![]() |
Hello Administrator
Wat gebeurt er ?
Als ik klik op een naam en vraag om te zoeken naar alle berichten of alle onderwerpen die gestart zijn door iemand..... (maakt niet uit wie) krijg ik niets te zien behalve een bericht die me zegt dat ik waarschijnlijk te weinig privileges heb. Kunt u me helpen ? Thanks ! ps. 't is toch geen censuur zeker ? |
Hmm, lees anders die announcement even bovenaan ieder forum, of dat topic hier een beetje lager ;)
|
Citaat:
|
Precies toch niet gelezen he ;)
Voorlopig blijft het dus gewoon zo tot er een oplossing is die en goed is voor de gebruikers en de server niet om zeep helpt ;) |
Jezus, zo gaat het verschrikkelijk bergaf met dit forum. Ik zit meer tijd te verprutsen met het vinden van een toffe thread, dan met het helpen maken ervan. Wanneer komt dit terug in orde? Hoe rapper hoe liever.
Het succes van een forum is dat de meesten er verslaafd aan geraken en telkens terug naar hun abonnementen gaan kijken. Ondertussen beginnen ze eens op een andere thread...en zo gaat dat maar verder. Maar dit is nu gedaan. Velen zijn gedwongen aan het afkicken. Jullie zijn klanten aan het verliezen vrees ik. :-( |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er draaien nu reeds twee dedicated servers om politics.be online te houden ... |
Citaat:
|
Er kom(t)(en) (een) oplossing(en) aan, gewoon even geduld.
Dat lijkt me geen zo'n zware opgave toch? ;) Via google kun je ook al veel terugvinden tussentijds. |
Citaat:
|
Ik zie het niet echt eigenlijk :?
|
Citaat:
Dat lijkt me zo geen zware opgave, toch? Dat lijkt me niet zo'n zware opgave, toch? ...zijn allemaal mogelijk, maar jouw zin druist volledig tegen mijn taalgevoel in. maar tis mss west)vlaams. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Doen die nog niet mee :-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() make love, no war ....... Het beste in een "oorlogje" is wanneer je je verzoend ! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat van dat "uitlullen" heb je zelf gezegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be