![]() |
Duits extreem-rechts wil deel Nederland
Eén van de kopstukken van de Duitse extreem-rechtse politieke partij Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) wil de grenzen van zijn land op laten schuiven. Klaus-Jürgen Menzel, parlementariër in het Oost-Duitse Saksen, vindt dat de westgrens van Duitsland langs de Maas moet lopen. Nederland zou in deze plannen een groot deel van Limburg moeten afstaan.
Ook de oostgrens zou moeten worden opgeschoven. In een interview met persbureau Associated Press (AP) stelt Menzel verder dat de schuld voor de Tweede Wereldoorlog niet hoofdzakelijk bij Duitsland ligt. De Verenigde Staten zou de Duitsers de oorlog hebben opgedrongen. bron ![]() Klaus-Jürgen Menzel [size=4]Over mijn lijk kutmof !!![/size] ![]() ![]() [size=5]Persbericht van de zojuist opgerichte NPvD[/size] [size=3]De NPvD (Nationalistische Partij van Dietschland) eischt Duitsch grondgebied zonder Duitschers! De gehele linkeroever van de Rijn dient binnen een maand onvoorwaardelijk aan het wettelijk Dietsch gezag te worden overgeleverd. Ook de regio Nordhorn alsmede de linkeroever van de Ems dienen van Duitschers ontdaan aan het wettelijk Dietsch gezag overgeleverd te worden. En wel sofort!! Zoniet, zullen er door het Dietsche volk passende maatregelen genomen worden !! Met zeer verbolgen groet [/size] ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Tegenstander van een groot-Germania???? :-D :-D Laten we wel wezen dat dit niet het standpunt is van een individueel N.P.D-lid, niet van de gehele NPD. Gelieve ook wat respect te betonen voor onze mede-Europese oosterburen of zie je soms liever de geallieerde JEwsA-boeven??? |
Citaat:
Net zomin als ik respect wens te tonen voor de islamitische veroveraars, weiger ik ten ene male om respect te tonen voor een één of andere teringmof die een bepaalde "Drang nach Westen" meent te moeten etaleren. Ongezien de tyfus voor die mongeaul! |
Citaat:
|
Heel onverwachts he, dat een duitse rechts-extremist meer leefruimte voor het Duitse volk wil?
|
Citaat:
Is dat een gegronde reden om grondgebied van een bevriende natie te eisen? Dat die zot eerst maar eens zijn eigen straatje schoonveegt, vooraleer hij met dit soort onzinnige uitspraken komt. |
Citaat:
Dat is even raar als dit: ''Moslim-extremist wil boomaanslag plegen'' |
Citaat:
|
Citaat:
Dit komt van een individueel lid, dit is niet het standpunt van de ganse N.P.D |
Citaat:
Hij zou er derhalve heel goed aan doen deze woorden zo spoedig mogelijk te herroepen, vóór zijn carriere een vroegtijdig einde vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat men nazi is als men tegen de islamitische aanwezigheid in Europa is? Overigens is het ook heel stil mijnerzijds als 'links' tegen de globalisering protesteert. Ben ik daarmee dan ook meteen een linkserd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En wie bedoel je met "jullie" ? Citaat:
Deze discussie gaat over de uitspraken van een Duitse deelstaatsparlementariër, niet over de islam. |
Citaat:
Trouwens als ze een land de schuld zouden geven zouden ze eerst moeten beginnen met frankrijk (op duitsland na bedoel ik he). |
Citaat:
|
Denken ze nu echt dat nederland dat gebied gaat afstaan ?
geef hen liever de oostkantons. Leve Dietsland !!! ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be