![]() |
Annemans spreekt in Liedekerke !
Ik kreeg zonet een krantje van het Vlaams Belang in de bus. Blijkbaar komt VB-boegbeeld Annemans spreken in mijn gemeente. Ik ga alvast een kijkje nemen !
Het is te doen in het Ontmoetingscentrum Ter Muilen Muilenstraat 33 1770 Liedekerke Op Zaterdag 15 januari de aanvang is om 20.00 uur. |
Citaat:
Goed idee ! Na de spreekbeurt is er een nieuwjaarsreceptie. De nieuwjaarsreceptie van de Vlaams Belang afdeling Liedekerke is een begrip bij de nationalisten in het Pajottenland. Steeds veel volk, toffe sfeer... En een toespraak van Annemans is steeds weer een belevenis. Ik zal er ook zijn! |
Citaat:
Ik moet verplicht en uitgenodigd gaan eten en kan niet komen:oops: |
Citaat:
|
hmm, hoort dit niet bij 'koetjes en kalfjes'?
|
Zou er deze keer ook een tegenactie zijn van blokbuster? Of hebben ze nog steeds nachtmerries als ze de naam Liedekerke horen vallen?
Liedekerke is samen met hun broeders uit Dilbeek trouwens een van de jeugdigste en snelst groeiende afdelingen in Vlaanderen. Felicitaties aan het plaatselijke bestuur en militanten. Hou Zee!! |
Citaat:
De deelnemers aan de receptie kregen de relschoppers niet eens te zien... De receptie kreeg hierdoor een zekere weerklank in de plaatselijke pers. |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, dat komt er van als ge in het achterlijke Wallonië woont he! Hebben ze daar gene VRT? |
Citaat:
|
Tja, gisteren het blaadje gezien van Vlaams Belang uit Nevele. En Gerolf Annemans spreekt daar op 11 februari om 20.00 in de Gemeentelijke zaal in Hansbeke-dorp. Da's vlakbij de afrit van de E40. Ik denk dat ik hem daar eens ga beluisteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be