Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Skynet ADSL? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27616)

Flipgirl 10 januari 2005 12:51

Skynet ADSL?

Nog iemand troubles vandaag met Skynet ADSL? De helft van de tijd slaagt alles hier "dicht" en krijg ik "kan deze pagina niet weergeven" ... Iemand die weet heeft van problemen bij Skynet ?
Zo heb ik bijvoorbeeld driemaal moeten proberen om hier te geraken, om van de "snelheid" nog maar te zwijgen.
Internet is heel praktisch, maar alst spel ni (goed) marcheert, krijg ik het ...

Trouwens net al een beetje spyware derafgesmeten en een defragmentatie gedaan, dus daar kan het al niet aan liggen ...

Jeroen 10 januari 2005 13:45

Geen probleem mee, noch op kot, noch thuis :-)

mad_drone 10 januari 2005 13:56

idem. geen problemen.

doornroosje 10 januari 2005 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flipgirl
Nog iemand troubles vandaag met Skynet ADSL? De helft van de tijd slaagt alles hier "dicht" en krijg ik "kan deze pagina niet weergeven" ... Iemand die weet heeft van problemen bij Skynet ?
Zo heb ik bijvoorbeeld driemaal moeten proberen om hier te geraken, om van de "snelheid" nog maar te zwijgen.
Internet is heel praktisch, maar alst spel ni (goed) marcheert, krijg ik het ...

Trouwens net al een beetje spyware derafgesmeten en een defragmentatie gedaan, dus daar kan het al niet aan liggen ...

laat u adsl lijn eens meten bij Belgacom,vermits u met een apart koperpaar werkt hoeft het niet noodzakelijk een algemene storing te zijn.

0800/22700 of vraag daar info waar u terecht kan

Jeroen 10 januari 2005 19:15

Vandaag overigens wel een uur geen internet gehad :(
En ze gingen mij terugbellen na het getest te hebben, maar niks meer van gehoord, vreemde mensen :p

Nu ja het werkte plots weer, maar dan nog terugbellen is terugbellen ;)

Spetsnaz 10 januari 2005 19:31

forum is wel traag vandaag..

Jeroen 10 januari 2005 20:34

Bandwidth problemen en last van MySql, en dan af en toe ook nog gecombineerd :(

Spetsnaz 10 januari 2005 21:01

kick de vlaams belangers en dan zijn alle problemen opgelost. Weten ze ineens hoe het voelt om als groep en niet als individu behandeld te worden.

DaBlacky 10 januari 2005 21:36

ik geraak nooit op Skynet. Noch op kot, noch thuis...

Misschien komt dat doordat ik thuis Telenet en op kot @home gebruik ;) (grappig he. aller, lach es)

predator 10 januari 2005 21:55

Beste commando :

Citaat:

kick de vlaams belangers en dan zijn alle problemen opgelost. Weten ze ineens hoe het voelt om als groep en niet als individu behandeld te worden.
... en zalig zijn de armen van geest,
zij zullen Lenin zien !

Spetsnaz 10 januari 2005 21:57

Dat zou wel een marteling voor u zijn nietwaar ? ;)

predator 10 januari 2005 22:14

Citaat:

Dat zou wel een marteling voor u zijn nietwaar ?
vroeg Spetsnaz ?

't Zal wel over Lenin gaan zeker. Het aanschuiven in de lange rij, om die historische figuur eens te zien, opgebaard in zijn mausoleum, was inderdaad een marteling.

En dat ge hetzelfde kunt zien met ADSL ...

Gorefest 10 januari 2005 22:45

Citaat:

Yep, deze morgen viel mijn verbinding ineens uit voor ne bepaalde tijd, maar nu werkt alles weer normaal

Flipgirl 11 januari 2005 00:19

Goddank vertrok ik vanavond "direction kot" (waar telenet ligt) ... Maar om zes, zeven uur lag het spel thuis nog altijd plat ... Bellen doen we ni ... Dan komen z'er immers achter da we me 2 compu's op 1 ADSL-lijn zitten (en maar voor 1 lijn betalen) ... Geen slapende honden wakker maken :) ...

ingenious 11 januari 2005 00:40

Citaat:

Goddank vertrok ik vanavond "direction kot" (waar telenet ligt) ... Maar om zes, zeven uur lag het spel thuis nog altijd plat ... Bellen doen we ni ... Dan komen z'er immers achter da we me 2 compu's op 1 ADSL-lijn zitten (en maar voor 1 lijn betalen) ... Geen slapende honden wakker maken :) ...

daar komen ze toch niet achter als je belt? en als ze langskomen steek je gewoon 1 van de kabels weg ofzo. en dan nog, we zaten hier met 7 op een aansluiting van 4. omdat er nog meer mensen een aansluiting moesten hebben zijn we overgeschakeld naar een aansluiting voor 10. toen die telenetkerel (was wel in onderaanneming geloof ik) hier was zei die daar niets van. in tegendeel, toen ze op die meeting zo stom waren om te blijven herhalen dat we eigenlijk met 11 op het internet moesten zei hij zelf dat we dat gerust nog extra aansluitingen konden aftakken.

Flipgirl 11 januari 2005 00:52

Ooit eens gebeld met Skynet en daar hadden ze het wel degelijk gemerkt! Ze hadden ons eraf gesmeten en wij dachten natuurlijk dat er "een probleempje bij Skynet zat" :) ... Via via toch der na een maand of drie terug opgeraakt :) ... Maar toch genen tweede keer da riskeren ...

doornroosje 11 januari 2005 10:49

Citaat:

Dan moet ge ook niet zagen als het niet goed werkt he!

predator 11 januari 2005 13:04

Doornroosje antwoordde :

Citaat:

Dan moet ge ook niet zagen als het niet goed werkt he!
Och, Doornroosje, 't is weer een vrouw hé ...

Een dame die intelligent wil zijn. Wat een grap !

doornroosje 11 januari 2005 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator
Doornroosje antwoordde :

Och, Doornroosje, 't is weer een vrouw hé ...

Een dame die intelligent wil zijn. Wat een grap !

Oei,zou ik mij wagen aan een vooroordeel over een vrouw,ik heb al een vrouwelijke nickname,ik zal maar stillekes zwijgen .....

oriana 11 januari 2005 15:24

Ik heb skynet en geen enkel probleem gehad, ook niet op de tijdstippen die anderen aangaven dat zij problemen hebben gehad.
Ik denk dat er inderdaad een conflict is met jullie beide PC's op 1 lijn. Ik zou eerder daar de oorzaak gaan zoeken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be