Lidl aan de Hasseltweg in Genk voerde dierenrechtenorganisatie Bite Back zaterdag actie tegen de verkoop van konijnenvlees bij de supermarktketen. Ze vragen dat het volledig uit het assortiment zou verdwijnen. https://www.hbvl.be/regio/limburg/ge...108612394.html Waar gaart het in onze samenleving toch naartoe. Nu wordt er actie gevoerd omdat warenhuizen geslachte konijnen verkopen. Het wordt toch tijd dat het woke-gedoe een einde neemt. Wat is er lekkerder dan konijn met pruimen? |
Citaat:
|
Ik ben er niet zo dol op. Maar ik ga anderen niet verbieden van het te eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en gezond zeker als ge weet dat ge rood vlees moet matigen. (konijn is geen algemeen huisdier ) |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens, wat is het leven toch simpel hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moeten die Bite Back een eigen keten openen , probleem opgelost !! Sebiet willen ze nog dat ze alle dieren vegetarisch worden !! Een leeuw , groenten geven ipv vlees .... 8O Er zijn al van zulke gekken die dat willen , had ik eens gelezen !! |
Citaat:
|
Dierenmishandeling is ook niet ok , maar Bite Back is ook niet ok !!!!
|
Citaat:
|
Mogen die mensen niet protesteren misschien?
Ik ga er mijn konijntje niet voor laten. Vroeger jaren hebben wij zelfs een de kat van de buren geslacht toen ons tante dan zogezegd konijn kwam eten. Ze wou het zelfs niet geloven toen we achteraf zeiden dat het een kat was. |
precies een bende chinezen hier
|
Kut met peren!
|
Voor de liefhebbers..
Zwarte rat, is dat nu nog niet verboden wegen rasistich ![]() |
Racisme is niet verboden zolang er geen discriminatie aan te pas komt. Het is vooral niet netjes, zeg maar basse classe.
|
Nonkel Pros was trouwens ook een zwarte maar zeker geen neger.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be