![]() |
Jan Loones (nva) stapt over!
Naar verluidt zou jan Loones overstappen naar de VLD! De reden is dat hij niet kan opschieten met Geert Bourgeois die achter de schermen aan de touwjes blijft trekken en een hondstrouwe samenwerking met de CD&V wil en daarmee geen rekening houdt met de haast viscerale afkeer van generaties nationalisten voor de "Belgische katholieke partij" die Vlaanderen keer op keer verraden heeft!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF is jan loones?
Van de "Loones tunes"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou toch maar opletten met zo'n geruchten ... kan vengoed een kwakkel zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kwakkel bedoel ik. Van de man die 'tegenstemt' omdat hij een ander niet gunt waar hij, in lang vervlogen tijden, voor zou hebben gestemd kan je echter alles verwachten. |
Overstappen van een kartel met een partij de in het verleden vlaanderen keerop ker in de steek gelaten heeft naar een partij die het nu nog meer doet ... het zal wet om iets anders gaan , de vld beloont goed.
|
Jan zit in Koksijde met de VLD in het bestuur, maar toch geloof ik niets van dit "geruchtje".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was van horebeke ook niet meer pro VLD....
|
Een Vlaamsnationalist die overstapt naar de VLD??? Normaal verlaten de ratten een zinkend schip! Ik heb altijd gedacht dat Jan Loones een verstandige jongen was... Maar tegenwoordig moet je van niets meer verschieten!
|
Citaat:
De vorige keer dat je iets van horen zeggen had deden Ronduit-N-VA en Jong-CD&V mee aan de Blow-in van Jong-Groen! en Animo. Uw credibiliteit is dus niet je dat momenteel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be