Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Bizar... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28152)

Raf 20 januari 2005 12:44

Bizar...

Ik was net aan het lezen in het communautaire forum. Ik zie dat Distel daar een bericht gepost heeft in het topic "Hereniging Brabant en nationale kieskring noodzakelijk". Naar goede gewoonte klik ik op het icoontje dat mij bij de laatste post in dat topic zou moeten brengen: , maar in plaats daarvan kom ik terecht bij de eerste post op de laatste bladzijde. Als ik naar beneden scroll, zie ik als laatse post een berichtje van Wanne staan. Distel's bijdrage krijg ik niet te zien...

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt... Is er iets mis met het forum, of ligt het aan mijn computer?

Griffin 20 januari 2005 12:46

Hmm Distel heeft zijn bericht misschien snel weer gewist? Of ondertussen zijn er al nieuwe bijdrages gekomen? Geen idee :).

Raf 20 januari 2005 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Hmm Distel heeft zijn bericht misschien snel weer gewist? Of ondertussen zijn er al nieuwe bijdrages gekomen? Geen idee :).

Hij kan alleen de inhoud wissen, maar hij kan niet het hele bericht verwijderen, dus dat kan het niet zijn. Nieuwe posts zijn er ondertussen nog niet bijgekomen...

Raf 20 januari 2005 12:48

Kan jij dat laatste bericht trouwens wel lezen?

Arnold 20 januari 2005 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ik denk dat dit een vraag voor Jeroen is, ik heb net hetzelfde voor.

-update- Ik merk dat er net een post van Distel is bijgekomen. Volgens mij komt die link naar de post van Distel er al op het moment dat die bijdrage nog wordt geschreven. Niks mis met je PC dus.

Raf 20 januari 2005 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold
Ik denk dat dit een vraag voor Jeroen is, ik heb net hetzelfde voor.

Ondertussen is het probleem bij mij wel opgelost. Willem heeft een berichtje gepost in diezelfde draad en als ik nu op het linkje "last post" klik, kom ik wel op de jiste plaats terecht en kan ik ook de post van Distel erboven zien. Het linkje dat ik hierboven postte, verwijst nu trouwens naar die laatste post van Willem...

Het is maar een prulletje, maar ik vond het toch wel bizar...

Griffin 20 januari 2005 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ik zie nu alleen een link naar een post van Willem daar.

-hmm- Ik kom blijkbaar wat achter :oops:

DaBlacky 20 januari 2005 15:47

dat heb ik ook ooit gehad, en het ligt niet aan uw computer. Noch komt dat er onmiddellijk bij tijdens het typen.

Ik heb hier een bericht gepost gehad en deze kwam op het einde van de pagina. Ik kreeg mijn eigen bericht niet te lezen. Na een aantal keren reloaden postte ik heb bericht opnieuw en toen stond het er twee keer. De database is dus soms een beetje de kluts kwijt.

Griffin 20 januari 2005 17:03

Jeroen moet er dus e keer op kloppen :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be