Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   De koning liegt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27668)

De rechtvaardige rechter 11 januari 2005 14:19

De koning liegt

Ik zweer dat ik de Grondwet en de wetten van het Belgische volk zal naleven, ‘s lands onafhankelijkheid handhaven en het grondgebied ongeschonden bewaren."

De koning en zijn ps groepje doen toch alles om de splitsing van B-H-V tegen te gaan.

rroloff 11 januari 2005 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter
Ik zweer dat ik de Grondwet en de wetten van het Belgische volk zal naleven, ‘s lands onafhankelijkheid handhaven en het grondgebied ongeschonden bewaren."

De koning en zijn ps groepje doen toch alles om de splitsing van B-H-V tegen te gaan.

Dien een aanklacht in bij de betreffende bevoegde instantie.

Hans1 11 januari 2005 23:33

Rechtvaardige rechter had even geen inspiratie meer. Gebeurt wel vaker bij Vlaams-nationalisten.

De rechtvaardige rechter 11 januari 2005 23:39

Ik spreek wel de waarheid.

jehann 12 januari 2005 00:06

Citaat:

Ik spreek wel de waarheid.

Ze zweren ook dat ze het grondgebied ongeschonden laten, en niet aan de onafhankelijkheid van Belgie komen, betekent dit dat de Vlaamse zaak voor altijd gedoemd is ?

De rechtvaardige rechter 12 januari 2005 00:11

Ik moet er wel bij denken dat ik een rasechte anarchist ben.

BigF 12 januari 2005 00:46

Citaat:

Waarom lig je er dan wakker van dat er wetten geschonden worden?

BigF 12 januari 2005 00:46

Meia noite 12 januari 2005 01:48

Citaat:

Bullshit! Hoe kunt u nu een rasecht anarchist zijn en tegelijkertijd een nationalist?? Een poseur dat ben je.
Trouwens, die eed die jij daarnet even opnoemde wordt ook afgelegd door alle parlementsleden, ook de vlaams-nationalistische...ze zijn evenzeer in overtreding als de koning in jouw logica.:roll:

Kim 12 januari 2005 08:45

Zoals Geert Bourgeois braaf zei: "Ik zweer trouw aan de Koning..."

De rechtvaardige rechter 12 januari 2005 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Waarom lig je er dan wakker van dat er wetten geschonden worden?

Ik trek mij alleen van de wetten die mij in zekere zin goed uitkomen.

Kim 12 januari 2005 10:49

En als u een wet overtreedt die u niet echt aanstond? Gaat u dan ook tegen de rechter zeggen: "ik trek mij enkel iets aan van de wetten die me in zekere zin goed uitkomen?"

Waarom voelt u zich beter dan de rest?

rodeo 12 januari 2005 11:32

Citaat:

"Ik trek mij alleen van de wetten die mij in zekere zin goed uitkomen."

Daarmee probeerde hij de agent, die hem juist had doen stoppen nadat hij 200km/h op de autosnelweg reed, te overtuigen hem géén boete te geven

rodeo 12 januari 2005 11:35

Citaat:

En Bourgoiuois heeft dat uitgesproken?

Wie is hier de grote leugenaar?????

Ambiorix 12 januari 2005 11:40

Seperatistische Vlaamse regeringsleden zullen die eed uitspreken, met in het achterhoofd ze toch te zullen verbreken als het Moment daar is. Wat is een belgische grondwet waard op het moment van de splitsing?

Kim 12 januari 2005 11:44

Weet je hoe ik dat noem? Je reinste hypocrisie!

Als ik tegen België zou zijn, dan zou ik geen eed afleggen voor de Koning! Maar ja, een ministerpostje gaat natuurlijk voor op alles he! 8)

rodeo 12 januari 2005 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

Als ik tegen België zou zijn, dan zou ik geen eed afleggen voor de Koning! Maar ja, een ministerpostje gaat natuurlijk voor op alles he! 8)

Touché

PS: wel een beetje consequent zijn é; ge kunt niet eisen dat de Koning de wetgeving/eed naleeft, maar dat dan niet eisen van Bourgeois en Co...

SethMoN 12 januari 2005 11:48

Citaat:

Ik trek mij alleen van de wetten die mij in zekere zin goed uitkomen.

U kopieert dus de techniek van het Vlaams Belang, heel origineel en ik ben ervan overtuigd dat de NVA uw mening steunt.

Ambiorix 12 januari 2005 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

wil je liever dat belgië via een revolutie wordt omvergeworpen? Ik verkies de politiek eerlijk gezegd..

Ambiorix 12 januari 2005 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
U kopieert dus de techniek van het Vlaams Belang, heel origineel en ik ben ervan overtuigd dat de NVA uw mening steunt.

dit is een FORUM Sethmon, en t'is de bedoeling dat ge ook nog een eigen mening erop nahoudt, en niet een partijprogramma aframmelt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be