![]() |
Brussel-Halle-Vilvoorde, de koehandel
Lees meer ...
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=1&id=35 En ik die dacht dat de Franstaligen en Belgicisten-algemeen zulke solidaire mensen waren ? -- VGQ |
Re: Brussel-Halle-Vilvoorde, de koehandel
Quasimodus wrote:
> En ik die dacht dat de Franstaligen en Belgicisten-algemeen > zulke solidaire mensen waren ? Dat zijn ze ook. Vooral als de solidariteit in hun richting werkt. mvg, VH |
"VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > Quasimodus wrote: > >> En ik die dacht dat de Franstaligen en Belgicisten-algemeen >> zulke solidaire mensen waren ? > > Dat zijn ze ook. Vooral als de solidariteit in hun richting werkt. > mvg, VH "La Wallonie, terre d'accueil" |
"Dirk Vermeer" <trace veeg dit [email protected]> openbaarde de samenleving al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > > "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... >> Quasimodus wrote: >> >>> En ik die dacht dat de Franstaligen en Belgicisten-algemeen >>> zulke solidaire mensen waren ? >> >> Dat zijn ze ook. Vooral als de solidariteit in hun richting werkt. >> mvg, VH > > > "La Wallonie, terre d'accueil" > > Op Vlaamse grond ? Moeilijk ? Niet ? -- VGQ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be