![]() |
In the Navy... in the navy
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben, Raf?
|
Volgens mij hebben ze daar al mee geëxperimenteerd in de Abu Ghraib gevangenis... een echte dirty bomb ;-)
|
Naar het schijnt verspreidt het zich ook over het internet.
|
love bomb = bier? een bierzombie maakt geen onderscheid meer tussen man en vrouw of hond.
|
En die strangers maar zingen:
... doar weurde pas nen echte vent! ;-) |
Citaat:
|
ai nee
onze neo-cons gaan het homoschap even verspreiden bij de vijandelijke linies dat noem ik nu eens inconsequentie. |
Dat noem ik grappig.
|
En wat zegt de paus daarvan? :P
|
Citaat:
Maar dan heel stillekes. |
Citaat:
|
Een bom die homoseksueel maakt... En dan te denken dat de oude Grieken graag homoseksuele strijders hadden, omdat die met meer vuur hun broeders en strijdmakkers zouden verdedigen.
|
Ik heb me altijd afgevraagd waarom er niet zoiets bestaat als een Weed-bomb, waarbij in regelrechte WO I stijl het heerlijk geurende goedje over de vijandelijke linies komt aangewaaid? Of men zou schitterende dingen kunnen doen met al die cocaïne die de DEA in beslag neemt en een soort "Heavenly Dust -bom" ontwikkelen... Toch zeer effectief lijkt me. En stukken efficiënter dan het tot sexuele waanzin drijven van de vijand...
Of moet oorlog per definitie altijd een beetje "pijn" doen ? |
ja, subiet gaat men geweldloos kunnen oorlogvoeren. Wat een idee zeg.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
En nu je het zegt: kropen die gasten ook niet in een paard (Troje). Beestig gewoon :rofl: |
Vandaar: "FIRE IN DA HOLE!!!"
:2gunfire::shit: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be