![]() |
Vlaams Gevang koopt toch domeinnaam
Straf! ;)
"Vlaams Gevang koopt toch domeinnaam" Het Vlaams Gevang heeft dan toch geld op tafel gelegd voor de domeinnaam www.vlaamsgevang.be Toen enkele weken geleden bleek dat een jonge zakenman uit Roeselare met groene sympathieën de partij te slim af was geweest in het registreren van de webstek, zei Vlaams Gevangvoorzitter Frank Vanhecke nochtans nooit geld te zullen bieden voor de domeinnaam. "Ik heb toen gelogen", geeft Vanhecke nu toe. "In december hebben we de domeinnaam voor ongeveer 2.500 euro gekocht. Dat liegen was niet met opzet. In het hiernamaals zullen ze mij wel vergeven. We dachten eerst dat de eigenaar een politieke tegenstander was. Via gerechtelijke weg zouden we de naam voor de website wel gekregen hebben. Uiteindelijk bleek het om een bedrijfje te gaan dat geld verdient met internettoepassingen. Een proces zou ons een smak meer gekost hebben." Verkoper Jeroen Soenen (29) was in een vorig leven kandidaat op een Agalev-lijst. Hij heeft niet het gevoel dat hij zijn idealen verloochtent. "Ik werk samen met een vennoot. Een bedrijf runnen, is een heel andere realiteit dan politiek bedrijven. Ik wou ook gewoon af van die domeinnaam. Vlaams-Gevangmilitanten vielen mij immers via allerlei internetfora lastig." bron: HLN - 10/01/2005 |
Citaat:
|
Waarom doet het VB zoveel moeite voor een .be domeinnaam? :lol:
|
Citaat:
|
En die dreiging is reeël, heel reeël.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat verzoet blijkbaar veel schuldgevoel................. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb deze vraag ook reeds op de muurkrant geplaatst maar blijkbaar kan niemand mij een adequaat antwoord geven. Nu mijn vraag: (en hou in uw antwoord rekening dat ik nul de botten van saaits, domeinnamen, adressen ed ken): Waarom is Vlaamsbelang.be voor het Vlaams Belang zo belangrijk? Zij hebben toch al Vlaamsbelang.org? Wat is het verschil? Iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
Met andere woorden, Piano : what's your point? |
Citaat:
Dat is wat ik denk... |
Gho, 2500 € is nu ook niet dat veel, als je ziet wat je voor een fatsoenlijke site moet betalen. Toch normaal gezien moet je voor een domeinnaam maar een 100€ geven of zoets. Is toch wel een verschil eigenlijk
|
Van Hecke heeft daar idd eigenlijk een koopje gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
als er maar kritiek kan gegeven worden, zijn de blokbashers al blij. nu zijn ze verheugd te kunnen meedelen dat het VB 2.500€ spendeert aan een website, was het tot een rechtzaak gekomen zouden ze een gat in de lucht springen voor het veelvoud die aan advocaten zou moeten worden gespendeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be