![]() |
Eindwerk ''geschiedenis communistische partijen België"
Zoals de titel zegt.
Ik ben op zoek naar ALLE waardevolle info over communistische partijen. vooral inverband met de oprichting, evolutie,...ervan. Zowel websites als boeken , artikels,...ALLES IS WELKOM alvast bedankt! |
Vergeet Jef van Extergem niet (informatie kan je googelen).
|
Citaat:
eindwerk over communistische partijen... een hamer en sikkel in uw reet kunt ge krijgen. |
Ja, stel je voor dat die kindjes nog iemand zouden vinden die hen wil hélpen ook. Bah.
|
Nu ik dat hierboven bekijk, realiseer ik me plots ook hoe irritant ik 't altijd heb gevonden.
|
Citaat:
|
Is dat nu echt het enige dat je op mijn posts gaat antwoorden vanaf nu? Als je die mens niet wil helpen kan je evengoed je kop houwen dan die afbreken, niet?
|
Slechts één naam ter hulp: KOSMOS! :-)
|
Citaat:
"Het zwartboek van het communisme" van Courtois kan je nog in de boekenhandel vinden! En ik raad je ook de brochure "De Belgische communisten tijdens de oorlog: een mythe onluisterd" te verkrijgen door storting van 17,5 euro op reknr 733-0062859-33 (kb) tnv delta stichting vzw |
Citaat:
|
Citaat:
Je doet me denken aan m'n neefje van 12 jaar dat z'n eerste stoere woorden begint te zeggen. |
Onlangs trouwens nog één gehoord die hier ook aant zeuren was om mensen (voor haar eindwerk) ... Ze heeft blijkbaar uiteindelijk Radio Donna opgebeld :) (herkende haar e-mailadres dat ze opgaf op de radio) ...
|
hier toch al een paar websites:
www.LSP-MAS.be www.pvda.be www.sap-pos.org www.marxisme.net ziezo aan de andere forumleden: is het nu zo moeilijk,om even vriendelijk te zijn? |
vriendelijk zijn, das toch naïef? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... dus vriendelijk zijn is lekker, wat ik net wou aantonen.
(ben ik nu kut of lekker,) |
Citaat:
anders zwijgen. :evil: |
Citaat:
of gewoon ... vriendelijk. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be