![]() |
De koning liegt
Ik zweer dat ik de Grondwet en de wetten van het Belgische volk zal naleven, ‘s lands onafhankelijkheid handhaven en het grondgebied ongeschonden bewaren."
De koning en zijn ps groepje doen toch alles om de splitsing van B-H-V tegen te gaan. |
Citaat:
|
Rechtvaardige rechter had even geen inspiratie meer. Gebeurt wel vaker bij Vlaams-nationalisten.
|
Ik spreek wel de waarheid.
|
Citaat:
|
Ik moet er wel bij denken dat ik een rasechte anarchist ben.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Trouwens, die eed die jij daarnet even opnoemde wordt ook afgelegd door alle parlementsleden, ook de vlaams-nationalistische...ze zijn evenzeer in overtreding als de koning in jouw logica.:roll: |
Zoals Geert Bourgeois braaf zei: "Ik zweer trouw aan de Koning..."
|
Citaat:
|
En als u een wet overtreedt die u niet echt aanstond? Gaat u dan ook tegen de rechter zeggen: "ik trek mij enkel iets aan van de wetten die me in zekere zin goed uitkomen?"
Waarom voelt u zich beter dan de rest? |
Citaat:
|
Citaat:
Wie is hier de grote leugenaar????? |
Seperatistische Vlaamse regeringsleden zullen die eed uitspreken, met in het achterhoofd ze toch te zullen verbreken als het Moment daar is. Wat is een belgische grondwet waard op het moment van de splitsing?
|
Weet je hoe ik dat noem? Je reinste hypocrisie!
Als ik tegen België zou zijn, dan zou ik geen eed afleggen voor de Koning! Maar ja, een ministerpostje gaat natuurlijk voor op alles he! 8) |
Citaat:
PS: wel een beetje consequent zijn é; ge kunt niet eisen dat de Koning de wetgeving/eed naleeft, maar dat dan niet eisen van Bourgeois en Co... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be