Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Transfers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27556)

stanislaus 9 januari 2005 02:06

Transfers

Ja, liberaal Juul Hannes had gelijk. Vlaanderen heeft altijd betaald voor Wallonië. Ook in grote crises. Eigen onderzoek gaat nog verder. De noord-zuid transfers stammen uit de tijd der Eburonen, uit de tijd van Ambiorix. Ik was een overtuigde Belg. Maar sedert ik dit weet, vind ik het beter dat we België rustig opdoeken.

Patriot! 9 januari 2005 02:09

:lol: :lol: :lol: :lol:

HILARISCH!!!!

(wedden dat de Belgenhaters hier weer ni mee gaan kunnen lachen? :roll:)

Superbelg 9 januari 2005 02:17

Ik snap ze niet. België bestaat toch nog maar 500 jaar?

stanislaus 9 januari 2005 02:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superbelg
Ik snap ze niet. België bestaat toch nog maar 500 jaar?

ja, maar de walen profiteerden zelfs toen het nog niet bestond.

BigF 9 januari 2005 02:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stanislaus
Ja, liberaal Juul Hannes had gelijk. Vlaanderen heeft altijd betaald voor Wallonië. Ook in grote crises. Eigen onderzoek gaat nog verder. De noord-zuid transfers stammen uit de tijd der Eburonen, uit de tijd van Ambiorix. Ik was een overtuigde Belg. Maar sedert ik dit weet, vind ik het beter dat we België rustig opdoeken.

Ja, het was door de belastingopbrengst van de arme kneuterboerkens hier in Vlaanderen dat de Waalse industrie en mijnbouw werd uitgebouwd.
Jongens toch...

stanislaus 9 januari 2005 02:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ja, het was door de belastingopbrengst van de arme kneuterboerkens hier in Vlaanderen dat de Waalse industrie en mijnbouw werd uitgebouwd.
Jongens toch...

Inderdaad, de Walenlanders kwamen zelfs de Vlamen plunderen toen ze crepeerden... en zo gaat het al millenia. De verdiende Vlaamse soevereiniteit is een historische plicht.

Patriot! 9 januari 2005 02:41

Al sinds de BIG BANG profiteren die voal WOALEKOPPE :x:x:x:x:x:x TES GODFERDOEME GODGEKLOAGD:x

BigF 9 januari 2005 02:59

Citaat:

... en zo gaat het al millenia. De verdiende Vlaamse soevereiniteit is een historische plicht.

Moeten we dan eigenlijk niet terug aangehecht worden bij Oostenrijk? Of Rome?

chinees 9 januari 2005 03:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Al sinds de BIG BANG profiteren die voal WOALEKOPPE :x:x:x:x:x:x TES GODFERDOEME GODGEKLOAGD:x

Mss een pintje te veel oep ?

Patriot! 9 januari 2005 03:03

AS WE MOR VAN DIE VOAL WALEKOPPE AF ZEN GVD:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

;)grapje

Superbelg 9 januari 2005 03:39

Dei stinkende Walekoppe! Het is door hen dat ik mijn vrouw af slaag!!!! België barst :lol:

daiwa 9 januari 2005 03:42

Citaat:

Dei stinkende Walekoppe! Het is door hen dat ik mijn vrouw af slaag!!!! België barst :lol:

maar hij heeft wel zijn vrouw niet vermoord zoals die BUB-aanhanger zijn ex-lief vermoorde ;-)

Superbelg 9 januari 2005 03:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
maar hij heeft wel zijn vrouw niet vermoord zoals die BUB-aanhanger zijn ex-lief vermoorde ;-)

Waarover spreek jij nu?

MagereHein 9 januari 2005 04:02

belgië zal barsten,soon or later....

Superbelg 9 januari 2005 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MagereHein
belgië zal barsten,soon or later....

1000 jaar later... Nog geen barst te zien.

Hans1 9 januari 2005 13:46

Citaat:

Jongens toch...

Inderdaad, hilarisch zijn ze wel die flamimbo's. :-D

Hans1 9 januari 2005 13:47

Citaat:

1000 jaar later... Nog geen barst te zien.

Nog duizend jaar wachten misschien tot de volgende grote aardbeving. ;-)

Hans1 9 januari 2005 13:48

Citaat:

Waarover spreek jij nu?

Ach, ze zijn weer wat aan het doordraaien. Niet op letten. ;-)

Koning Pinteman 9 januari 2005 14:06

Citaat:

Of u het onderzoek van prof. Hannes nu belachelijk maakt of niet, de feiten zijn er. En door er de spot mee te drijven, zullen ze niet weggaan, integendeel, uw spot onderschrijft het feit dat u het onderzoek van prof. Hannes erkent, en dat het u dwars zit...

zorroaster 9 januari 2005 14:14

Citaat:

Jongens toch...

Als je de studie niet eens gelezen hebt (wat wel duidelijk blijkt uit uw reactie) hang je beter niet de flauwe plezante uit, want dat is gewoon pijnlijk. Dat geldt trouwens voor de rest van de BUB-club hier...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be