![]() |
Prins Harry
Iedereen zal die foto wel gezien hebben waar hij verkleedt was als Nazi. Zo met een hemd van de wehrmacht aan geloof ik en zo een swastika.
Mijn vraag: hoe komt die kerel daar aan? Waar koop je nu in godsnaam zo een hemd? Van papa geleend? Of dat gekocht omdat ze promotie maakten van de film "Der Untergang"? Of kan iedereen dat zo maar vrij kopen in Engeland? Daar ooit al eens bij stil gestaan? |
Citaat:
1. Iedereen kan zo'n armbandje zelf maken. 2. In het VK is er inderdaad vrij veel verkrijgbaar via de reguliere markt en "via via". 3. Wat is er in feite verkeerd aan wat die blauwbloedige sul gedaan heeft, buiten het feit dat hij daar met z'n hemd uit z'n broek als een vlegel stond te paraderen? |
Citaat:
|
Dan bent u niet herkenbaar bakkebaard dat is het verschil
|
Bij mij hangt hitller?Bin laden en nostredamus aan de muur.ook veel duitse tekens.maar ook veel afbeeldingen die satan afbeelden.In welk hokje gaat u mij nu plaatsen bakkebaard?
|
Prins Harry zou het gedragen hebben op een verkleedfeestje dat in het teken stond van"de kolonies". Wat zijn bedoeling was weet ik ook niet, Zuid Afrika???
|
Citaat:
En ik plaats u niet in hokjes. Als je een aanhanger bent van Hitler en Bin Laden, ben je dat niet waard. Net zoals jij dan vindt dat meer dan 3 miljoen dode joden niets waard zijn. |
Ziet u bakkebaard u plaats me wel in een hokkje,
|
Hoe veel palestijnen zijn er nu al niet gestorven
|
Leopold koning?moest die het niet weten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Noppe raf:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geloof me Raf,we zijn geen partij.Maar meschien wel blanke teroristen in spe
|
Zijn foto he camaris:-)
|
Citaat:
Jij kleurt dus geen enkel bolletje als je in het stemhokje staat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be