![]() |
Zaventen => Brussel Nationaal
Alsmaar meer wordt duidelijk dat de Franstaligen waarschijnlijk gaan buigen voor de eis dat B-H-V gesplitst wordt op voorwaarde dat een jarenlange kwestie beslecht wordt.
Als de Vlamingen willen dat B-H-V gesplitst wordt, dan moeten ze maar aanvaarden dat bij deze splitsing, Bruxelles Nationale (franstalige woordje voor Zaventem 8O ) bij het Brusselse gewest wordt toegevoegd! Dit is in principe waar het op neer komt als we Di Rupo lezen in Le Soir. Uiteraard is dit nog toekomst en wat Di Rupo zou wensen... het valt echter af te wachten hoe de Vlaamse partijen, en vooral Verhofstadt en Co hierop gaan reageren.... Zou men argumenteren dat de (eigenlijk) Nationale luchthaven in het nationale gedeelte van België hoort, en dat dat eigenlijk geen "prijs" is (sick!)... ? Eerlijk gezegd, ik hoor het zo al uit de mond van de VLD & Sossen komen.... :roll: |
Wat met Neen de walen moet met hun fikken van Zaventem en het vlaamse land afblijven . België Barst
|
Nah, dat lijkt me een beetje te hoog gegrepen. Als je t mij vraagt zijn de franstaligen hun nederlaag al aan het indekken door de mafste eisen te formuleren.
|
Citaat:
|
Brusselse rand inlijven, de luchthaven in Zaventem afpakken. Waar zijn die Waalse politici in godsnaam mee bezig? Hun ware aard komt naar boven: imperialisme avant la lettre.
|
Als Zaventem bij Brussel komt dan mag er geen 1 toestel meer landen of opstijgen.
Brusselse geluidsnormen weet je wel. ;-) |
Wou ik ook juist zeggen: de Brusselse regering wou toch alle nachtvluchten verbieden en weigerde elke toegeving voor DHL;
Als je zo een vlieghaven wil promoten, hebben ze een slechte manier. |
Citaat:
idd. in het arrest van het Arbitragehof staat nergens maar dan ook nergens dat er enige toegeving moet gedaan worden om het arrest uit voeren gewoon uitvoeren en daarmee basta!!!!! :x en dat staat ten andere ook in het Vlaams regeerakkoord. er word GEEN prijs betaald!!!! |
Zaventem zonder de Walen zal barsten... Het luchtaven heeft schrik van Bierset en Gosselies-Charleroi, maar als Vlaanderen onhanfankelijk word zullen ze duizenden klanten verliezen... dus dat zal moeillijk voor hen zijn. Zaventem in Brussel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NEEN, De Waalse parasieten moeten hun stomme kop houden
|
Zaventem is een gemeente behorende tot de provincie Vlaams-Brabant. En dat blijft zo.
|
Ah jong,
de Vlaams-nationalisten pakken dat ook niet "goed" aan hé als ge vindt dat de splitsing van BHV erg belangrijk is (en dat merk ik ook aan de media-aandacht, of het aantal posts hier), dan moet je de Walen niet op hun kop zitten. De Vlamingen willen eigenlijk een gunst (want hoe kan je iets noemen dat je gratis wilt? -[size=1] geen cadeau's bedoel ik[size=2]) Wat je dan niet nodig hebt, is "pesterijen": [/size][/size]
[/size][/size] |
Citaat:
|
even
Citaat:
Ik zeg alleen maar: als je iets wilt hebben van iemand, dan ga je ze die (even?) niet kloten... al is het maar om iets gedaan te krijgen. Mensen zoals NBA, en Marino Munchen; vinden persoonlijk gewin (Strepy-camion, rondzendbrief Peeters "verplichten"), blijkbaar belangrijker dan echte resultaten, en dat vind ik jammer |
Citaat:
|
Citaat:
Als je iets van iemand gedaan wilt krijgen, dan doe je wat vriendelijk / braaf tegen hen De VL worden gekloot, reeds 175 jaar? Bestond "Vlaming" toen al? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
volledig juist!!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be