![]() |
Stripalbum veroorzaakt politieke rel in Steenokkerzeel
In Steenokkerzeel zou beroering zijn ontstaan over een stripverhaal die door de oppositie onder de inwoners is verdeeld. Daarin zou de vrouwelijke burgemeester een verhouding hebben met een schepen, en zou ze ook corrupt zijn.
Toffe manier om oppositie te voeren. :lol: Het verhaal kun je hier lezen. . |
Als de oppositie nu De Vos noemt en het gerecht De Leeuw was het een dierenepos geworden.
|
Waarom klacht wegens racisme ???
hoe kun je een woord zo uithollen ? |
klacht indienen tegen satire :lol: Besturen moet ze doen die meerderheid. En wie zal de advocaat betalen de gemeentekas zeker
|
Citaat:
|
Een klacht wegens laster en eerroof zou meer van toepassing zijn. of de strip zou in een of andere manier in verband moeten staan met allochtonen.Trouwens, waar vind je die strip?
|
Ik zou graag eens de hoofdrol spelen in een strip waarin ik een affaire had met een vrouwemens..... liefst een heel knappe natuurlijk...
|
Citaat:
|
Ik heb ze toch liever iets gevulder als het voor jou hetzelfde is hoor...
trouwens die affaire in die strip tussen die schepene en de burgemeester dat noemen ze een "strip-af-faire" ik denk dat zo iets het tegenovergestelde moet zijn van ne "strap-on-dildo"... tja waar haal ik het vandaan denk ik soms bij mezelf... |
Citaat:
Je komt wat tegen heden ten dage, een verhouding beginnen met een luipaard. Van de groenen kan je dit nog verwachten, maar van de VLD ... |
Moest het nu nog ne 'snelle-ezel" zijn... of is er iemand van de PS bij betrokken ... ?
|
Welke uitgeverij? Ik wil dat beledigende stripje wel eens zien.
Als politici op de korrel worden genomen, niks op tegen. |
'k zou het ook wel eens willen lezen... strips das mijn niveau zowat he...
en als het dan nog komische strips zijn... alhoewel ne sexy strip mag ook van mij wel eens he... |
Kan er iemand die strip op het internet zetten ? Wij willen ook eens lachen.
|
als die affaire te expiciet getekend is gelieve dan wel bollekes op de strategische plaatsen plaatsen, want anders gaat mijne rikketik wild tekeer gaan gaan...
|
ze kunnen er rode bollekens opzetten.
|
dan gaat mijne rikketik uit den bol gaan ....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be