![]() |
Wat vindt u van bub
|
Ik vind ze eigenlijk helemaal niet grappig. Ze ergeren mij mateloos.
|
Dat is ook de bedoeling! 8)
|
bedrijging en represie? bedreiging en repressie ja!!!
|
Citaat:
|
Een goede uit de hand gelopen grap ;)
|
de bub is nie meer dan een slechte grap
|
Ik beschouw de bub als een soort van reactie op een steeds grotere roep naar separatisme.
Maar vermits zij hun stemmen halen vnl bij franskiljons, die anders op traditionele partijen zouden stemmen, beschouw ik hun partij niet als bedreigend. Wel integendeel. Zij zetten zich af tegen het federalisme, maar in feite tegen Vlamingen, niet beseffend dat het federalisme Wallonie geen windeieren heeft gelegd - in feite de Vlaamse numerieke meerderheid politiek geïmmobiliseerd heeft. Hun politieke actie is aldus steriel en hun streefdoel zo goed als onmogelijk te realiseren. |
Voor de BUB bestaan er geen woorden.....
|
Ik zie er nochtans vrij veel staan.
|
Ik moet zeggen dat ik het ten zeerste apprecieer dat U de N-VA en het extreem-rechtse FN en het racistische FDF gebroederlijk naast elkaar zet. U hebt werkelijk geen enkel verstand van wat bepaalde partijen met elkaar gemeen hebben hè. Pfff, wat een gezeik toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BUB is een clubje onverdraagzamen die niet kunnen verkroppen dat het afgelopen is met de kunstmatige staat België. Ze leven nog in het verleden en lachen elke vorm van zelfbeschikkingsrecht van de vlamingen weg.
Maar laat ze maar doen de kiezer geeft hen ongelijk en dit keer op keer . |
Citaat:
|
De BUB is de enige partij die zegt wat het volk denkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"bedrijging", was dat nu voor een woord
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be