![]() |
EERSTE GROTE IRAK-CONTRACT VOOR BECHTEL
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Het eerste grote contract voor de wederopbouw van Irak gaat naar het Amerikaanse bedrijf Bechtel. Dat heeft de Amerikaanse regering bekendgemaakt. Bechtel moet onder meer de elektrici- teit en de riolering herstellen. In een eerste fase krijgt het bedrijf daar ruim 34 miljoen euro voor. Dat kan later oplopen tot 680 miljoen. Het Congres moet het contract nog goed- keuren, maar de Democratische opposi- tiepartij wijst erop dat de regering- Bush maar een klein aantal bedrijven heeft laten meedingen naar de opdracht. De Republikeinse oud-minister van Buitenlandse Zaken Schultz is lid van de raad van bestuur van Bechtel. bron vrt tt p.142 18/4/03 Sesam open u ! :eating: |
Kijk eens naar het verleden van Dick Cheney. Ik geef u een pint als die geen contract binnenhaalt.
|
Citaat:
:wink: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik twijfelde al even. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
'You can't do business with friends ' is mijn advies daarover. Ik doe liever zaken met Nederlanders; stipt, correct, zullen je noiit naaien. Of toch niet dat je het direkt doorhebt.... :lol: Kunnen de Belgen nog wat van leren! |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
|
Wij hebben hier blijkbaar kippen op overschot.
Gooien we ze ook naar de Amerikanen? |
Citaat:
BELGISCH CONCERN BOUWT IN IRAK ? �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Het Belgisch bouwconcern Besix onder- handelt over contracten voor de wederopbouw van Irak. Vrijdag raakte bekend dat de Ameri- kaanse bouwgigant Bechtel een contract heeft gekregen van 680 miljoen euro. Bechtel zal projecten moeten uitbesteden. Volgens De Morgen wordt met Besix gepraat over de wederopbouw van scholen, ziekenhuizen en viaducten. Besix heeft veel ervaring in de Golf- regio. Het bedrijf boekt ongeveer een vijfde van zijn omzet in het Midden- Oosten. Na de Golfoorlog bleek zelfs dat Besix schuilkelders had gebouwd voor de Iraakse luchtmacht. |
Citaat:
Chapeau voor U.S.A. En bedankt George W. Bush !! :usa :usa :usa :usa :usa :usa :usa :usa :usa :usa P.S.: wedden dan de onvoorwaardelijke anti's (zeg maar pro-saddammers) hier gaan komen vertellen dat de Amerikanen dit doen uit eigen belang? :lol: |
Citaat:
![]() :roll: |
Citaat:
De vraag is hier eerder wie er NIET het gat lekt van Albert en zijn nageslacht... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be