![]() |
Verkiezingen
Uitgebreidere poll.
|
Zoder twijfel Vlaams Belang
Gisteren Vlaams Belang , vandaag Vlaams Belang , morgen Vlaams Belang . kortweg Altijd Vlaams Belang |
waarom een uitgebreidere poll????
BUB denkt ooit een verkozene hebben zeker??? whoehahaha |
Moest Tegen Draads nu nog opkomen....
|
Citaat:
GENOEG SPLITSINGEN Auteur: Bruno Yammine, Kessel-LoEr gaan alweer stemmen op om de sociale zekerheid geheel of gedeeltelijk te communautariseren, te splitsen dus. Men wil de solidariteitsbanden die er in België bestaan tussen alle burgers van alle taalgroepen verbreken. De Franstaligen zouden profiteurs en parasieten zijn en de “Vlaamse” welvaart blokkeren. In de Franstalige politieke wereld worden anderzijds “de” Nederlandstaligen vaak afgeschilderd als extreem-rechts en egoïstisch. Deze ridicule vooroordelen zijn kenmerkend voor het agressief nationalisme dat heerst aan beide kanten van de taalgrens. Enkel nationale partijen kunnen dit verwerpelijk stramien doorbreken. Mijn partij, de Belgische Unie (BUB) zal nooit toelaten dat mensen worden ingedeeld in taalvakjes en daarom anders moeten behandeld worden. Wij willen, als democratische unitaristen, een tegengewicht bieden, aan het ontketend nationalisme. De wereld is al genoeg verdeeld, tijd om de eenmaking van België te beginnen! Belachelijk en zielig :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zou Uw partij daartegen doen ? Ben benieuwd. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
"te beginnen... is het zo niet begonnen ... in 1830...
|
VB is geen geldige afkorting. Net zomin Gr een geldige afkorting is van Groen!.
=> Vlaams Belang |
Ik heb per ongeluk spa aangeduid maar het moest n-va zijn
|
Citaat:
|
dat stemmen per computer is ni simpel hé. :lol:
|
Citaat:
Je zag 's avonds nog dat die man enorm gefrustreerd was door dat voorval, terwijl zijn vrouw al lachend in de zetel zat. |
Citaat:
|
Zolang het Vlaams Belang geen VU-toeren uithaalt, zal ik op de partij stemmen. Tot het "democratisch" systeem ten onder gaat natuurlijk...
|
Na de definitieve veroordeling door het Belgische repressieapparaat van het Vlaams Blok stem ik de volgende keer op Vlaams Belang.
Indien men de wet erdoor duwt om de financiering van het VB af te pakken, zal ik zeker nog 1 verkiezing extra op het Vlaams Belang stemmen. NOOIT en ik meen ook NOOIT zal ik op een partij stemmen die meegewerkt heeft aan een of andere stap om een andere partij veroordeeld te krijgen of die het toegejuicht hebben. NOOIT OFTE JAMAI ! |
wow het voltallig bub bestuur heeft al gestemd zie ik..
|
Citaat:
de VB'ers ook zie ik ik stem niet; ik geef een volmacht weet toch niet op wie stemmen |
Niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be