![]() |
Opmerke?*lijk offensief van CM: tot 3.000 euro voordeel voor jonge gezinnen
Opmerke?*lijk offensief van CM: tot 3.000 euro voordeel voor jonge gezinnen.
Ik denk niet dat onze sociale zekerheid hiervoor dient. Misschien een reden om de ziekenkassen af te schaffen, hier zit blijkbaar nog veel vet op. https://www.hln.be/binnenland/opmerk...nnen~af048c21/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me dan dat het niet aan ziekenkassen is om aan extra herverdeling te doen bovenop wat de staat reeds doet. Het zou anders zijn moest ik volledig vrij zijn van al dan niet diensten en producten van bedrijf X te gebruiken. |
Citaat:
Er zijn allicht teveel Afrikanen, misschien ook Aziaten, maar zeker niet teveel blanke westerlingen. Eerder te weinig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel geen idee of die gesaboteerd wordt door ziekenfondsen, gelijk de hulpkas voor werkloosheid gesaboteerd wordt door de vakbonden. |
Citaat:
|
Bij de tsjeven denken ze dat de wortels verlof en geld de mensen er toe zullen aanzetten relaties aan te gaan en kinderen op de wereld te zetten (bij het wat cynischere NV-A dat armoede ervoor zal zorgen onderaan en rijkdom bovenaan de sociale ladder) ...
Men begint toch al in te zien dat het zelfmoord voor onze samenleving is hoe we sinds de jaren 1960 bezig zijn. De kinderhandel die links wil opzetten voor de hlbtpsq2s++ of het importeren van de derde wereld maken deel uit van het probleem. Nu dus nog werkende oplossingen vinden. Ik zie er geen, of toch geen voor de meerderheid aanvaardbare ... |
Citaat:
|
Citaat:
Als er te weinig witten zijn, dan moeten we daar iets aan doen. Het tekort aan witten opvangen met immigratie is geen oplossing, eerder een probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be