![]() |
Uw favoriete monarch
Daar 2005 naar alle verwachtingen jammer genoeg niet het einde van België zal betekenen, zullen we ook nog minstens een jaar met de Saxen-Coburghers opgezadeld zitten. Daarom: kies uw favoriete-Belgische-vorst-ever en motiveer deze hartverscheurende keuze.
|
Leopold I en II, I om ons mooie op te bouwen en II om het een grandeur te geven van een grootmacht.
Goed dat u de realiteit inziet dat België zal blijven bestaan. |
hij is wel nog geen monarch, maar ik moet toch prins filip kiezen. ik heb verleden week zondag op vtm naar een compilatie van al zijn zotte toeren gekeken en ik moet zeggen dat ik mij waarlijk geamuseerd heb. vooral het stuk waarin hij zijn jongste spruit voor hem dat cafe uitdraagt als was het een pup die aan het plassen is:lol:
|
Citaat:
Of : wie is de domste? Welke Coburger heeft het laagste IQ? Welke heeft het meest debiele gezicht? Welke Coburger maakt dit apenland het meest belachelijk in het buitenland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Straks denken ze nog dat ge homo zijt :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. Kan er enige motivatie af, of zal jij als een ware fascist mij als stoorzender het zwijgen opleggen door een ban meer, uit gemakzucht en zwakte uiteraard en nog meer uit ware intellectuele armoede ? Be my guest, als je enkel door het ban-knopje een intellectueel orgasme kan behalen.... dan wil ik je dat helemaal niet ontzeggen. |
Citaat:
|
Zou er al een remedie bestaan tegen de ziekte van Spolpoel?
|
Citaat:
|
[quote=Spolpoel].
Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. ...QUOTE] Lieve schat, je ontwijkt mijn vraag ....ik wacht op je zelfverklaarde supergefundeerde onderbouwing ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alzo sprak orakel spolspoel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be