![]() |
Vreemdelingenproblematiek is oplost, politiek akkoord bereikt
De titel is wat misleidend :-D , maar het vreemdelingenprobleem is wel degelijk opgelost, zij het dat de oplossing misschien niet was wat je zou verwachten. (maar dat is niet nieuw in België)
Immers, Een politiek akkoord werd bereikt door de traditionele partijen om de dotatie af te nemen van partijen die veroordeeld zijn voor kritiek op het vreemdelingenbeleid. Het voorstel staat dinsdag op de agenda in de bevoegde senaatscommissie. Dit betekent de vrijwaring van ons multiculturele systeem voor de komende jaren. Met genoegen is nu elke discussie omtrent de vreemdelingenproblematiek opgelost, evenals hete hangijzers als integratie, verplichte lessen nederlands enzoverder. Als niemand er nog over durft praten, kan het ook geen problemen meer opleveren, of wel :-D ? Zet de poorten te Oostende en de franse grens maar open. Laat de antwerpenaren maar blazen, we koelen hun wel af met nieuwe ladingen asielzoekers :twisted: . Opmerking: Deze wet werkt NIET met terugwerkende kracht. Dat betekent dat het Vlaams Blok, voorloper van Vlaams Belang, niet hoeft te vrezen voor haar dotaties. Deze laatste is reeds jaren een sterk oppositie gevoerd tegen de snel-belg-wet en de regularisaties, alsook het stemrecht voor vreemdelingen en de verplichte allochtonen-quota's op de werkvloer. |
Ik heb het eerste aangeduid maar ik vind dat het belang /blok som wel hard overdrijft.
|
er gaan hier nogal klachten geformuleerd worden, we zullen beginnen met het FDF, BUB en andere Vlaamshatende en wetovertredende partijen.
|
"veroordeeld voor kritiek op vreemdelingenbeleid". Ik vraag me af of dit geen té subjectieve verwerking is van een iets langere tekst.
|
Indien er een overtreding kan worden vastgesteld zal de wet wel met terugwerkende kracht werken. Dwz dat een stunt zoals van de NVA vorige week uit den boze is, want die hebben al een klacht aan hun been...
Mijn voorspelling is dat er binnen de paar maanden een klacht zal komen van een over andere organisatie, waarop het VB zal veroordeeld worden en hun overheidsdotatie zal kwijtraken nog voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen. Democratie... |
de n-va krijgt trouwens in dezelfde beweging geld toegestopt .. verdeel en heers ???
|
ze zijn hier goed bezig.
de grote uitverkoop van onze eigen cultuur is begonnen bij opbod. links ruled europa en zal daar de gevolgen van mogen dragen,want tot nu toe betekent een multiculturele samenleving nog altijd een geweldadige samenleving. binnenkort heersen de moslims over de europese hoofdstad,ee dat allemaal met de hulp van onze regering. |
Citaat:
**11 miljard euro van Vlaanderen naar Wallonië versluizen (meer dan alle hulp van heel de wereld aan de tsunami-slachtoffers) en dat nog zonder resultaat. **snelbelgwet goedkeuren **criminelen vrij laten omdat de gevangenissen overvol zijn **BHV niet splitsen zoals de wet het voorschrijft. **vreemdelingenstemrecht goedkeuren tegen de wil van de overgrote meerderheid van de vlamingen **De bestaande wetten 6 maal wijzigen, en zelfs de grondwet wijzigen om één bepaalde partij te kunnen nekken. en zovoort en zoverder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt er hoe langer hoe meer op dat ons maar één keuze meer rest als we nog ooit van al dit censuur-en overdreven racismegedoe af willen geraken.
Mij komt het alleszins stilaan mijn neus, keel-en oren uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bv de zaak moest volgens de grondwet voor een volksjurie komen. Dat werd veranderd. Wat de bewijzen van 'racisme' betreft gaat men terug tot 1999 denk ik, mogelijk is dat met terugwerkende kracht. |
Citaat:
Wanneer er aanwijzingen zijn dat een politieke partij vijandig staat tegenover de rechten en vrijheden die gewaarborgd worden in het Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden, dan kan een klacht worden ingediend bij de Raad van State. Minstens een derde van de leden van de gemengde kamer- en senaatscommissie moet bereid zijn om een klacht in te dienen. Als het zover komt, is het aan de Raad van State om te oordelen over de klacht zelf. Afhankelijk van het misdrijf kan het administratieve rechtscollege de financiering van een partij gedeeltelijk of volledig stopzetten. Dat het vb zich geviseerd voelt, zegt meer over hen dan over de nieuwe wet. |
Citaat:
http://www.dekamer.be/FLWB/pdf/49/1936/49K1936001.pdf |
Citaat:
meer moet dat niet zijn, je moet gewoon de anderen de stommiteiten laten opstapelen 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enkel in geval van racistische publicaties ! denken mag nog... voorlopig :? niemand mag hen nu nog op hun verantwoordelijkheid wijzen in de maatschappij :x die komen wel per auto hoor daar is geen grenscontrole... :-( Vlaams Belang zal nooit gerust zijn, het is een prooi die uit franstalige hoek beloerd wordt... dag en nacht 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be