![]() |
Vlaming van het jaar.
Ere wie ere toekomt,het idee komt van de Belgicist Panda ,maar het is wel een goed idee.
"Wie verkies jij tot Vlaming van het jaar?" Zelf verkies ik Guy D'Haeseleer tot Vlaming van het jaar. Deze man heeft het Cordon eigenhanding gesloopt met een absolute meerderheid in Ninove. Iets wat geen enkele politicus gedacht had ,dat dit kon gebeuren. Niet tegenstaande zijn enorme gezondheidsproblemen slaagde hij er ook nog eens in om zijn verkiezingsbeloften voor een groot deel te realiseren. Voor mij is hij de Vlaming van het jaar. Bart heeft België weliswaar van een mogelijke financiële kater behoud, maar zijn Vlaamse verwezenlijkingen zijn wat mager .Hij is dus een goede Belg van het jaar ,maar geen Vlaming van het jaar. Hopelijk kunnen we hem volgend jaar wel verkiezen tot Vlaming van het jaar. |
Dries Van Langenhove.
Hoe deze patriot blijft terugvechten tegen een vijandig regime, ik heb daar bewondering voor. Mooie mens. |
Citaat:
Hopelijk volgen er nog kandidaten ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Weliswaar uit een beperkt deelnemersveld. Hopelijk komen er nog meer stemmers. |
Peter Mertens
|
Allé, suggesties zijn welkom hé.... ik heb geen betoeterd idee.
|
De guy natuurlijk
|
Citaat:
|
bouchez
|
Al de Vlamingen die met de moed der wanhoop proberen stand te houden tegen de ongeziene NV-A/VOKA arbeidsimmigratiegolven en 'linkse' asielzoeker en gezinsherenigingimmigratiegolven die ze dictatoriaal ondergaan, thuis, op het werk, in de samenleving. Ik denk aan de ordediensten, de ambulanciers en spoeddienst, de ongeschoolde werknemers die hun werkvloer zien vervreemden en hun collega's niet meer verstaan, de stedelingen die niet wegraken uit buurten die in buitenland veranderen, de buschauffeurs en treinbegeleiders, de Vlaamse jongeren die minderheid worden in de klassen, gepest worden maar blijven studeren en sporten, ... allemaal die anonieme Vlamingen die blijven hun werk zo goed mogelijk te doen. Die zijn voor mij Vlaming van het jaar.
|
Citaat:
Indien dit het geval is , wat heeft die mens voor de Vlaamse zaak dan gedaan volgens U? |
Citaat:
De kloof wordt groter in het voordeel van Guy D'Haeseleer. |
Citaat:
Dries Van Langenhove 1 Peter Mertens 1 De anonieme Vlamingen die voortdoen. 1 |
Citaat:
Kan dus niet deelnemen aan de verkiezing "Vlaming van het jaar". |
Citaat:
|
Citaat:
Ondanks zijn ziekte, sterk werk. |
Citaat:
Welk cordon heeft ie gesloopt? Ik heb daar niets van gemerkt. |
Citaat:
Dries van Langenhove 1 Peter Mertens 1 De anonieme Vlamingen die voort doen1 |
Citaat:
de vuilbak. Bart Laeremans werd ook al burgemeester van Grimbergen samen met N-VA en CD&V , maar die moest wel eerst zijn VB partijnaam vervangen door Vernieuwing om het Cordon te kunnen doorbreken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be