![]() |
Israel erkend nu de 70.000 doden.
https://www.timesofisrael.com/idf-be...imed-by-hamas/
' Hier op het forum werd steeds geclaimd dat de cijfers over het aantal doden dat Hamas naar buiten bracht niet klopte, maar The Israel Defense Forces believes that the Hamas-run health ministry’s death toll from the war in the Gaza Strip has been largely accurate, a senior Israeli military official acknowledged on Thursday. |
Citaat:
Geen ramp, ze kweken rapper dan konijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hamas deed alsof het allemaal vrouwen en kinderen waren, dat is het verschil. . |
Citaat:
|
Goeike!
Citaat:
Citaat:
|
De IDF'ers moeten hun best nogal gedaan hebben om overal naast te schieten. Twee jaar oorlog in een van de dichtst bevolkte gebieden ter wereld ... belden die op voorhand dat ze gingen schieten misschien ?
|
Citaat:
Wat bovendien interessant is: ik heb de vraag hier al enkele keren gesteld aan de Hamas-cheerders, maar er komt nooit een antwoord. Zelfs niet dat ik met een whatboutism afkom. Genieten! |
Citaat:
Overigens... aan uitschot-cheerders (niet beperkt tot Hamas) vragen stellen is volgens mij precieuze tijd verdoen. Maar ook dat is je recht, daar niet van. Ten leste: Genot kan men op verscheidene plaatsen vinden. (Neen, 'k ga niet specificeren waar de mijne liggen, E.) |
Citaat:
Maar de linkse hypocrisie even aanstippen is toch een hogere vorm van genot. Citaat:
|
Citaat:
Wat hier meermaals aan bod is gekomen is dat het totaal aantal doden géén inzage geeft in het aantal dode Hamas en PJI terroristen, en burgerslachtoffers. De cijfers waren en zijn onbetrouwbaar omdat ze geen onderscheid daartussen maken. |
Citaat:
. |
Het is een mirakel dan het maar 70 000 doden zijn.
Dij de meer geslaagde -conventionele- bombardementen in WO2, jaja met technologie van 70-80 jaar geleden, was dat een dag werk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn 15.000 kinderen bij die doden, daarmee bedoelen ze iedereen 18 jaar of jonger. Maar je moet eens opletten dat je nergens kunt te weten komen hoeveel daarvan jongens of meisjes zijn.
Dat zou elk 50% moeten zijn, normaal gezien. Waarschijnlijk is het eerder 90% jongens omdat Hamas nu eenmaal rekruteert vanaf 12 jaar. Daarom durven ze die cijfers niet geven, tenzij iemand een bron heeft die ik nog niet heb. |
Citaat:
Maar daar horen we de Pallybleiters totaal niet over. Wat zeer goed aantoont waar het hen in realiteit om te doen is. |
Als Israël 70000 doden toegeeft ligt het werkelijke aantal waarschijnlijk rond het tienvoudige. Als diezelfde propaganda het heeft over 30000 doden in Iran kan dat best door 10 gedeeld worden om aan een realistischer cijfer te geraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be