![]() |
Sla Dood Aan Half Tarief
Wetsontwerp goedgekeurd op de ministerraad van 21 jan 05:
Verdubbeling strafmaat voor verwonden (naar 4 maand), permanent invalideren (naar 4 jaar) of doden (naar 7 jaar) van werknemers uit de non profit- sector zoals tram- en buschauffeurs, OCMW-bedienden enz... Doelwitten voor agressie, roof en doodslag in de profit-sector zoals pompbedienden,bankbedienden, taxichauffeurs etc. komen dus aan halve prijs. (Nu, zelfs zeven jaar is nog een koopje). Waar blijft het klinkende protest van het Centrum tegen Discriminatie en Racisme? |
Citaat:
|
ge moet u maar niet laten invalied slaan.
volg een gevechtssport of koop u een wapen. ge moet maar geen mietje zijn dat enkel rekent op de flikken en het gerecht. |
Citaat:
|
Citaat:
anders ben je echt wel achterlijk. |
Dank u voor de belediging maar ik besef ook wel dat zoiets niet kan. Maar u vindt het blijkbaar normaal dat mensen met wapens op straat moeten lopen.. wie is er hier achterlijk?
Een betere garantie voor onze veiligheid mag toch wel denk ik? |
Citaat:
die moet ge gewoon altijd meehebben.... goei gewoonte ! ge weet maar nooit ! :-D |
Citaat:
als het van mij afhangt laten we mekaar gewoon met rust. maar er is nu eenmaal geweld, en we kunnen maar beter zelf wat weerbaarder worden. de politie kan niet overal tegelijk zijn. nu niet, nooit niet. ten andere, ik verkondig hier doorgaans niet het standpunt van blokwatch 8) |
amai de paarse regering loopt het VB weeral achterna...
|
Citaat:
|
aja he het VB pleit al jarenlang voor een strengere aanpak van criminaliteit en zie de paarse regering brengt in de praktijk wat het VB al jaren vraagt...
al brengen ze wel een discriminatie in het spel door het onderscheid tussen profit en non profit sector he... dus mensen voor ge iemand dood slaagt eerst even vragen wat zijn job is en in welke sector he... |
Citaat:
Citaat:
|
nen ocmw bediende kunde herkennen aan het feit dat hij al precies dood is voor dat ge hem doodslaat...ge moet dien eerst wakker maken
okee excuses voor dit mager hambtantenaren grapje.... alhoewel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jampie vroeg :
Citaat:
Neen ! Ik ben een BLANKE ! |
Straks mogen de bruintjes moorden en stelen zoveel ze willen.
Die zijn toch "sociaal achtergesteld" hé.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be