Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verkiezingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28138)

Patriot! 20 januari 2005 08:16

Verkiezingen

Uitgebreidere poll.

garfield 20 januari 2005 13:32

Zoder twijfel Vlaams Belang

Gisteren Vlaams Belang , vandaag Vlaams Belang , morgen Vlaams Belang . kortweg Altijd Vlaams Belang

Mosasaurus 20 januari 2005 13:37

waarom een uitgebreidere poll????

BUB denkt ooit een verkozene hebben zeker???

whoehahaha

Tegendradigaard 20 januari 2005 13:42

Moest Tegen Draads nu nog opkomen....

Shizie 20 januari 2005 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Uitgebreidere poll.

HBVL ontvangt veel brieven van BUB zoals deze hier :

GENOEG SPLITSINGEN Auteur: Bruno Yammine, Kessel-LoEr gaan alweer stemmen op om de sociale zekerheid geheel of gedeeltelijk te communautariseren, te splitsen dus. Men wil de solidariteitsbanden die er in België bestaan tussen alle burgers van alle taalgroepen verbreken. De Franstaligen zouden profiteurs en parasieten zijn en de “Vlaamse” welvaart blokkeren. In de Franstalige politieke wereld worden anderzijds “de” Nederlandstaligen vaak afgeschilderd als extreem-rechts en egoïstisch. Deze ridicule vooroordelen zijn kenmerkend voor het agressief nationalisme dat heerst aan beide kanten van de taalgrens. Enkel nationale partijen kunnen dit verwerpelijk stramien doorbreken. Mijn partij, de Belgische Unie (BUB) zal nooit toelaten dat mensen worden ingedeeld in taalvakjes en daarom anders moeten behandeld worden. Wij willen, als democratische unitaristen, een tegengewicht bieden, aan het ontketend nationalisme. De wereld is al genoeg verdeeld, tijd om de eenmaking van België te beginnen!

Belachelijk en zielig :)

garfield 20 januari 2005 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
HBVL ontvangt veel brieven van BUB zoals deze hier :

GENOEG SPLITSINGEN Auteur: Bruno Yammine, Kessel-LoEr gaan alweer stemmen op om de sociale zekerheid geheel of gedeeltelijk te communautariseren, te splitsen dus. Men wil de solidariteitsbanden die er in België bestaan tussen alle burgers van alle taalgroepen verbreken. De Franstaligen zouden profiteurs en parasieten zijn en de “Vlaamse” welvaart blokkeren. In de Franstalige politieke wereld worden anderzijds “de” Nederlandstaligen vaak afgeschilderd als extreem-rechts en egoïstisch. Deze ridicule vooroordelen zijn kenmerkend voor het agressief nationalisme dat heerst aan beide kanten van de taalgrens. Enkel nationale partijen kunnen dit verwerpelijk stramien doorbreken. Mijn partij, de Belgische Unie (BUB) zal nooit toelaten dat mensen worden ingedeeld in taalvakjes en daarom anders moeten behandeld worden. Wij willen, als democratische unitaristen, een tegengewicht bieden, aan het ontketend nationalisme. De wereld is al genoeg verdeeld, tijd om de eenmaking van België te beginnen!

idd. BUB on tour in het NB heb je met de regelmaat brieven van BUBer Thomas Van Linter

Shizie 20 januari 2005 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
idd. BUB on tour in het NB heb je met de regelmaat brieven van BUBer Thomas Van Linter

Patriot, stel dat de SZ gesplitst wordt.

Wat zou Uw partij daartegen doen ? Ben benieuwd.

Antoon 20 januari 2005 14:02

Citaat:

...
Mijn partij, de Belgische Unie (BUB) zal nooit toelaten dat mensen worden ingedeeld in taalvakjes en daarom anders moeten behandeld worden.
Zijn parij zal nooit toelaten, en dat met 13000 stemmekes op 7.5 miljoen. :lol:

Citaat:

... tijd om de eenmaking van België te beginnen!
Vooral lachwekkend is die "te beginnen".

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
...

Inderdaad.

Tegendradigaard 20 januari 2005 14:05

"te beginnen... is het zo niet begonnen ... in 1830...

Raven 20 januari 2005 17:54

VB is geen geldige afkorting. Net zomin Gr een geldige afkorting is van Groen!.

=> Vlaams Belang

De rechtvaardige rechter 20 januari 2005 18:23

Ik heb per ongeluk spa aangeduid maar het moest n-va zijn

Griffin 20 januari 2005 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter
Ik heb per ongeluk spa aangeduid maar het moest n-va zijn

:rofl: :rofl: :rofl: Goe gedaan!

ingenious 20 januari 2005 18:37

dat stemmen per computer is ni simpel hé. :lol:

Griffin 20 januari 2005 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
dat stemmen per computer is ni simpel hé. :lol:

Doet mij denken aan die George Bush die ook niet kon stemmen met de computer, en zijn vrouw was in vijf minuten klaar :lol:
Je zag 's avonds nog dat die man enorm gefrustreerd was door dat voorval, terwijl zijn vrouw al lachend in de zetel zat.

garfield 20 januari 2005 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Doet mij denken aan die George Bush die ook niet kon stemmen met de computer, en zijn vrouw was in vijf minuten klaar :lol:
Je zag 's avonds nog dat die man enorm gefrustreerd was door dat voorval, terwijl zijn vrouw al lachend in de zetel zat.

canvas doc gezien zeker

Tyr de Dietser 20 januari 2005 18:53

Zolang het Vlaams Belang geen VU-toeren uithaalt, zal ik op de partij stemmen. Tot het "democratisch" systeem ten onder gaat natuurlijk...

Tegendradigaard 20 januari 2005 20:02

Na de definitieve veroordeling door het Belgische repressieapparaat van het Vlaams Blok stem ik de volgende keer op Vlaams Belang.
Indien men de wet erdoor duwt om de financiering van het VB af te pakken, zal ik zeker nog 1 verkiezing extra op het Vlaams Belang stemmen.

NOOIT en ik meen ook NOOIT zal ik op een partij stemmen die meegewerkt heeft aan een of andere stap om een andere partij veroordeeld te krijgen of die het toegejuicht hebben. NOOIT OFTE JAMAI !

Tegendradigaard 20 januari 2005 20:03

wow het voltallig bub bestuur heeft al gestemd zie ik..

rodeo 20 januari 2005 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
wow het voltallig bub bestuur heeft al gestemd zie ik..

:roll:

de VB'ers ook zie ik

ik stem niet; ik geef een volmacht
weet toch niet op wie stemmen

Het Skill Effect 20 januari 2005 23:32

Niet

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be