![]() |
Voor de HOTMAIL gebruikers
[font=Arial][size=2][font=Arial] [/font][/size][/font][font=Trebuchet MS][size=2][font=Trebuchet MS][size=2]Het 25(0) MB-achterpoortje van Hotmail[/size][/font][/size][/font]
[font=Trebuchet MS][size=2]Enkele maanden geleden verkondigde Microsoft dat het de accountgrootte van Hotmail-gebruikers gratis zou optrekken tot 250 MB. Maar veel internauten zien met lede ogen toe hoe vooral de VS-Hotmailers deze upgrade hebben gekregen. De meesten van ons zitten nog steeds met die schamele 2 MB. Sommige gebruikers hebben nu een achterpoortje ontdekt om sneller je upgrade te krijgen. Let wel, deze truc is volledig op EIGEN risico. Schakel MSN Messenger uit en log in op je Hotmail-account. Klik aan de rechterkant van het venster op OPTIONS en kies dan voor PERSONAL. Selecteer MY PROFILE, verander je landcode in USA en gebruik 33332 als zip-code. Zodra dit gebeurd is, klik je op UPDATE. Blijf aangemeld in Hotmail en surf naar deze pagina om je account te deactiveren. Dit is het 'tricky' gedeelte, maar het werkt wel. Deactiveer je account (wees gerust, je mailtjes verdwijnen niet) en log uit. Surf opnieuw naar Hotmail om je aan te melden. Log in met je oude gebruikersnaam en paswoord; je oude account wordt zo opnieuw geactiveerd. Even nog wat reclamevoorstellen wegklikken en je bent klaar! Log dan uit en start MSN Messenger terug op. Je kan nu opnieuw via Messenger in je Hotmail-account, en al je oude mailtjes verschijnen weer. In onze test verliep dit vlekkeloos en konden we een bestaande account upgraden tot 25 MB. Enkele dagen later werd dat zelfs ineens opgetrokken tot 250 MB. - DV [/size][/font] [font=Trebuchet MS][size=2]uit E-clickx [/size][/font] |
www.gmail.com ;)
Voor alle sukkelaars... PS: ik weet niet of dat nog met invites werkt, maar als iemand er nodig heeft, ik heb er nog 4... |
kheb nog 6 gmail invites.
kheb nu ook 250 mb hotmail, maar toch vind ik het nogal belachelijk dat ze het niet aanbieden aan Europeanen, en dat we het op dees manier moeten doen. |
Ik heb ook nog een paar invites.
Interessante site over Google en gmail, Vooral dit plaatje is lachwekkend ![]() http://www.google-watch.org/ Neem gerust een kijkje, ik begin toch wel een beetje in die theroieën over Google te geloven.. |
Ik heb ook nog 6 gmail invites, dus als je zo'n account wil stuur maar een PBtje.
|
Volgens mij wil niemand meer zo'n account, iedereen heeft het al. Googels creepy plan is gelukt.
http://www.google-watch.org/ |
In welke staat ligt die 33332?
|
Citaat:
|
Voila se ... Gelukt ... Heb eindelijk al 25 MB en da's al een heel stuk beter dan die 2 MB'tjes die ik tot nu toe had ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens er zijn nog 2 providers met 1 GB> Walla, uit Israël (alleen de mooie kleurtjes en de snelhied ontbreken) www.walla.com en nog eentje maar kweet die nie meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar allé, Microsoft en Google, één pot nat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik krijg in mijn internet explorer (of toch in den tijd dak da nog gebruikte) constant reclame popups daarvan, en links zo nen balk, allemaal van lycos. Ze hadden precies heel veel aandacht nodig. Ik vind ook dat Gmail goed is omdat het er vrij sober uitziet. snel, sober, en veel ruimte. Dan moete niet klagen over allerhande complottheorien hé. maar soit, microsoft krijgt nog een kans bij mij, zeker nu ik 250mb heb:-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be