Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Uw favoriete monarch (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27514)

Koning Pinteman 8 januari 2005 13:07

Uw favoriete monarch

Daar 2005 naar alle verwachtingen jammer genoeg niet het einde van België zal betekenen, zullen we ook nog minstens een jaar met de Saxen-Coburghers opgezadeld zitten. Daarom: kies uw favoriete-Belgische-vorst-ever en motiveer deze hartverscheurende keuze.

Superbelg 8 januari 2005 13:13

Leopold I en II, I om ons mooie op te bouwen en II om het een grandeur te geven van een grootmacht.

Goed dat u de realiteit inziet dat België zal blijven bestaan.

muys 8 januari 2005 13:15

hij is wel nog geen monarch, maar ik moet toch prins filip kiezen. ik heb verleden week zondag op vtm naar een compilatie van al zijn zotte toeren gekeken en ik moet zeggen dat ik mij waarlijk geamuseerd heb. vooral het stuk waarin hij zijn jongste spruit voor hem dat cafe uitdraagt als was het een pup die aan het plassen is:lol:

Spolpoel 8 januari 2005 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koning Pinteman
Daar 2005 naar alle verwachtingen jammer genoeg niet het einde van België zal betekenen, zullen we ook nog minstens een jaar met de Saxen-Coburghers opgezadeld zitten. Daarom: kies uw favoriete-Belgische-vorst-ever en motiveer deze hartverscheurende keuze.

De vraag had beter geluid : kies uw top 5 uit de randdebielen van de Saxen-Coburg-clan.
Of : wie is de domste? Welke Coburger heeft het laagste IQ? Welke heeft het meest debiele gezicht? Welke Coburger maakt dit apenland het meest belachelijk in het buitenland.

Raf 8 januari 2005 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
De vraag had beter geluid : kies uw top 5 uit de randdebielen van de Saxen-Coburg-clan.
Of : wie is de domste? Welke Coburger heeft het laagste IQ? Welke heeft het meest debiele gezicht? Welke Coburger maakt dit apenland het meest belachelijk in het buitenland.

Hé, zo kunnen we er over het Vlaams Blok ook eentje maken! :-D

Spolpoel 8 januari 2005 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hé, zo kunnen we er over het Vlaams Blok ook eentje maken! :-D

t'is ni waar : Rafke valt nu ook al in zwijn voor die randdebielen van't koningshuis. Waarom rafke? Omdat ze zo .... belachelijk zijn dat ze in aanmerking komen om uw gay parade aan te voeren?

Raf 8 januari 2005 13:30

Citaat:

t'is ni waar : Rafke valt nu ook al in zwijn voor die randdebielen van't koningshuis. Waarom rafke? Omdat ze zo .... belachelijk zijn dat ze in aanmerking komen om uw gay parade aan te voeren?

Ik val niet "in zwijn" voor onze koninklijke familie, lieve schat, maar ik heb liever dat ze blijven dan dat ze verdwijnen. De koinklijke familie maakt deel uit van ons cultureel patrimonium. Is het werkelijk onmogelijk om eens één enkele discussie te voeren zonder flauwe toespelingen te maken op mijn seksuele geaardheid? Solliciteer je al naar je volgende ban, of zeg je zulke dingen gewoon uit intellectuele armoede?

Vlaams-nationalist 8 januari 2005 13:36

Citaat:

Ik val niet "in zwijn" voor onze koninklijke familie, lieve schat, maar ik heb liever dat ze blijven dan dat ze verdwijnen. De koinklijke familie maakt deel uit van ons cultureel patrimonium. Is het werkelijk onmogelijk om eens één enkele discussie te voeren zonder flauwe toespelingen te maken op mijn seksuele geaardheid? Solliciteer je al naar je volgende ban, of zeg je zulke dingen gewoon uit intellectuele armoede?

Als U al eens zou beginnen met niet altijd het woord 'schat' te gebruiken zou U al heel wat minder commentaar krijgen.

Raf 8 januari 2005 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Als U al eens zou beginnen met niet altijd het woord 'schat' te gebruiken zou U al heel wat minder commentaar krijgen.

Gebruik ik "altijd" het woord "schat"? Geef eens enkele voorbeelden uit deze topic...

Superbelg 8 januari 2005 13:40

Straks denken ze nog dat ge homo zijt :lol:

Raf 8 januari 2005 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superbelg
Straks denken ze nog dat ge homo zijt :lol:

Stel je voor zeg... :-D

Spolpoel 8 januari 2005 13:42

Citaat:

Lieve schat, in een democratie waar vrije meningsuiting heilig is, heb ik ook recht op spreken en recht op een opinie.En volgens die opinie is uw idolatrie voor die koninklijke randdebielen aan uw geaardheid gelinkt.

Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. Kan er enige motivatie af, of zal jij als een ware fascist mij als stoorzender het zwijgen opleggen door een ban meer, uit gemakzucht en zwakte uiteraard en nog meer uit ware intellectuele armoede ?
Be my guest, als je enkel door het ban-knopje een intellectueel orgasme kan behalen.... dan wil ik je dat helemaal niet ontzeggen.

Raf 8 januari 2005 13:46

Citaat:

Lieve schat, in een democratie waar vrije meningsuiting heilig is, heb ik ook recht op spreken en recht op een opinie.En volgens die opinie is uw idolatrie voor die koninklijke randdebielen aan uw geaardheid gelinkt.

Zo? Zijn homoseksuelen per definitie koningsgezind? Of zijn alle koningsgezinden homoseksuelen? Geldt dit alleen voor homoseksuele mannen? Hoe zit dat dan met lesbiennes? Kan er ook enige motivatie af, of moeten we het stellen met deze armzalige, zij het bijzonder grappige statements?

Patriot! 8 januari 2005 13:48

Zou er al een remedie bestaan tegen de ziekte van Spolpoel?

Raf 8 januari 2005 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Zou er al een remedie bestaan tegen de ziekte van Spolpoel?

Het syndroom van Gilles de la Tourette, bedoel je? Ik geloof dat er tegenwoordig medicatie bestaat om dat te onderdrukken, ja, maar of het kan genezen worden...

Spolpoel 8 januari 2005 13:50

[quote=Spolpoel].

Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. ...QUOTE]

Lieve schat, je ontwijkt mijn vraag ....ik wacht op je zelfverklaarde supergefundeerde onderbouwing !

Raf 8 januari 2005 13:52

Citaat:

Citaat:

.

Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. ...

Lieve schat, je ontwijkt mijn vraag ....ik wacht op je zelfverklaarde supergefundeerde onderbouwing !

Als jij me uitlegt wat een "zelfverklaarde onderbouwing" inhoudt, zal ik je eens proberen bij te brengen hoe de quote-functie van dit forum werkt; zo leren we allebei nog eens iets... :-D

Spolpoel 8 januari 2005 13:57

Citaat:

Als jij me uitlegt wat een "zelfverklaarde onderbouwing" inhoudt, zal ik je eens proberen bij te brengen hoe de quote-functie van dit forum werkt; zo leren we allebei nog eens iets... :-D

OK, maar zie eerst maar dat je slaagt in het 1ste studiejaar Rafke ....:-D De moeilijke woordjes zjin voor later.

Superbelg 8 januari 2005 13:59

Citaat:

Stel je voor zeg... :-D

Die homohaters van flaminganten toch!

Kim 8 januari 2005 14:00

alzo sprak orakel spolspoel...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be